Hírlevél reklámkampány a Danubiusnak

No Comments

Hírlevél reklámkampány lebonyolításával bízott meg minket a Danubius Health Spa Resort Hotel

Milyen jelentősége lehet egy hírlevél kampánynak manapság?

Egy hírlevél reklámkampány még mindig tartogat magában potenciált, ám a legtöbb kísérletező mégis elvérzik, mert nem tartja be a marketing törvényszerűségeit. Milyen aranyszabályok mozgatják a hírlevél marketinget?

Melyik a legnagyobb hírlevél kiküldés hiba?

Az e-mail marketing még fontos pillére az értékesítésnek! Hírlevél reklámkampány a Danubius Hotel részére

Az e-mail marketing még fontos pillére az értékesítésnek! Hírlevél reklámkampány a Danubius Hotel részére

Égbekiáltó hírlevél marketing hibának számít, ha a megrendelő egyetlen hírlevelet szeretne kiküldeni! Teljesen feleslegesen elpazarolt összeg lesz ez az egyetlen hírlevél kiküldésbe vagy EDM hírlevélbe befektetett marketing büdzsé, mert egy hírlevél nem hírlevél. Egy reklám az nem reklám!

Milyen módon érdemes megközelíteni akkor egy hírlevél reklámkampány levezénylését?

Legyen hírlevél kampányról vagy elektronikus direkt marketing kampányról, mindkét esetben a kampány szóban rejlik a megoldás. Ugyanis a hírlevél kampány azt feltételezi, hogy több egymásra épülő fejezetből áll össze a hírlevél promóció, mert egy fecske sem csinál nyarat, így egy reklám levél sem fog eredményt produkálni manapság. Legalábbis olyat, amely elfogadható lenne biztosan nem.

Extrém kivételek azért lehetnek!

Persze a kivételek erősítik a szabályt, ha extrém ajánlat kerül kiküldésre a hírlevélben, akkor ez fordulatot okozhat. Pl.: Porche Cayene most egy Skoda Fabia áráért… Erre biztosan sokan lecsapnának, igaz a kereskedő tönkre mehetne, ha minden állítása a valóságnak megfelelne és nem szabna ki egy eladható darabszámot!

Egy ilyen fordított szituáció…

Ilyen hírlevél reklámkampány során még az is előfordulhatna, hogy felkapja a sajtó, megerősíti a média és egy hatalmas kampány kerekedne az egyébként egyszeri promócióból, mert ez az egész rendkívüli helyzetet teremtene. Ki hallott már olyanról, hogy egy Skoda Fábia áráért egy luxus terepjárót kaphat???

Az ellentmondások felkorbácsolnák az állóvizet!

Az ilyes fajta ellentmondások berobbantanák a köztudatba a kampányt, igaz ezt meg is kell finanszírozni, hiszen az autókat is meg kell fizetni. Ám egy extrém példának remek kampányötlet…

A médiavásárlás jelentősen visszaesett

Az utóbbi évek szomorú statisztikája, hogy a médiafoglalás radikálisan visszaesett

Nincs mit szépíteni! A médiapiac nagyon megszenvedi az utóbbi években kifejezetten nem konjunkturális piaci helyzetet. Mondhatná, írhatnám, hogy a lelendülés, mert a fellendülés elkerüli a médiapiacot egyelőre.

Hírlevél kampány a Danubius Hotel részére

Hírlevél kampány a Danubius Hotel részére

Ez hatalmas probléma!

A vállalkozók összetojták magukat azért, mert mindenki azt szajkózza, hogy válság van. Hölgyeim és Uraim! Most nem válság van, hanem óriási lehetőségek tárháza nyílt meg Önök előtt! Viszont azok – vagyis a többség – , akik ilyenkor elküldik az értékesítőket, marketingeseket hatalmas problémát gerjesztenek saját maguknak.  Vagy úgy lépnek a marketingeseik torkára, hogy megvonják a marketing keretüket… Nos, ezek a vállalkozók hatalmas visszaesést fognak tapasztalni, rosszabb esetben bezárhatják a cégüket.

Ezen nincs is mit csodálkozni!

Ha az űrsiklóba csak a fele vagy negyed üzemanyagot töltenék – amellyel eléri az űr határát -, akkor az sem érne célba, hanem visszazuhanna a Földre. Sajnos ez a vállalkozásában sincs másként, mert ha nincs feltankolva a marketingje, akkor ne várjon csodát… Mire számíthat tüzelőanyag nélkül? Nem fogja elérni a céljait!

Öröm számomra, hogy nem mindenki húzta be a kéziféket!

A Danubius Helath Spa Resort Sárvár Hotel ügyfelünk részére hírlevél reklámkampány szervezésébe kezdtünk egyik partnerünk oldalán. A hírleveles megjelenéssel magas számban érjük el a célcsoportot.

A célcsoport elérése hírlevéllel!

A célcsoport ismeretében a partnereink hírlevél bázisainak ismérveit végig néztük és kiválasztottuk a legmegfelelőbbet. A médiafoglalás már megtörtént, a kreatív átadása folyamatban.

Médiaügynökség által Ön is kedvezőbb feltételekkel tud egy ilyen hírlevél kampánysorozatot megvalósítani. Minket se hagyjon ki a számításaiból, amikor hírlevél kampány tervezésén gondolkodik, mert egy hírlevél reklámkampány beillesztése a stratégiába komoly kihívás. A levél felépítéséről, a targetről és az időzítésről nem is beszélve.

Ráadásul egy médiaügynökség a közhiedelemmel szemben csökkenti a kiadásait!

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?