A remarketing kampány egy fantasztikus megoldás, mert újra el tudja vele érni az Olvasót. Miért jó újra megszólítani őket? Miért most írok a remarketingről, amikor már lassan kimegy a divatból?
A Google Remarketing kampány jó pár éve része az életünknek. Hirtelen nem is tudom, hogy hány éve használjuk a remarketing kampányokat az ügyfeleinknél, de az áldásos hatását pontosan ki tudjuk mutatni. A Google hirdetés ára nagyban befolyásolja a vállalkozók hirdetési kedvét. A Google Remaketing alkalmazásával csökkenteni tudjuk a megtérülés költségeit, mert azokat az olvasókat is elérjük vele, akiket egyébként soha többet nem látna viszont.
Mert nagyon sok vállalkozó még mindig nem tudja mi fán terem a remarketing! Elsősorban nekik szeretnék ezzel a cikkel egy újabb impulzust adni, hogy használják ki, lovagolják meg a remarketing kampány nyújtotta lehetőségeket.
Nos, azért, mert számos vállalakozóval tárgyalok, és pontosan tudom, hogy milyen félszegek szoktak lenni egyesek. Olyan meghökkentő dolgokkal találkozom még mindig egyes meeting-eken, hogy pl.: kérdéses a fejekben a hírlevél regisztráció támogatása a weboldalon???
Ilyenkor szoktam előkészíteni a Sepukuhoz a kis kardomat, a nagyot pedig a leendő ügyfélnek adom át, mert ez egy égbekiáltó hiba! Tudom, nem túl szép ilyet írni egy potenciális ügyfélről, de akkor is óriási hiba, ha egy cégvezető nem használja ki az e-mail marketinget, nem lovagolja meg a rendelkezésére álló technikai eszközöket. Ugyanakkor azzal is képben vagyok, hogy korunk vállalkozói borzalmasan le vannak terhelve. A mentségükre szóljon, hogy nincsenek könnyű helyzetben, mert kihívás számunkra kitartó, türelmes partnert találni.
Több vezetővel is találkoztam útjaim során, akik egyenesen tartottak az AdWords remarketing használatától, mert féltek, hogy zavarni fogják az ügyfeleiket. Történetesen a félelmeiknek van minimális alapja, ám a jó ügyfeleket egy partner reklámjai nem gyengítik, hanem erősítik, szerintem.
“-Nézd, itt is szerepel a partnerünk…”
Akiket mérhetetlenül felbosszant a remarketing azok nagy részéből úgy sem lesznek ügyfelek… Se a tapadós hirdetéssel, se nélküle… A szakavatott remarketing kampány a termékhez alkalmazkodva van belőve.
Mit is értek ezalatt? Mennyi egy könyv vásárlásának a mérlegelési ideje? Egy már ismert, olvasott írótól 3 másodperc. Mennyi egy ház megvásárlásának a mérlegelési ideje? 3 hónap? 1 év? Ha könyveket értékesít, akkor ne állítsa be a remarketing kampányát 1,5 évre, mert valóban ki fogja idegelni az ügyfeleit, és az nem túl jó Önnek. Egy ingatlanos remarketing kampány adatbázis letárolási ideje lehet hosszabb, mert annak megvásárlását hosszabb idő alatt döntik el az emberek. A lényeg, hogy legyen a termékéhez igazítva a remarketing kampánya. A remarketing adatbázis tárolási ideje ne legyen hosszabb, mint az átlagos vásárlói mérlegelési ideje.
Végezzen egy egyszerű kimutatást, kérdezze meg az ügyfeleit, akik már vásároltak. Csak egyszerűen kérdezze meg őket, hogy mennyi ideig mérlegelték a termékei megvásárlását?
A Google AdWords remarketing kampány bemutatása után érdemes pár sort írnom a lényegről. Mire való a remarketing? Hogyan döntenek az emberek? A legtöbb Olvasója nem azonnal vásárol, igaz? Mérlegelnek, vacillálnak, gondolkodnak és sokat halogatnak. Ja, és rengeteget rohangálnak, mint pók a falon. Megbeszélésről megbeszélésre, aztán rohannak a gyerekekért az oviba, iskolába, és megint eltelt egy nap vásárlás nélkül. Mennyivel jobb lenne, ha valaki belépne a boltjába és mindent megvenne azonnal, igaz? Az ideális vásárló ilyen! Viszont a világ nem ideális vásárlókból áll sajnos. Így a vacillálóknak az orra alá kell dugni, hogy milyen folyamatot is hagyott félbe. Mit akart elérni? Milyen célját szerette volna valóra váltani? A noszogatás hatására sokkal többen állnak neki a folyamat lezárásának, azaz a vásárlásnak. Nos, ezért nagyszerű a remarketing kampány!
Jaj, még mindig van Önben ellenállás, mert mi lesz ha, meg hű, meg há, ha állandóan noszogatja a kedves ügyféljelölteket? Induljon ki abból, hogy a remarketing kampány segít neki elérni a céljait. Sőt, Ön segít neki elérni a vágyott célt. Szóval milyen zavarásról is beszéltünk? Miért zavarná? Ő kereste meg Önt, amikor a weboldalára lépett, igaz? Ön pedig segít neki elérni, megvalósítani azt a célt, amelyet a kedves Olvasó megfogalmazott magában. Mindegy, hogy mi volt a terve: OLED TV, fogyókúra, Wellness pihenés, angol nyelvtanfolyam, új kocsi, új lakás, ház, stb. Mindegy, a lényeg az, hogy Ön segít neki ezt Megvalósítani, mert vannak, akiknek több macerálás kell a cselekvéshez.
Amennyiben tetszett a Google remarketing kampány cikkem, úgy gondolja, hogy rám bízza a vállalkozása kampányának kezelését, akkor az Önt is tehermentesítem. Lépjen kapcsolatba velünk.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.