Pay Per Click Management

Facebook Kampány Menedzsment

Valóban csak tini lányok vannak fent a közösségi oldalon? Még pár éve ilyen sztereotípikat hallottam leendő ügyfelektől, aztán eléjük tártam a számokat, megmutattam nekik egy-egy referencia munkánk közösségi tagjait. Óh, hát azt az ügyvezetőt ismerem - hangzott a válasz az egyik ilyen találkozón. Nahát!  - mondta megdöbbenve az ügyféljel. Mi a valós Facebook körkép és az online marketing viszonya? Hogyan tudja kiaknázni a lehetőségeit a rendszernek? Tényleg alkalmatlan az üzleti célok megvalósítására?

Facebook kampány koncepció nélkül?

Életképes a Facebook kampány? A Facebook közösségi oldal olyan fordulatot hozott az emberiség életébe, mint az Apple érintőképernyős készülékei. Kultusz lett belőlük és lehet, hogy óvatosan fogalmaztam, amikor az Apple templomnak nevezi az üzleteit. A modern vallás maga a márkafüggőség volna? Erre talán nem mi vagyunk a hivatottak, hogy megkeressük a válaszokat.

Dilettáns vagy profi Facebook szakértő lesz a partnere? Az olcsó hús mindig megbosszulja magát...

Annyi biztos, hogy a Facebook szolgáltatását közel a lakosság fele használja és ez tovább fog emelkedni. Rengeteg időt töltenek el a felületen az emberek, a tévé társaságok összetennék a kezüket, ha a közösségi oldal helyett egyesek náluk bambulnák végig ezt az idő intervallumot. Ám változnak az idők, változnak a trendek és most a Facebook hasít a legjobban. Elég csak mosolygó macskákat, hápogó kiskacsákat, csaholó kutyusokat posztolni ahhoz, hogy dőljön a lé? Vagy ez többről szól? Tervszerű kommunikáció kell hozzá? Kezdjen bele a tervszerű Facebook kampány menedzselésébe, a koncepció szerinti kommunikációba.

Tudunk segíteni a Facebook kampány menedzselésében?

Naponta milliók lógnak a Facebook közösségi oldalon. Hogyan tudja meglovagolni ezt a trendet? Miként tud ebből konkrét, kézzelfogható bevételt generálni? Ezzel kevesen vannak tisztában, sőt sokan úgy gondolják a mai napig, hogy ez egyenesen lehetetlen! Vajon nekik van igazuk? Vagy árnyaltabb a helyzet? Tény, hogy ez a tézis, beidegződés sokak fejében ott van, akik nem tudtak eredményeket elérni közösségi marketing vonalon. Mi az összefüggés a sikertelen vállalkozók és a Facebook közösségi oldalt eredménytelenül használók között? Mindkét esetben a rendszert okolják ezek a vállalkozók, igaz? Akkor egyáltalán miként lehetséges az, hogy - nem sokan - egyesek milliókat, milliárdokat keresnek vele? Mi túlzás nélkül ismerjük a receptet az eredményes, kiegyensúlyozott, stabil, biztos Facebook eredményekhez. Érdeklik a fogásaink? Keressen minket, mert Önnek is segíteni tudunk az előrelépésben.

Facebook követők tábora

Facebook toborzás? Akkor Facebook toborzó kampány! Fejleszteni szeretné a vállalkozását? Növekedni szeretne egy fogyasztói adatbázissal? Akkor a Facebook kampány kihagyhatatlan elem lesz az online marketingjének. Miért lesz így? A Facebook tábor, egy marketing adatbázis. Mi élteti a vállalkozásokat? A címlistájuk! Mi történt, mi változott meg? A Facebook az utóbbi években radikálisan visszavette a megosztások arányát, tehát belekényszerítette az ügyfeleket a hirdetésbe, így nincs is más választása. Csakis hirdetések útján érheti már el nagy számban a követőit! Mi történik, ha nem éri el őket a bázis teljes vertikumában? Elfelejtik! Amikor szeretne tőlük valamit, akkor pedig már nem akarnak Öntől semmit venni. Éppen, ezért fontos, hogy vigyázni kell a követői táborra, folyamatosan kell kommunikálni velük, mert egyedül ezzel a módszerrel tudja érvényesíteni akaratát. Facebook kampány non-stop kell fusson!

Facebook kampány, webhely látogatószámának növelése

A Facebook-ról direktben a weboldalára tudjuk vinni a potenciális érdeklődőket. Akárcsak a Google Display kampány partnerei által, úgy a Facebook berkein belül is lehetőségünk van direkt látogatottságot generálni az oldalának. Természetesen a Facebbok több információt tud a regisztrált tagjairól, ezért szofisztikátlan körül lehet írni, hogy kiket szeretne elérni. A pontos célcsoport meghatározása után képesek vagyunk nagy pontossággal targetálni az Önnek is releváns regisztráltakat.

GEO Target Facebook kampány

Egy célzott Facebook kampány segítségével vállalkozásokat lokálisan is be tudunk vezetni a köztudatba és el tudjuk érni, megtörténjenek az érdeklődések és vásárlások. A lokális Facebook reklám során körülírjuk a célcsoportot, figyelembe vesszük a regionalitás határait és roppant célzottan érjük el a potenciális érdeklődőket. Az ilyen kampányok mindig kihívás elé állítanak minket, mert általában alacsonyabb keretet tud szánni rá egy lokális érdekeltségű ügyfél, azonban az esetek kirívó többségében siker koronázza fáradozásainkat. Azt nem állíthatjuk, hogy mindig, minden sikeres, de mindent megteszünk a célok elérésnek érdekében! Efelől Önt is biztosíthatom!

Facebook Videó Hirdetés

Facebook videó megjelenéssel tovább fokozhatja a jelenlétet és a meggyőzést. A YouTube a világ második legnagyobb keresője, amely a Google kezében van. Ugyanakkor a Facebook videó reklám vonal még hozhat meglepetést a keresőóriásnak... Ugyanis egy videós hirdetés nagyban tudja fokozni a reklámkampány hatékonyságát a Facebookon, ahol egyébként is az emberek egy nyitott, kíváncsisággal telített állapotba kerülnek. Egy videó pedig jobban tudja körülírni a megszerezhető javak előnyeit, tulajdonságait, mint egy szöveges vagy képes megjelenés. A videós hirdetések már nem a jövőt képviselik, hanem a múltat és a jelent. Érdemes megfigyelnie a saját és környezte médiafogyasztási szokásait, mert folytonosan átalakulóban van. Több videót néznek az emberek az olvasás kárára, tehát a trend adott. Ön elfoglalja a méltó pozícióját a közösségi oldalakon?

Posztok Facebook Kiemelése

A Facebook serkenteni kívánja a hirdetési aktivitást és a bevételeinek növekedését, ezért visszavette az elérések számát. Amikor egy poszt felkerül az oldalára vagy személyes profiljának idővonalára, akkor az ismerősei/követői/kedvelői láthatják azt. A hangsúly azonban a "láthatják", mert a korábbi években a Facebook ingyen adta az online marketinget. Amikor a helyzet változott és drasztikusan visszavette a megosztások arányát, akkor a leghangosabbak azok a vállalkozók voltak, akik addig ingyen kaptak ügyfeleket, bevételt a Facebook-tól. Fel voltak háborodva, de jogosan? Semmi sincs INGYEN! A Facebook ügyesen belopta magát az életünkbe és most, hogy itt van ő irányít. A Facebook pedig azt akarja, hogy mindenki fizesse meg az eléréseket, amellyel alapvetően nincs is semmi probléma. A Facebook inkább egy előfizetéses hírlevél küldő rendszerre hasonlít. Hagyja, hogy egy e-mail adatbázist építsen, majd az eléréshez be kell fektetnie. Nagyszerű üzleti modell, csak ezt kevesen látják meg benne. El akarja érni a potenciális ügyfeleit? Fizesse meg az árát! MI abban tudunk segíteni, hogy azt érje el, aki valóban potenciális ügyfél és kevesebbet kellejen ehhez befektetni. Érdekelt Ön egy ilyen lehetőségben?

Számos tapasztalatot fogtunk egy csokorba, így kiváló, biztonságos és nyereséges Facebook kampányokat menedzselünk az ügyfeleink részére. Facebook hirdetéseket Európa szerte kezelünk.

87

Facebook Kampány Menedzsment

82

Facebook Toborzó Kampány

3

Facebook Videó Kampány

17

Facebook E-mail Alapú Kampány

7

Facebook Telefonszám Alapú Kampány

38

Facebook Remarketing Kampány

Ossza meg velünk Facebook kampány terveit és segítünk azokat megvalósítani

A célkitűzésünk, Önnek is segíteni a növekedésben, mert számunkra a munkánk ezt jelenti: hivatás, segítségnyújtás, egy jobb kéz, élmény, kihívás és még a hobbink is ez.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy együtt ráléphessünk a siker útjára.