No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

E-mail marketing tippek

Az e-mail marketing összetett.

E-mail marketing tippek cikkünkben számos olyan ötletet állítottunk össze, melyet sikerrel alkalmazhatsz e-mail marketing kampányod megtervezésekor.

A listaépítéstől a szövegezésen át a mérésig mindig van valami új, amit meg kell tanulni és javítani kell. A korlátozott idővel rendelkező vállalkozók számára nehéz lehet lépést tartani.

Ez a bejegyzés jó pár fontos e-mail marketing tippet mutat be, valamint megvalósítható tanácsokat, amelyek segítségével sikeresebb lehet az email marketinged.

Még ha tapasztalt e-mail marketinges is vagy, akkor is biztos, hogy legalább néhány új taktikát elsajátítasz.

Tartalomjegyzék:

Valódi személy nevének használata a feladó mezőben
Személyre szabás
Használj kulcsszavakat
Számot tartalmazó tárgysor
A/B tesztelés
A kíváncsisági rés
Kísérletezz emojikkal
Legyen velős és rövid

Valódi személy nevének használata a feladó mezőben

Egy valódi személytől kapott e-mail sokkal barátságosabbnak tűnik, mint egy márkától kapott. Ezért inkább a saját nevedet használd, vagy egy alkalmazott nevét, aki az adott terület felelőse.

Bloggerek vagy szolgáltatást nyújtók, tanácsadók esetében a név akár a márkanév is lehet. De a nagyobb kiskereskedelmi és B2B márkák is profitálhatnak ebből a stratégiából.

A legtöbb e-mail szolgáltató megkönnyíti a feladó mező szerkesztését. Fontold meg, hogy létező nevet használsz és megadsz elérhetőséget is, hiszen megkönnyíted a dolgát, ha a címzettnek kérdései lennének.

 


E-mail marketing tippek: személyre szabás

Az emberek azt akarják érezni, hogy nem csak egy számot jelentenek. Ezért, hogy még személyesebbé tedd e-mailjeid, írd bele a címzett nevét.

Ahogy fent a feladónál említettük, hogy miért fontos, hogy érezzék az olvasóid, egy valódi embertől kapják az emailket, úgy fontos észben tartani, hogy a személyesség elérése érdekében a megszólítás éppolyan fontos, ha nem fontosabb. Ehhez ma már elég short kódokat használnod, a levelezőrendszeredben.


Használj kulcsszavakat

A tárgysoroknak cselekvésre kell ösztönözniük az olvasókat. Ezért tartalmazzon olyan erőteljes szavakat, amelyek arra ösztönzik a közönséget, hogy megnyissák a leveled és kattintsanak. Például:

Használj kulcsszavakat! – E-mail marketing tippek

24 órás kiárusítás

exkluzív ajánlat feliratkozóknak

spórolj akár 20%-ot

UPDATE: feliratkozóknak happy shopping hours

TOP 5 ….trend őszre

Ingyenes kiszállítás augusztus 20-a alkalmából

Köszöntünk feliratkozóink közt! Az első vásárlásodból 10% kedvezményt adunk..

Titkos recept karácsonyra CSAK feliratkozóknak!

Ezek csupán például szolgálnak, hogy keltsük fel a figyelmet, de talán inspirálóak lehetnek számodra.

Számok bűvölete

Tanulmányok szerint egy szám (például egy érdekes statisztika vagy százalékos arány kedvezménynél) feltüntetésével a kattintások és válaszok száma bizonyos mértékben növekedhet:


Számot tartalmazó tárgysor

Ennek legalább néhány oka lehet:

    A számok konkrétak. A homályos ígéreteket tartalmazó tárgysorok kevésbé meggyőzőek, mint azok, amelyek konkrét állításokat vagy előnyöket közölnek. Például a “spóroljon 25%-ot” hasznosabb, mint a “Spóroljon vásárlásával”.

    A statisztikáknál ugyanez a helyzet. Érdekli az embereket, mert gyorsan és könnyen vonhatnak le belőle viszonylag pontos következtetést – feltéve, hogy a statisztika is pontos. És ahhoz, hogy megismerjék csak kattintani kell.

Tehát, ha vannak statisztikáid vagy érdekes százalékos adatok, amelyeket megoszthatsz, fontold meg, hogy beilleszted őket.


A/B tesztelés – Tárgysorok

Semmilyen tanulmány vagy cikk nem lesz olyan hasznos, mint a Te saját eredményeid. Az egyik legjobb módja annak, hogy betekintést nyerj abba, hogy mi működik a célközönséged számára, ha minél többet tesztelsz A/B-teszteléssel.

A tárgysorok az egyik nyilvánvaló e-mail elem, amelyet osztottan tesztelhetsz, és a legtöbb e-mail szolgáltató megkönnyíti ezt.


E-mail marketing tippek: a kíváncsisági rés

    A kíváncsisági rés az a gyakorlat, amely az olvasó kíváncsiságát használja ki arra, hogy az ellenállhatatlan főcímtől a tényleges tartalomig átkattintson. A kíváncsisági rés létrehozásával az olvasót egy kis utalással bíztatod arra, hogy mi fog következni, anélkül, hogy elárulnád a választ.

Ha rosszul csinálod, könnyen giccses kattintásvadász felhívásnak tűnhet. De ez egy egyszerű képlet is lehet a gondosan kidolgozott szöveghez, amely felkelti a kíváncsiságot (és több kattintást eredményez az e-mailekre).

Íme néhány példa arra, hogyan nézhet ki ez a gyakorlatban:

    “A célod elérésének legegyszerűbb módja nem az, amire gondolsz.”

    “Mi a leggyorsabb módja a [CÉL] elérésének?”

    “Ezt a taktikát kellene használnod a [CÉL] eléréséhez”?

Mindegyik példa kihagy valamit, amit csak akkor tudhatsz meg, ha rákattintasz az e-mail elolvasására.

Használd ki a rendelkezésre álló előnézeti szöveget

Az előnézeti szöveg néhány e-mail kliensben a tárgysor után jelenik meg. Általában ez a hely magából az e-mailből származó másolattal lesz kitöltve, ha nincs előnézeti szöveg megadva. Ha üresen hagyod, elszalasztod a lehetőséget, mivel itt nagyobb terjedelmű szövegrész áll a rendelkezésedre ahhoz, hogy kontextust adj a tárgysornak.

Íme egy példa:

Tárgysor: Utolsó lehetőség, hogy lecsapj erre a különleges ajánlatra!

Előnézeti szöveg: Kevesebb, mint 24 óra maradt, hogy 30%-ot takaríts meg vásárlásod végösszegéből!

A tárgysor sürgősséget sugall (“utolsó hívás”), míg az előnézeti szöveg több konkrétumot kínál (pontosan meddig tart az ajánlat, és mennyit lehet megtakarítani).

Az előnézeti szöveg használata egyszerű: írd meg a tárgysort, majd add hozzá a szövegkörnyezetet. Íme néhány ötlet:

    Tegyél egy ajánlatot, majd adj hozzá további részleteket.

    Adj tájékoztatást az e-mailben található további tartalmakról (amelyeket maga a tárgysor nem tartalmaz).

    Tegyél fel egy kérdést a tárgysorban, és az előnézeti szöveggel utalj a válaszra.

Légy kreatív, és vizsgáld meg, hogyan hat ez a megnyitásokra és a kattintásokra.

Soha ne használj csupa nagybetűket

Egyszerűen csak ne. Úgy hangzik, mintha az olvasó ARCÁBA KIABÁLNÁL. És a spam rate is magasabb lesz.


E-mail marketing Tippek : Kísérletezz emojikkal

Az emojik több mint szórakoztató illusztrációk. Valójában segíthetnek javítani az e-mailek megnyitását. Egyes kutatások azt mondják: az emojikat használó márkák 56%-os növekedést tapasztaltak az egyedi megnyitási arányukban.

A GetEmoji.com oldalon gyorsan találhatsz olyan emojikat, amelyeket bemásolhatsz és beilleszthetsz a saját e-mailjeidbe.


Legyen velős és rövid

Akár tárgysorokat, akár szöveget írsz, minden legyen éppen csak olyan hosszú, amennyire szükséges, és ne legyen hosszabb. Íme néhány alapvető irányelv, amelyet érdemes követni:

    A mondatokat 25 szó alatt, a bekezdéseket pedig tartsd három mondat alatt. Ezek az elektronikus leveleid szövegalkotásának legjobb gyakorlatának számítanak.

    A tárgysorok írása során 15-25 karakterre törekedj. Nincs igazi “legjobb tárgysor-hosszúság”, de a rövidebb szövegek esetében nagyobb valószínűséggel kerülhető el, hogy mobileszközökön levágják őket.

    Térj a lényegre. Az e-mailben minden szónak és mondatnak világos célt kell szolgálnia. Ha nem, akkor távolítsd el amikor újraolvasod.

Reméljük ez a bejegyzésünk is hasznos volt számodra! Ha igen, oszd meg ismerőseiddel, vagy írd meg kérdésedet, véleményedet a témával kapcsolatban!

Ha szakértői segítségre van szükséged az e-mail marketingeddel kapcsolatban vedd fel velünk a kapcsolatot, itt!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?