Facebook dinamikus remarketing kampány

Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Jó lenne, ha Ön is megszólíthatná azokat az embereket, akik vásárlás nélkül hagyták el az oldalát? Akkor miért nem teszi?

Jobb később, mint soha! Így ha eddig nem élt a Facebook remarketing lehetőségeivel, akkor most már Ön is megteheti. Egy több száz vagy több ezer termékes webáruház esetében nagyon nehéz lenne minden egyes termékre külön remarketing hirdetést indítani. De szerencsére már erre is van megoldás.

Ahogyan az AdWords hirdetési felületén úgy a Facbooknál is van már lehetőség dinamikus remarketing kampányok indítására. De mi az a dinamikus remarketing? Ez egy olyan megoldás, aminek a segítségével az oldalára látogatóknak azokat a termékeket ajánlhatja újra, amiket megnéztek. Ilyenkor egy Facebook kódot helyezünk el az adott termék oldalán, ami jelzi a közösség oldalnak, ha valaki azt megnézte és később újra megmutatja Neki a Facebook felületén.

Miért nagyon jó lehetőség ez az Ön számára is?

Részben ugye azért, mert így több százalékkal megnövelheti az eladásait, hiszen sokkal könnyebb olyanoknak értékesíteni, akik már maguktól érdeklődtek iránta. Másrészről pedig azért, mert a Facebookon az emberek többsége naponta akár több órát is eltölt. Bár nem a vásárlás a fő céljuk, de könnyedén felhívhatja azoknak a figyelmét, akik egy külső tényező miatt nem fejezték be a vásárlást. Mik lehetnek ezek az esetek? Például nem volt kéznél a bankkártyája, hogy befejezze a vásárlást vagy megzavart a síró gyermeke, esetleg pont találkozott a tömegközlekedésen egy ismerősével. Igazából számtalan ilyen tényező akadhat, amik képesek meghiúsítani egy vásárlást és Ön tehet azért, hogy ezeknek egy részét mégis sikeressé tegye.

Egyre alacsonyabbak a konverziós számok

Biztosan Ön is tapasztalja, hogy a területén is folyamatosan gyarapodik a konkurencia, aminek köszönhetően egyre nehezebb megszerezni egy vásárlót. Hiszen már nem csak a hazai vállalkozókkal, hanem sokszor a külföldi cégekkel is fel kell venned a versenyt. Így már gyakran az is jónak számít, ha 1-2%-os a vásárlási arány. Ezeken a számokon javíthat hatékonyan, ha latba veti a remarketinget a Facebookon is.

Miben tudok Önnek ebben segíteni?

Bár a dinamikus remarketingnek köszönhetően már sokkal egyszerűbbé vált több ezer termék esetén is a látogatók újra megszólítása, azonban ez nem azt jelenti, hogy nem igényel szaktudást. A kódok beillesztése és a hirdetések beállítása ugyan ugyanúgy megköveteli a szakmai felkészültséget és a tapasztalatokat. Mivel én rendelkezek minden ehhez szükséges kompetenciával hatékonnyá tudom tenni az Ön remarketingjét is.