A Coop Kasszás Erzsi nyomdokaiba kíván lépni?

No Comments

A Coop Kasszás Erzsi nyomdokaiba szeretne lépni? Vajon le lehet taszítani a trónról?

A közelmúltban napvilágot látott CBA reklám már hetek óta magának követeli az emberek figyelmét. Kasszás Erzsi szereplésével azóta több reklám spot is a TV képernyőire került, aminek köszönhetően még mindig rengetegen foglalkoznak a jelenséggel. Bár zömében mémek, kritikák és paródiák készülnek róla, így azt lehetne gondolni, hogy rosszul sült el a dolog. Sőt sok marketing szakember is áztatja, degradálja a történet mögött rejlő komoly szaktudást. A legtöbb esetben valószínűleg azért, mert “neki, nekik” nem sikerült ekkorát durrantani, de kell valami önigazolást mondani, hogy rá is figyeljenek… A valóságban más a helyzet! Már régóta nem hallottunk ennyit a CBA üzletláncról, mint az elmúlt hetekben, így a csapatommal úgy ítéljük meg, hogy nagyon is jól működik. Vajon ki lesz képes Kasszás Erzsi nyomdokaiba lépni?

Kasszás Erzsi Tv Spot

Kasszás Erzsi Tv Spot

Miért aranybánya Kasszás Erzsi karaktere?

Nézzük csak meg jobban egy kicsit a reklámot. Ha jobban belegondolunk néhány statiszta, párfős stáb és egy üres üzlethelyiség segítségével könnyedén össze lehet dobni egy ilyen spotot és mégis százezrek beszélnek róla. Ezzel a CBA marketingesei olyan energiákat szabadítottak fel, ami sokszor másoknak tízszer ekkora költségvetésből sem sikerült. Nem is csoda, ha ez másokat is megihletett vagy éppen irigységgel töltött el…

Kasszás Erzsi után szabadon?

Nem sokkal a CBA reklámja után megjelent a Coop reklámfilmje is, mely hasonlóan kis költségvetésű és hangulatában erősen a másik élelmiszer reklámra hajaz, hiszen a szereplők nem kevésbé egyediek, mint Erzsi. Vélhetően a Coopnál is elindult a vezér hangya és kedvet kaptak hozzá, hogy egy minimalista reklámmal hasonlót durrantsanak, mint a CBA és lesöpörjék a konkurenciát a hírportálokról és a videó megosztókról. Azonban ez egyelőre úgy látszik nem sikerült, mert Erzsi masszívan tartja magát az élen és vélhetően nehéz is lesz Őt lekörözni. Azonban kíváncsian várjuk kinek sikerül majd letaszítani a trónról kedvenc pénztáros hölgyünket.

Jót rosszkor? Vagy egyébként sem sikerült volna?

Lehet, ha a Coop marketing csapat kicsit kevésbé nagyra vágyó és várnak néhány hónapot a hangyának és a tücsöknek sikerült volna Kasszás Erzsi nyomdokaiba lépni és Ők  lennének az új utálat tárgyai az internetező közönségnek. Lehet, hogy néhány hónap múlva róluk szóló paródiákkal lenne tele az internet. Ezt valószínűleg már soha nem fogjuk megtudni, mert elkapkodták, de ugyanakkor meg válaszolniuk kellett Erzsinek… Azonban önmagában a Coop reklámja is nagyon helyes, de így csak egy reklám a sok közül, amire az emberek nyár végére már nem is fognak emlékezni, Erzsire viszont igen.

Miért ennyire kapós a magyaros marketing?

Úgy látjuk, egyre többen próbálnak Kasszás Erzsi nyomdokaiba lépni és ezzel népszerűséget szerezni. A cégek sorra igyekeznek rálicitálni a másikra furcsa, érdekes, olykor irritáló karakterek terén. De miért éri ez meg a vállalkozásnak? Logikusan úgy gondolnánk, hogy ezekkel a reklámokkal egy cég csak lejáratja magát. Sokan ezt is mondják róluk. Ha a színfalak mögé nézünk, mit tapasztalunk Kasszás Erzsinél? Emberek ezreinek áll fel a szőr a karján, amint meghallják a hangját a tévében és ez cselekvésre készteti őket. Szabadidejükben leülnek a gép elé és elkészítenek egy paródiát, amivel jól kigúnyolják a reklámot. De ennek valóban ilyen hatása van? Vagy ha mélyebbre ásunk, mind külön tartalmat gyártunk az élelmiszer lánc számára? Hiszen ezeket a videókat is több ezren megnézik, és mindegyikben ott szerepel a CBA logó és így szépen lassan kezd visszacsúszni az emberek tudatába, hogy A CBA igenis él és létezik.

A közös utálat, mint összekovácsoló erő

A csoportos utálkozás az egyik legerősebb közösséget kovácsoló energia, ezért rengeteg plusz tartalom keletkezett Erzsiről, mert a mindenkiben ott rejlő kisördögöt piszkálja fel egy kicsit és készteti cselekvésre. Mindezek ellenére is nálunk, nálam betalált Erzsi. Elismerősen szólunk a CBA törekvéséről, nekünk tetszett. Ha Önnek is ez a pár gondolat, akkor nyomjon egy megosztást, lájkot. Köszönöm.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset