Egy hírlevél reklámkampány még mindig tartogat magában potenciált, ám a legtöbb kísérletező mégis elvérzik, mert nem tartja be a marketing törvényszerűségeit. Milyen aranyszabályok mozgatják a hírlevél marketinget?
Égbekiáltó hírlevél marketing hibának számít, ha a megrendelő egyetlen hírlevelet szeretne kiküldeni! Teljesen feleslegesen elpazarolt összeg lesz ez az egyetlen hírlevél kiküldésbe vagy EDM hírlevélbe befektetett marketing büdzsé, mert egy hírlevél nem hírlevél. Egy reklám az nem reklám!
Legyen hírlevél kampányról vagy elektronikus direkt marketing kampányról, mindkét esetben a kampány szóban rejlik a megoldás. Ugyanis a hírlevél kampány azt feltételezi, hogy több egymásra épülő fejezetből áll össze a hírlevél promóció, mert egy fecske sem csinál nyarat, így egy reklám levél sem fog eredményt produkálni manapság. Legalábbis olyat, amely elfogadható lenne biztosan nem.
Persze a kivételek erősítik a szabályt, ha extrém ajánlat kerül kiküldésre a hírlevélben, akkor ez fordulatot okozhat. Pl.: Porche Cayene most egy Skoda Fabia áráért… Erre biztosan sokan lecsapnának, igaz a kereskedő tönkre mehetne, ha minden állítása a valóságnak megfelelne és nem szabna ki egy eladható darabszámot!
Ilyen hírlevél reklámkampány során még az is előfordulhatna, hogy felkapja a sajtó, megerősíti a média és egy hatalmas kampány kerekedne az egyébként egyszeri promócióból, mert ez az egész rendkívüli helyzetet teremtene. Ki hallott már olyanról, hogy egy Skoda Fábia áráért egy luxus terepjárót kaphat???
Az ilyes fajta ellentmondások berobbantanák a köztudatba a kampányt, igaz ezt meg is kell finanszírozni, hiszen az autókat is meg kell fizetni. Ám egy extrém példának remek kampányötlet…
Nincs mit szépíteni! A médiapiac nagyon megszenvedi az utóbbi években kifejezetten nem konjunkturális piaci helyzetet. Mondhatná, írhatnám, hogy a lelendülés, mert a fellendülés elkerüli a médiapiacot egyelőre.
A vállalkozók összetojták magukat azért, mert mindenki azt szajkózza, hogy válság van. Hölgyeim és Uraim! Most nem válság van, hanem óriási lehetőségek tárháza nyílt meg Önök előtt! Viszont azok – vagyis a többség – , akik ilyenkor elküldik az értékesítőket, marketingeseket hatalmas problémát gerjesztenek saját maguknak. Vagy úgy lépnek a marketingeseik torkára, hogy megvonják a marketing keretüket… Nos, ezek a vállalkozók hatalmas visszaesést fognak tapasztalni, rosszabb esetben bezárhatják a cégüket.
Ha az űrsiklóba csak a fele vagy negyed üzemanyagot töltenék – amellyel eléri az űr határát -, akkor az sem érne célba, hanem visszazuhanna a Földre. Sajnos ez a vállalkozásában sincs másként, mert ha nincs feltankolva a marketingje, akkor ne várjon csodát… Mire számíthat tüzelőanyag nélkül? Nem fogja elérni a céljait!
A Danubius Helath Spa Resort Sárvár Hotel ügyfelünk részére hírlevél reklámkampány szervezésébe kezdtünk egyik partnerünk oldalán. A hírleveles megjelenéssel magas számban érjük el a célcsoportot.
A célcsoport ismeretében a partnereink hírlevél bázisainak ismérveit végig néztük és kiválasztottuk a legmegfelelőbbet. A médiafoglalás már megtörtént, a kreatív átadása folyamatban.
Médiaügynökség által Ön is kedvezőbb feltételekkel tud egy ilyen hírlevél kampánysorozatot megvalósítani. Minket se hagyjon ki a számításaiból, amikor hírlevél kampány tervezésén gondolkodik, mert egy hírlevél reklámkampány beillesztése a stratégiába komoly kihívás. A levél felépítéséről, a targetről és az időzítésről nem is beszélve.
Ráadásul egy médiaügynökség a közhiedelemmel szemben csökkenti a kiadásait!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.