Elkezdődött a cégvezetők őrült hajszája

No Comments

A cégvezetők izgalommal telítve, gyomorgörccsel vagy kisimulva kezdik meg a ma reggelt? Itt van szeptember negyedike és jómagam, valamint bizonyára számos más cégvezető is várakozásokkal telve ült le ma az irodaszékébe. A magam részéről be kell vallanom, hogy a kisiskolások izgalmával átitatva kezdtem bele ebbe a hétfő reggelbe. A cégvezetőtársak többsége bizonyára ma nézi át tüzetesebben a heti, havi, éves tervezését. A szorgalmasabbak ezen már augusztusban, az elfoglaltak, de lelkesek pedig tegnap este már átestek.

Cégvezetők: Vajon mit tartogat a szeptember a cégvezetőtársaimnak?

Mi egy nagy család vagyunk, mert sok igyekszünk keljfeljancsi módjára helytállni ebben a “maradj talpon” nevű vállalkozói játékban. Mire lesz szükség, hogy talpon is maradjon? Sőt sokak ennél magasabbra teszik a lécet, mert ők egyenesen növekedni akarnak. És lássuk be, hogy ebben a játékban az akaratnak elég komoly szerep jut. Minél erőteljesebb az akarata, annál biztosabb a célok elérése, a siker borítékolható. Ámbátor nem szabad megfeledkeznie a versenytársakról, az általuk gerjesztett versenyről, valamint a külső tényezőkről sem a nagy piaci hadakozás közepette. A kitartása azonban ismét próbára lesz téve, mint minden órában, napban, hónapban, évben. Erő és türelem, tudás és megújulás kell a céléréshez, valamint belátásra is szüksége lesz! Mindezek előtt kell a vízió, hogy mit akar a szeptembertől, mit kíván ettől az évtől!

Szeptember első hétfője a cégvezetők életében az újrakezdés.

Vajon hogyan kezdték el a mai munkát a cégvezetők? Itt van szeptember első hétfője.

Cégvezetők: A tervezés és annak elérése!

A tervezés és a megvalósítás kihívás minden cégvezető életében. Az Ön fejében is él egy idilli kép, amely valamelyest a tökéletességet tükrözi. A gyakorlatban viszont sokszor nem a megálmodott kép darabajait kapja vissza a munkatársaktól. Nem úgy támogatják a célok felé vezető úton, ahogy azt elvárná. Gyakran előfordul, hogy hibás, selejtes eredményt kap? Netán el sem végezték a feladatokat? Kifogásokat keresnek a megoldások helyett? Igen, ezt Önnek kell megoldani, mert a fejétől bűzlik a hal… És ez a cikkem nem is ennek a megoldásáról szól.

Elsősorban itt az ügyfélszerzésről, a legfontosabb feladatról írok. Hiszen a tervezés, a célkitűzés eléréséhez több ügyfelet kell megszereznie!

Cégvezetők: De hogyan tud többet eladni?

Az értékesítés ütőere a jó értékesítők mibenléte. Ön rendelkezik jó értékesítőkkel? Nekem több is csatarendbe van állítva egyszerre. A többségük nagyszerűsége abban áll, hogy felkészültek, valamint a nap 24 órájában készen állnak az érdeklődők meggyőzésére. Hogy kik ők? Kik ezek a lojális, alvást sem igénylő remek eladó munkatársak? Ők természetesen a weboldalaink. Ők már önmagukban is elcsípnek érdeklődőket a Google pozíciójuk hatására. Azonban ez már nem elég a sikerhez. (Az Ön oldala egyébként hol helyezkedik el a normál találatok között? Természetesen az Önnek fontos kifejezésekre keresve gondoltam…) Nem elég? Pontosabban az is elég lehetne, ha minden egyes kifejezésére az első 1-5 találat között szerepelne. De ki képes erre? Akkor hogyan valósítsa meg? Nos, a több értékesítéshez szüksége van több kampányra, amelyek folyamatosan szállítják az új érdeklődőket Önnek.

Cégvezetők: Mi kell még? Kell a tűz!

Az én olvasatomban a marketingnek is van egy lángja. Ennek a mérete attól függ, hogy mekkora bankóhalmazt tud ráborítani, mert az a kerozin. Attól tud szárnyalni a marketingje és a vállalkozása is, ha ennek mértékét (folyamatosan) a célok fényében növeli. Már szárnyal? De milyen magasra szállt eddig? Tudja, mindig van feljebb… Erről szól a Guinness rekordok könyve! Mikkel érdemes számolnia szeptemberben? Mindenki be fog erősíteni, eddig „pihentek” az emberek. A legtöbb fronton az augusztusi hónap a nagy uborkák szüreteléséről szól. Ugyanakkor ezt a beidegződést is ki lehet használni rengeteg termék értékesítésére. Van jó az ajánlata? Akkor jövőre dobjon be egyet, kampányoljon. Meglátja, (pozitív értelemben) komoly meglepetések érhetik. Nekem ilyen tapasztalataim is vannak, de a nagy tömeg gondolkodását nem könnyű (augusztusban semmit nem lehet eladni… de lehet) megváltoztatni. Mire figyeljen ebben a hónapban? A versenytársai ki fognak jönni új ajánlatokkal, termékekkel, akciókkal, mert kell a bevétel az alvó hónap után.

Mindenképpen futtasson AdWords hirdetéseket, mert ténylegesen az érdeklődőkkel köti össze a termékeit, szolgáltatásait. Okvetlenül futtasson Facebook kampányokat, mert ott ugyanúgy eléri a célközönségét, mint a Google keresőben. Csak azt felejtik el sokan, hogy oda nem vásárolni járnak. De emlékeztető kampányokkal fel tudja hívni magára azok figyelmét, akik korábban a Google hatására nézték meg a portékáját. Bár eredetileg nem vásárolni lépnek fel az emberek, ettől függetlenül nagyon sok terméket el lehet ott is adni, mert a gyönyörű képek, videók felébresztik a vágyat. A beindított vágy pedig arra sarkal sokakat, hogy megszerezzék az áhított terméket.

Ugyanakkor a mérlegelés eléggé eltérő időintervallumot ölel fel az embereknél, így érdemes az emlékeztető kampányokkal élni. Hiszen egyeseknél egy vásárlás eldöntése pár nap, de másoknál hónapokba is beletelhet. Gondoljon a régi ügyfeleire is. Alkalmazza a hírleveleket, mert azokkal személyesebben tudja utolérni őket. Ez a mesterhármas továbbra is fontos pillére marad az értékesítésének.

Cégvezetők: Már unalmas a fentieket hallani! Van valami újdonság?

Újdonságok mindig jönnek és mennek, de azoknak is van egy felfutási ideje, mint a Facebooknak is volt. Így mindig érdemes nyitott szemmel járni, mert jönnek új eszközök. Vagy vannak olyanok, amelyek eljutottak egy “ezzel érdemes foglalkozni” szintre. Mi egy csokorba gyűjtöttük ezeket, itt tud jelentkezni a mini tréning programra. 30 olyan eszközről fogok mesélni Önnek, amelyekkel érdemes minden hazai vállalkozónak foglalkoznia.

Minden évben frissítjük ezeket, így ez Önnek is időszerű. Szeretné megtudni mik ezek? Csak egy kattintásnyira van tőlük. Egy kedves barátommal mindig megbeszéljük az aktuális marketing trendeket. Nála már szállóigévé vált, hogy meséljek már valami újat, mert mindig csak az AdWords és Facebook rendszerekről beszélek. Nos, a fenti két rendszerben őrült tempóban halad a fejlesztés, újítás, roppant összetett mindkettő. Így ezekről is szó lesz, és még ezeken felül 20-25 más eszközről, amelyekkel érdemes ügyfeleket ápolni vagy szerezni. Ezzel is adózva a barátom előtt, hogy ne csak mindig a két fő marketing pillérről beszéljek.

Cégvezetők: Milyen lehetőségei vannak ezen felül az ügyfélszerzésre?

Talán annyira egyértelmű, hogy eddig nem is foglalkozott vele. Próbált már külföldön értékesíteni, onnan érdeklődőket szerezni? Ha eddig nem, akkor remek hírem van. Működik! A mi rendszerünk segítségével több fronton érjük el a kedves érdeklődőket, így több precedensünk van rá, hogy onnan valódi, jól fizető ügyfeleket tudunk realizálni.  Akár sokmilliós termékek eladására is van élő példánk, amelyre tényleges érdeklődőket realizálunk. A fentiekből pedig rengeteg értékesítés történik, mert az értékesítők magas arányban megkötik az üzleteket.

Konklúzió!

Sokszor amikor probléma merül fel, akkor a pánik lesz úrrá az emberen, ha nem rendelkezik a veszélyes helyzetekre tervekkel. Ez sokszor akkor fordul elő a cégvezetőkkel, amikor sok negatív hír éri őket. Ilyenkor még a sziklaszilárdakat is képesek kétségek gyötörni. Márpedig ezek az ellenérzések jogosan merülnek fel a vezetőben, ha 5-50-500 ember és a családjaik megélhetéséért felel. Pedig a lehetőségek, a megoldások tárháza széles. Ha úgy látja nem halad előre elég lendületesen, akkor jelentkezzen a 111 napos tréning programomra, amelyben 30 konkrét online marketing eszközről mesélek. Ezekből inspirációt, ötleteket, erőt merít a vállalkozásának, az értékesítésének az erősítéséhez.

Néha meglepődök, hogy milyen kevesen húzzák meg a külföldi terjeszkedés, külföldi értékesítés lehetőségét. Egyesek félnek meglépni, mások nyűgnek tartják. A valóságban nem akkora ördöngösség. Szeretne fejlődni, többet eladni? A külföldi terjeszkedés (költői kérdés) érdekes Önnek? Egy újabb pont, amely segít növelni az eladásokat. Várom a jelentkezését, mert ezzel is tudja növelni az ügyfelei számát és a profitját is.

Minden cégvezetőnek ajánlom figyelmébe a fenti sorokat. Remélem, hogy az Ön tetszését is elnyerte. Kérem, ossza meg, likeolja, mert másoknak is inspirációt, erőt jelent.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset