Goole AdWords reklámok jobb oldalt törölve…

No Comments

A Google AdWords reklámok jobb oldali pozíciói eltűntek!

Tényleg megszüntették a Google AdWords reklámok jobboldali pozícióit? Vagy csak káprázik a Google kampányt alkalmazók szeme? Jogosan merülhet fel Önben is ez a költői kérdés: hol a hiba a gépezetben? Sajnos ez nem hiba, mert egy óriási paradigmaváltásról van szó. Igaz, itthon még pár napot, esetleg hetet kell várni erre a változtatásra.

A Google hirdetési rendszer átalakult!

A Google reklám rendszerét folyamatosan tesztelik, milyen módszerrel lehet a leghatékonyabb. Milyen módon lehet a legtöbb bevételt termelni az ügyfeleknek? És mi módon lehet a legtöbb bevételt elérni a Google kereső látogatottságából. Ilyen volumenű látogatottságnál egy apró változtatás is végzetes lehet, de az is megeshet, hogy többszörösére növeli a bevételeket.

Eltűntek a Google AdWords reklámok a jobb oldalról. Mi lehet az AdWords hirdetések eltűnése mögötti ok?

Eltűntek a Google AdWords reklámok a jobb oldalról. Mi lehet az AdWords hirdetések eltűnése mögötti ok?

A Google AdWords rendszer belső tesztje!

A Google folyamatosan teszteli a reklámrendszerét. Örökös nyughatatlansággal szemléli az eredményeket és folyamatosan ötletel, hol, hogyan lehetne hatékonyabbá tenni. Most is egy ilyen teszt végeredményét láttuk, még akkor is ha sokakat meglepett a döntés.

4 Google AdWords hirdetés került a Google kereső találatok elejére?

A meglepetés mögött több évnyi kísérletezés történt, mert a Google AdWords rendszerben folyamatosan végeznek kisebb és nagyobb teszteket. Mi már egy évvel ezelőtt is találkoztunk 4 AdWords hirdetéssel. Igaz, ezt nem Magyarországon láttuk, több országban is kezelünk Google hirdetési kampányokat.

A Google AdWords terméke elfordul a kicsi cégektől?

Mi állhat az AdWords jobb oldali hirdetéseink megszüntetése mögött?

Nyilván Ön is tudja, hogy az első AdWords hirdetési pozíciók eléréséhez nem csak rendkívüli AdWords szaktudás szükséges, hanem a marketing keret mérete is befolyással bír. Természetesen ez fordítva is igaz, mert nagyon sok pénzzel is lehet rendkívüli módon eredménytelen kampányt felépíteni. Az AdWords jobb oldali hirdetési pozícióit a kisvállalkozások birtokolták. Ott jelentősen kedvezőbb feltételek és árak mellett is meg lehetett jelenni, így nagy érvágásnak fogják ezt a lépést tekinteni. A valódi helyzetet AdWords körképet pár hét, hónap leforgása után lehet majd kiértékelni.

4 Google AdWords hirdetés jelenik meg a Google találati lista tetején. A változások mögött és a jobb oldali AdWords reklámok eltűnése mögött komoly tesztelés áll?

4 Google AdWords hirdetés jelenik meg a Google találati lista tetején. A változások mögött és a jobb oldali AdWords reklámok eltűnése mögött komoly tesztelés áll?

Felelőtlenül döntött volna a Google reklám rendszer menedzsmentje?

A döntés mögött nyilván egy alapos, előre átgondolt, tesztelt bevételi oldal áll. A Google szakemberei nem együgyűek! Régóta tesztelték már ezt a lehetőséget, hogy jobb oldalon nem, de felül 4 AdWords kampány jelent meg. Úgy tűnik, hogy ettől több bevételt remélnek. Talán nem csak remélnek… Bizonyára megvannak a számaik arra vonatkozóan, hogy ezzel hatékonyabban tudnak kattintásokat szerezni az AdWords hirdetéseknek.

Vajon mit mutattak a Google szakembereinek a jobboldali pozíciók megsemmisítése mellé letett adatok?

Úgy vélem, hogy az egyre trendib mobiltelefonos, táblagépes forgalomra lett optimalizálva a Google kereső. A Google AdWords reklámok a természetesnek hatott, seo hatására előre sorolt találatokat kívánja kiszorítani a kijelzőről a mobil keresőkben. Ezzel a húzással sokkal többen fogják az AdWords hirdetéseket választani a természetes találatok helyett.

Hogyan kell gondolkoznia a Google AdWords reklámok menedzserének?

A Google keresőnek van egy adott, de folyamatosan változó forgalma. A hirdetések nem szabad, ellehetetlenítsék, elkedvetlenítsék a kedves ügyfeleket, látogatókat. Ám a lehető legtöbbet kell kihozni a meglévő forgalomból, így ezt a frappáns tervet eszelték ki, amely az előzetes tesztek eredményei szerint sikeresnek bizonyult. Máskülönben biztosan nem látnánk ezt a drasztikus változást a keresőben.

Ön is találkozott 4 AdWords hirdetéssel még a megjelenése előtt? Mire gondolt? Mi a véleménye? Fején találtam a szöget?

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset