Az e-mail marketing összetett.
E-mail marketing tippek cikkünkben számos olyan ötletet állítottunk össze, melyet sikerrel alkalmazhatsz e-mail marketing kampányod megtervezésekor.
A listaépítéstől a szövegezésen át a mérésig mindig van valami új, amit meg kell tanulni és javítani kell. A korlátozott idővel rendelkező vállalkozók számára nehéz lehet lépést tartani.
Ez a bejegyzés jó pár fontos e-mail marketing tippet mutat be, valamint megvalósítható tanácsokat, amelyek segítségével sikeresebb lehet az email marketinged.
Még ha tapasztalt e-mail marketinges is vagy, akkor is biztos, hogy legalább néhány új taktikát elsajátítasz.
Egy valódi személytől kapott e-mail sokkal barátságosabbnak tűnik, mint egy márkától kapott. Ezért inkább a saját nevedet használd, vagy egy alkalmazott nevét, aki az adott terület felelőse.
Bloggerek vagy szolgáltatást nyújtók, tanácsadók esetében a név akár a márkanév is lehet. De a nagyobb kiskereskedelmi és B2B márkák is profitálhatnak ebből a stratégiából.
A legtöbb e-mail szolgáltató megkönnyíti a feladó mező szerkesztését. Fontold meg, hogy létező nevet használsz és megadsz elérhetőséget is, hiszen megkönnyíted a dolgát, ha a címzettnek kérdései lennének.
Az emberek azt akarják érezni, hogy nem csak egy számot jelentenek. Ezért, hogy még személyesebbé tedd e-mailjeid, írd bele a címzett nevét.
Ahogy fent a feladónál említettük, hogy miért fontos, hogy érezzék az olvasóid, egy valódi embertől kapják az emailket, úgy fontos észben tartani, hogy a személyesség elérése érdekében a megszólítás éppolyan fontos, ha nem fontosabb. Ehhez ma már elég short kódokat használnod, a levelezőrendszeredben.
A tárgysoroknak cselekvésre kell ösztönözniük az olvasókat. Ezért tartalmazzon olyan erőteljes szavakat, amelyek arra ösztönzik a közönséget, hogy megnyissák a leveled és kattintsanak. Például:
24 órás kiárusítás
exkluzív ajánlat feliratkozóknak
spórolj akár 20%-ot
UPDATE: feliratkozóknak happy shopping hours
TOP 5 ….trend őszre
Ingyenes kiszállítás augusztus 20-a alkalmából
Köszöntünk feliratkozóink közt! Az első vásárlásodból 10% kedvezményt adunk..
Titkos recept karácsonyra CSAK feliratkozóknak!
Ezek csupán például szolgálnak, hogy keltsük fel a figyelmet, de talán inspirálóak lehetnek számodra.
Tanulmányok szerint egy szám (például egy érdekes statisztika vagy százalékos arány kedvezménynél) feltüntetésével a kattintások és válaszok száma bizonyos mértékben növekedhet:
Ennek legalább néhány oka lehet:
A számok konkrétak. A homályos ígéreteket tartalmazó tárgysorok kevésbé meggyőzőek, mint azok, amelyek konkrét állításokat vagy előnyöket közölnek. Például a „spóroljon 25%-ot” hasznosabb, mint a „Spóroljon vásárlásával”.
A statisztikáknál ugyanez a helyzet. Érdekli az embereket, mert gyorsan és könnyen vonhatnak le belőle viszonylag pontos következtetést – feltéve, hogy a statisztika is pontos. És ahhoz, hogy megismerjék csak kattintani kell.
Tehát, ha vannak statisztikáid vagy érdekes százalékos adatok, amelyeket megoszthatsz, fontold meg, hogy beilleszted őket.
Semmilyen tanulmány vagy cikk nem lesz olyan hasznos, mint a Te saját eredményeid. Az egyik legjobb módja annak, hogy betekintést nyerj abba, hogy mi működik a célközönséged számára, ha minél többet tesztelsz A/B-teszteléssel.
A tárgysorok az egyik nyilvánvaló e-mail elem, amelyet osztottan tesztelhetsz, és a legtöbb e-mail szolgáltató megkönnyíti ezt.
A kíváncsisági rés az a gyakorlat, amely az olvasó kíváncsiságát használja ki arra, hogy az ellenállhatatlan főcímtől a tényleges tartalomig átkattintson. A kíváncsisági rés létrehozásával az olvasót egy kis utalással bíztatod arra, hogy mi fog következni, anélkül, hogy elárulnád a választ.
Ha rosszul csinálod, könnyen giccses kattintásvadász felhívásnak tűnhet. De ez egy egyszerű képlet is lehet a gondosan kidolgozott szöveghez, amely felkelti a kíváncsiságot (és több kattintást eredményez az e-mailekre).
Íme néhány példa arra, hogyan nézhet ki ez a gyakorlatban:
„A célod elérésének legegyszerűbb módja nem az, amire gondolsz.”
„Mi a leggyorsabb módja a [CÉL] elérésének?”
„Ezt a taktikát kellene használnod a [CÉL] eléréséhez”?
Mindegyik példa kihagy valamit, amit csak akkor tudhatsz meg, ha rákattintasz az e-mail elolvasására.
Az előnézeti szöveg néhány e-mail kliensben a tárgysor után jelenik meg. Általában ez a hely magából az e-mailből származó másolattal lesz kitöltve, ha nincs előnézeti szöveg megadva. Ha üresen hagyod, elszalasztod a lehetőséget, mivel itt nagyobb terjedelmű szövegrész áll a rendelkezésedre ahhoz, hogy kontextust adj a tárgysornak.
Íme egy példa:
Tárgysor: Utolsó lehetőség, hogy lecsapj erre a különleges ajánlatra!
Előnézeti szöveg: Kevesebb, mint 24 óra maradt, hogy 30%-ot takaríts meg vásárlásod végösszegéből!
A tárgysor sürgősséget sugall („utolsó hívás”), míg az előnézeti szöveg több konkrétumot kínál (pontosan meddig tart az ajánlat, és mennyit lehet megtakarítani).
Az előnézeti szöveg használata egyszerű: írd meg a tárgysort, majd add hozzá a szövegkörnyezetet. Íme néhány ötlet:
Tegyél egy ajánlatot, majd adj hozzá további részleteket.
Adj tájékoztatást az e-mailben található további tartalmakról (amelyeket maga a tárgysor nem tartalmaz).
Tegyél fel egy kérdést a tárgysorban, és az előnézeti szöveggel utalj a válaszra.
Légy kreatív, és vizsgáld meg, hogyan hat ez a megnyitásokra és a kattintásokra.
Egyszerűen csak ne. Úgy hangzik, mintha az olvasó ARCÁBA KIABÁLNÁL. És a spam rate is magasabb lesz.
Az emojik több mint szórakoztató illusztrációk. Valójában segíthetnek javítani az e-mailek megnyitását. Egyes kutatások azt mondják: az emojikat használó márkák 56%-os növekedést tapasztaltak az egyedi megnyitási arányukban.
A GetEmoji.com oldalon gyorsan találhatsz olyan emojikat, amelyeket bemásolhatsz és beilleszthetsz a saját e-mailjeidbe.
Akár tárgysorokat, akár szöveget írsz, minden legyen éppen csak olyan hosszú, amennyire szükséges, és ne legyen hosszabb. Íme néhány alapvető irányelv, amelyet érdemes követni:
A mondatokat 25 szó alatt, a bekezdéseket pedig tartsd három mondat alatt. Ezek az elektronikus leveleid szövegalkotásának legjobb gyakorlatának számítanak.
A tárgysorok írása során 15-25 karakterre törekedj. Nincs igazi „legjobb tárgysor-hosszúság”, de a rövidebb szövegek esetében nagyobb valószínűséggel kerülhető el, hogy mobileszközökön levágják őket.
Térj a lényegre. Az e-mailben minden szónak és mondatnak világos célt kell szolgálnia. Ha nem, akkor távolítsd el amikor újraolvasod.
Reméljük ez a bejegyzésünk is hasznos volt számodra! Ha igen, oszd meg ismerőseiddel, vagy írd meg kérdésedet, véleményedet a témával kapcsolatban!
Ha szakértői segítségre van szükséged az e-mail marketingeddel kapcsolatban vedd fel velünk a kapcsolatot, itt!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.