Kasszás Erzsi és a vírusmarketing

No Comments

A napokban Kasszás Erzsi felrobbantotta az internetet! A CBA élelmiszer üzletlánc legutóbbi reklám spotja pillanatok alatt vírusként terjedt az interneten, mindenki kommentel, százával készültek a mémek és a paródiák. De miért érdekes ez számunkra? Mert így lehet egy pocsék reklámból jó vírus marketinget csinálni? Vagy egy bugyutának tűnő, ám annál inkább zseniális terv áll az egész mögött?

Kasszás Erzsi nem semmi marketing stratégia!

A Kasszás Erzsi reklám olyannyira komikus, hogy nem feltételezzük, hogy a CBA marketingesei egy pillanatig is komolyan gondolták ezt az egészet. Vagy mégis? Azonban ez akkor arra enged következtetni, hogy igazi öreg, ravasz marketing rókákkal lehet dolgunk. Bár sokan másként gondolják, mi pontosan tudjuk, hogy hány százmillió, milliárd forint reklámértéket sikerült kinyerni Erzsiből. Szóval hihetetlen, hogy egy ilyen alacsony költségvetésű reklámból ekkora marketing energiát tudtak gerjeszteni, felszabadítani. Sokan kritizálják, mi elismerjük a munkát és az eredményét.

Lehet, hogy mindenki Erzsivel van elfoglalva, de a CBA logó azért mindenhol ott van…

Azt nem tudjuk, hogy valójában hány új ügyfelet vonzott magához ezzel a reklámvideóval a legnagyobb magyar élelmiszerlánc, de az biztos hogy ennyiszer régen találkozhattunk a CBA logójával. És mint tudjuk így tudat alatt is kiválóan működnek a reklámok. Még akkor is, ha sok emberben elsőre nem ébreszt szimpátiát Erzsi. Lehet hogy szándékosan nem mennek többen a CBA-ba vásárolni, de azt biztos hogy több járó kelőt vonz majd be ez a megmosolyogtató reklám. Na de akkor lássuk is, hogy miről van szó. A reklám után, pedig folytatjuk és még többet megtudhat róla miért jó vagy éppen miért kell óvatosan bánni a hülyeséggel.

Felveszi a versenyt a „nagyokkal”?!

Időről időre jelennek meg reklámok, amik annyira rosszak, hogy az emberek egyszerűen kikelnek magukból. Biztosan emlékszik még az „omlósz” kisfiúra a Maggi reklámból, vagy Fluimucil Ábelre. Most ehhez az elit alakulathoz csatlakozhatott Kasszás Erzsi is, aki napok óta magának követeli a netezők és minden nagyobb hírportál figyelmét.

Csak óvatosan a nagy éterbe, mémnek, vírus marketingnek szánt kampányokkal!

Ha most arra gondolt, hogy a triumvirátusból majd Ön fog kvartettet csinálni, akkor már most óva intenénk. Vannak esetek, amikor a félre sikerült reklámok végtére is jól sülnek el és egy óriási vicc forrás lesz a törekvésből. De ebből van a kevesebb… Sok olyan valóban elfuserált reklámmal találkoztunk, ami nagyon sok minden volt csak éppen szórakoztató nem.

Mint például a “hülye azért nem vagyok” Media Markt fogása, amely ettől függetlenül mindenki fejébe beégett. Igaz, hogy ebből talán nem lesznek perek, mint a “hülye azért nem vagyok” kijelentésből, de legalább akkorát szól a hatlövetű…

A kedvesen bugyuta a legjobb irány?

A kedvesen bugyuta a szerintünk a legjobb irány, mint a Budapest Bank Emeséje. Rá sem zúdíthatunk köveket, pedig néha valóban már fárasztó volt, de mégis sokak arcára mosolyt csalt. És eleve.. Micsoda abszurdum egy jó fek pénzintézet, igaz?! És tessék Emesével mégis sikerült úgy burkolni a “terméket”, hogy ez jöjjön le az ügyfeleknek. Tarolt! Azért vonja le a konzekvenciát, hogy ezek a reklámok többször csúsznak mellé, mint érnek célba. De próbálkozás nélkül vitathatatlan, hogy nem is lesz siker. Szóval kísérletezni kell, kötelező.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset