Web Design Services

Konverzióoptimalizálás

Szeretné, hogy a marketing eszközei a maximális hatékonysággal tudjanak működni? Szeretné, hogy vásárlói, ügyfelei beváltsák a hozzájuk fűzött reményeket?

Mit jelent a konverzióoptimalizálás?

A konverzió optimalizálás segítségével jobb hatékonysággal működhetnek a marketing eszközei. Ez minek köszönhető? Ez annak tudható be, hogy a potenciális ügyfelei magasabb arányban teljesítik azt, amire a marketing kampányában buzdította őket. Legyen ez vásárlás vagy hírlevél feliratkozás mindegy, mert az eredmények mindenképp érezhetőek lesznek.

Az egyszerű a nagyszerű!

Egy dolog igaz minden internet felhasználóra: nem szeretik, ha plusz feladatokat adnak nekik. Ez teljesen érthető is hiszen ki szeretne bíbelődni valamivel ami egyébként egyszerűen megoldható. Azt tapasztaljuk, hogy sok weboldal vagy webáruház nehézségeket gördít a vásárlóik elé. Ez nyilván nem szándékos, azonban nagyon nagy hiba. Ha nehezen megtalálható egy termék vagy azzal kapcsolatban bármilyen információ már mennek is tovább és megveszik máshol. Ha bonyolult a fizetés már állnak is tovább még akkor is ha már csak 1 lépés választja el az áhított terméktől.

Finoman manipulálni, azaz pozitív befolyásolás!

A manipuláció egy elég erős kifejezés. Mondjuk inkább úgy, hogy a konverzióoptimalizálással segítünk az ügyfeleknek, hogy megtalálják azt a könnyített utat, amit amúgy is szeretnének.

Mire lesz szükség a konverziók egyszerűsítése során?

Ehhez is kell egy olyan marketing szemléletű látásmód, ami segít az ügyfél szemével gondolkodni. Nem várható el minden cégvezetőtől vagy vállalkozótól, hogy erre képes legyen – főként elsőre – , de nem is kell, hiszen ezért vagyunk mi. A több mint 10 évnyi tapasztalat segít nekünk abba, hogy tudjuk mivel könnyíthetnénk meg az ügyfelei életét és növelhetnénk az Ön bevételeit.

Úgy gondolja az Ön weboldala egyszerű és jól átlátható?

Mivel az interneten rengeteg olyan weboldallal vagy webárúházzal találkozunk, amin bőven lenne mit javítani így ezzel nincs egyedül. Tudja, hogyan tesztelheti le, hogy valóban így van e? Kérje meg tíz távoli ismerősét (azért ne barátokat, mert ők úgy se lesznek őszinték), hogy próbálják ki az oldalát. Ők tükröt tarthatnak majd honlapja elé és így Ön számára is nyilvánvalóvá válik majd az igazság.

A laikus és a látnok…

Az ismerősök segíthetnek, de el is torzíthatják a visszacsatolást, mert elfogultak lehetnek Önnel szemben vagy azzal, amit képvisel. Ráadásul könnyen lehetséges, hogy ők elég távol esnek az Ön ideális vevőjelöltjeitől, így tovább torzítják az oldaláról kialakult képet. A legjobb megoldás ismeretleneket bevonni ebbe a tesztbe, akik egyébként potenciális ügyfelek, de még nem jártak a weboldalán. Meg kell kérni őket, hogy célokat teljesítsenek az oldalon és a szemükben fellépő akadályokat, visszajelzéseket rögzíteni, majd abból levonni a konzekvenciákat.

Máris vége az értékesítési útvonal optimalizálásának?

Koránt sem, hiszen nem csak az értékesítési utakat kell felülvizsgálni. Az oldal kampányait is mélyrehatóan felül kell vizsgálni, valamint a látogatók megfelelőségét, relevanciáját is górcső alá kell venni!

Szeretne zöld utat biztosítani a vevőinek?

Ebben mi segíthetünk Önnek! Sokévnyi tapasztalat és szerteágazó marketing tudás segítségével fényt deríthetünk azokra az apró hiányosságokra, amik eddig hátráltatták. Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje az ajánlatunkat.

+31%

Látogató az oldalán

+50%

Hatékonyabb hirdetések

+37%

Több bevétel

 
 
 

Sok vállalkozó tudtán kívül gördít nehézségeket a potenciális ügyfelei elé és sajnos ennek köszönhető, hogy nem lesz belőlük törzsvásárló.

Meséljen a célkitűzéseiről és elvárt konverzióiról

A konverzió optimalizálás segítségével nem csak érdeklődői számára teszi könnyebben kezelhetővé weboldalát, de a bevételei is drasztikusan növekedni fognak.

Biztos benne, hogy weboldala a legoptimálisabban működik? Érdeklődői mindent könnyedén megtalálnak, így a tőlük elvárt konverziókat is végrehajtják? Nem? Szeretné tudni mi a probléma?