Bezöldültek az AdWords hirdetések

No Comments

Miért változtak meg az AdWords hirdetések színei?

Az AdWords hirdetések mellé pár évvel ezelőtt kikerültek – sárgás, narancsos színnel – a hirdetés feliratok, melyre jogi úton kötelezték a nagy testvért. Előtte csupán egy pasztell, áttetsző háttér jelezte, hogy a Google hirdetések vannak a találatok tetején, majd alatta következtek a nem is annyira természetes találatok. A napokban arra figyeltem fel, hogy bezöldültek a reklámokban megjelenő hirdetés szavak hátterei.

Nemrég megszűntek a jobb oldali AdWords hirdetesek, most bezöldültek a hirdetések

Nemrég megszűntek a jobb oldali AdWords hirdetesek, most bezöldültek a hirdetések

Egy sima dizájn változásról van szó az AdWords hirdetések színeit illetően?

Szó sincs róla, mert változtatás mögött tudatos, pszichológiai elemeket lehet felfedezni. Ugyanis az új szín teljes mértékben igazodik a találatok zöld színeihez, így a jogi formuláknak megfelel, de teljesen beleolvad a szövegkörnyezetbe. A Google nem titkolt célja lehet ezzel, hogy még magasabb átkattintási arányokat érjen el az AdWords hirdetések megjelenítésében. Aminek alapvetően örülök, mert mi AdWords szakemberek is folyamatosan ezen – na és persze a megtérüléseken – dolgozunk az Google AdWords kampányok kezelése közben.

Ugyanezt a célt szolgáltatta a jobb oldali pozíciók megsemmisítése?

Pár hónapja a Google kivonta a forgalomból a jobb oldali AdWords hirdetési pozíciókat, a találati oldal tetejére pedig a már jól megszokott 3 helyett 4 Google reklám kerülhet fel. Az akkori változtatás egyértelmű célja, hogy a természetesnek vélt, keresőoptimalizálás hatására feljuttatott találatokat kiszorítsa a mobil és táblagép eszközökön. Ezzel újabb többlet bevételt generálva a Google hirdetési rendszeréből, mert a meglévő keresésekből, lekérdezésekből többet tudnak “értékesíteni”. Erről bővebben a Google AdWords leállította a jobb oldali pozíciókat cikkben olvashat.

Jó volna látni a Google reklámok belső statisztikáját?

Mi magunk is szívesen bepillantást nyernénk a Google reklámszerverek összesített statisztikáiba, amelyen egyértelműen megmutatkozik a változtatásból eredő következmény. Olyan lehet ez most az AdWords-nél, mint a McDonald’s-nál a parancsol nagyobbat, még egyet, stb kérdések, amelyek nüansznyi változtatások mégis dollár milliókban mérhetőek naponta, mert hatalmas a volumen.

Trükkös Google AdWords hirdetések lepték el a Google találati listáját. Jogilag megfelelnek a Google reklámok, de kicsit manipulatívabbak lettek ismét.

Trükkös Google AdWords hirdetések lepték el a Google találati listáját. Jogilag megfelelnek a Google reklámok, de kicsit manipulatívabbak lettek ismét.

A Google AdWords kis trükkje vajon emelni fogja az átkattintási arányokat?

Meggyőződésem, hogy ez az ügyes változtatás bizonyos mértékben javítani fogja az átkattintási arányokat, mert az emberek egy része tudatosan kerüli a reklámokat. Ez színbeli változtatás szinte láthatatlanná tette a hirdetés szót az AdWords hirdetések mellett. Jóslatom! Azok is magasabb arányban fognak rákattintani, akik eddig elkerülték az AdWords hirdetéseket.

Mi mit fogunk látni AdWords szakértő szemmel?

Mi AdWords szakértők az ügyfeleink számából eredőn némiképp érzékelni fogjuk a változást, még akkor is látni fogjuk, ha az netán minimális lesz. Egy azonban bizonyos, hogy a változás az átkattintási arányokban növekedést fog eredményezni.

Ön szerint is ilyen hatással lesz az AdWords reklámokra ez a változtatás? Vagy más lesz a hatása? Írja meg…

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset