Médiavásárló munkakör a Danubiusnak

No Comments

Médiavásárló munkakört láttunk el a Danubiusnak

Médiavásárló? Miben rejlik ez a tevékenység? Ez is külön szakma a marketing szövevényes hálózatban? Igen! A médiavásárló a konkrét hirdetési felületeket gyűjti egy csokorba. Áttekinti, melyek a legjobb pozíciók, mérlegeli az időzítést. Majd megvásárolja, befoglalja a médiát.

Online kampány a Danubius Health Spa Resort Aqua részére

Online display kampány tervezését és médiavásárló szerepét töltöttük be. A mi ráhatásunkra nem csak a reklámfelület előnyösebb, de a befektetés is eredményesebb.

Online display kampány tervezését és médiavásárló szerepét töltöttük be. A mi ráhatásunkra nem csak a reklámfelület előnyösebb, de a befektetés is eredményesebb.

Médiavásárló munkakört láttunk el a Danubiusnak, mert online területen szerteágazó tapasztalataink vannak médiafoglalás vonalon. Konkrétan egy kampány tervezésére kaptunk felkérését a Danubius Health Spa Resort Aqua ügyfelünktől. Egy olyan display oldalhálózatot javasoltunk, amellyel kapcsolatban pozitív tapasztalataink vannak. A magas elérés mellett sok érdeklődőre is számítunk.

Miért érdemes display kampányokkal is dolgozni?

A display kampány lehetőséget biztosít olyan nem direkt érdeklődők elérésére, akikben meg lehet az igény a termékére. Ezekben a potenciális vásárlókban még el kell mélyíteni az igényt, hogy az a felszínre törhessen és beindítsa a vásárlást. Azért érdemes display kampányokkal is dolgozni, mert nagyon sok érdeklődőt tud egyszerre elérni. Csak azok fognak reagálni a hirdetésére, akiket tényleg érdekel a terméke.

Elég egy display kampány önmagában?

Egy ügyes médiavásárló jól körül tudja írni, hogy pontosan milyen oldalakra van szüksége a display kampány hatékony működtetéséhez! Azonban a marketing elemei egymásra épülnek, ezért meg kell fogni azokat a látogatókat, akiket sikerült becsábítani a kampány hatására. Érdemes hírlevél feliratkoztatás, Facebook követői toborzás lehetőségeivel élni.

Így újra el tudja őket érni!

A médiavásárló jelentősen tudja csökkenteni a marketing kiadásokat és növelni a megtérülést. Ismét a Danubius Hotels részére láttunk el ilyen feladatokat.

A médiavásárló jelentősen tudja csökkenteni a marketing kiadásokat és növelni a megtérülést. Ismét a Danubius Hotels részére láttunk el ilyen feladatokat.

Ha bezárják az oldalát bármilyen okból az érdeklődők és sikerült feliratkoztatni őket bármelyik csatornájára, akkor később újra el tudja őket érni. Ezek a látogatók  már számot adtak érdeklődésükről. Most már csak kell egy folytonos kommunikáció velük szemben, hiszen a csatorna megvan hozzá… Ne feledje egy e-mail adatbázis kincs!

Lehetséges, hogy később fog beérni a kampánya invesztációja

A display kampányának befektetésének egy része később fog beérni, mert a kampányból befolyó hírlevél regisztráltak vagy Facebook követők kíváncsiságát már felkeltette, de még meg kell, őket győzze a vásárlásról. Folyamatos kommunikációval ez sikerülni fog, mert azzal elmélyíti a bizalmat.

A kikölcsönzött médiavásárló?!

Lényeges egy reklámügynökség, médiavásárló kompetenciája egy online marketing kampányban? Igen! Egy médiavásárló tapasztaltabban kezdi meg a releváns, témájába vágó hirdetési felületek összegyűjtését. Majd tapasztalatának köszönhetően eredményesebben fogja tudni meghatározni a kampányban résztvevő felületeket, eszközöket, időzítést és a reklámkampány hosszát. Kérje médiavásárlás vonalon is marketing szakértő segítségét, mert nüansznyi apróságokon múlik a siker.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?