Az online marketing egyre komplexebb és mindenki forgalomnövelő ötletek után kutat. Bár számos remek megoldás született az online értékesítésre, a forgalom növelése mindig is fontos feladat marad. Ebben a cikkben megmutatjuk neked, hogy melyek a legfontosabb és legnépszerűbb forgalom növelés csatornái, hogy elérd a maximális eredményt!
20 +6 forgalomnövelő ötlet, ami a csatornákat illeti
A forgalomnövelő ötletek egyik legfontosabb pillére a Google Cégem használata, hiszen a térképes találatok megjelenésed, azaz a Google Cégem fiókod nagyban hozzájárulhat a webhely látogatottságának növeléséhez. A Google-nek köszönhetően ugyanis a Google térképen a céged, boltod lokálisan keresve elérhetővé válik az internetezők számára, így több emberhez juthatsz el, és többen megismerkedhetnek a céggel és az általa kínált termékekkel vagy szolgáltatásokkal. A Google Cégem használatának köszönhetően tehát nagyobb eséllyel érheted el a célcsoportodnak megfelelő látogatókat, akik azonnal fel is kereshetik a boltodat.
A Google Ads (AdWords) hirdetés nélkülözhetetlen elem a növekedéshez, hiszen ezek a hirdetések célzottan a keresők és a valódi vásárlók körében jelennek meg. A legtöbb ember ma már online keresi meg az általa vásárolni kívánt termékeket vagy szolgáltatásokat, és ha te nem használsz Google Ads hirdetéseket, akkor valószínűleg lemaradsz a versenyből. Ez azt jelenti, hogy elengedhetetlen, hogy olyan csatornákat használj, amelyek segítenek megtalálni a számodra legjobb ügyfeleket és értékesíteni nekik a termékedet.
A Google Ads (AdWords) egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi, hogy célzottan és hatékonyan hirdetés. A szakértelem az utóbbi 5 esztendőben kiemelten fontossá vált a rendszer hatékony üzemeltetéséhez. Hozzáértő kezekben még mindig hatékonyan hozza a vevőket. Keress meg egy Google AdWords szakértőt.
A keresőoptimalizálás (SEO) akkor hasznos, ha tudatosan alkalmazod. A megfelelő tartalommarketing stratégia és kulcsszavak kiválasztásának, valamint beillesztésének tudatossága mellett a SEO-nak köszönhetően jelentősen növelheted az egyes weboldalakra való forgalmat. Ehhez elengedhetetlen, hogy a webhelyen található tartalmakat időről időre frissítsük, és rendszeresen blogposztokat vagy cikkeket publikáljunk, amelyekben a megfelelő kulcsszavakat használjuk. A SEO egy olyan online marketing elem, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagyni!
Ha forgalomnövelő ötleteket kutatunk, akkor nem mehetünk el a világ második legnagyobb keresője mellett. Az online marketingben a YouTube egy nagy lehetőség, hiszen rengeteg ember ott keres, tájékozódik. A YouTube csatorna segítségével növelheted a forgalmadat, és értékesítheted a termékeidet. A csatornán keresztül megoszthatod a termékeidet az emberekkel, és bemutathatod őket. Az emberek szeretik megnézni a termékeket, és ha tetszenek nekik, vásárolhatnak is tőled.
A saját csatorna mellett a Google Ads rendszeréből is hirdethetsz a YouTube keresőben, amelyre számos lehetőséget kínál a Google hirdetési platform. Megjelenhetsz bannereken, szöveges dobozokkal és videós hirdetésekkel is.
Az online forgalom növelése érdekében számos lehetőség van, de a Google Performance Max (volt Shopping) kampány elindítása nagyon hatékony módszer. Ez a cikk 20+ olyan ötletet tartalmaz, amely segít növelni az online forgalmat és az árbevételt. De az egyik legfontosabb a Google Performance Max kampány hatékony és folyamatos futtatása. Forgalomnövelés ötletek után kutatva gyakran szembe jöhet veled ez a megoldás, mert egy tapasztalt Google Ads szakértő kezében valóban hatékony fegyver. Ezt tényleg nagyon fontos használnod, ha webáruházad van, mert rendkívüli mértékben növelhető vele a forgalmadat.
A Facebook-ot mindenki ismeri, és tudja, hogy a legnépszerűbb közösségi média platform. Az alábbiakban megosztom veled, hogy a posztjaid önmaguktól sajnos már minimális számban érnek el követőket. A posztok terjedése és láthatósága természetesen mesterségesen lett szabályozva és az üzleti célja a reklámköltés növelése. Magyarul azért érsz el kevesebb érdeklődőt a posztjaiddal, mert arra buzdít a Meta (Facebook), hogy többet hirdess. Ezért arra kérlek, hogy emeld ki a posztjaidat, hiszen rengeteg munkát, energiát fektettél a Facebook posztok létrehozásába. Kár lenne elfecsérelni ezt az energiát azzal, hogy a posztok nincsenek kiemelve és így minimális számban érsz el velük érdeklődőket.
Ha forgalomnövelés a téma, akkor nem is lehet kérdés: a Facebook posztok kiemelésével egyértelműen több érdeklődőt érhetsz el, akár lokálisan is hirdetheted a cégedet. Rendszeresen kiemelve a posztokat lassan, de biztosan erősíted a jelenlétedet, beépülsz a köztudatba.
Az online értékesítésben ma már nincs helye a vak vágányoknak. A jól célzott, következetes kampányoknak köszönhetően a Facebook tökéletes platform arra, hogy megtaláld azokat az embereket, akik valóban érdekeltek a termékedben vagy szolgáltatásodban. Ehhez azonban elengedhetetlen, hogy rendszeresen kampányolj és időt szánj arra, hogy kitaláld azokat a bejegyzéseket és fotókat, amelyek valóban elnyerik az emberek figyelmét.
Ha rendszeresen kampányolsz a Facebookon, nemcsak növelheted a követőtáborodat, de folyamatosan építheted is azt. Ez pedig hatalmas előny lesz a valódi érdeklődők újra elérésében.
A Facebook oldalad megfelelő karbantartása és forgalmának növelése érdekében több dolgot is tehetsz. Az egyik legfontosabb, hogy olyan tartalmat osztasz meg a Facebook oldaladon, ami az ügyfeleidet érdekli és arra készteti őket, hogy kövessék az oldaladat. Hirdess folyamatosan az ügyfeleid felé, hogy tudjanak rólad és ne maradjanak le semmiről. Használd úgy a posztok kiemelését, hogy a saját követőtáborodra emeled ki a Facebook hirdetést, Facebook poszt kiemelést. Ez segít a (a valódi ügyfeleid) célcsoportod rendszeres elérésében.
Az épített Facebook-csoportok nagyon hasznosak lehetnek a termékek és szolgáltatások népszerűsítésében. A követőkkel való interakció segíthet a vásárlók meggyőzésében, hogy megvásárolják a terméket, és elmondják másoknak is. Építs tehát Facebook-csoportot, és a hasznos, valamint érdekes tartalmak mellett tudasd velük a termékedet is!
A Facebook Live a kevesek által kihasznált élő Facebook bejelentkezés, amellyel egyértelműen ki tudsz tűnni a tömegből, mert kevesen élnek ezzel a páratlan lehetőséggel. A Facebook Live rendkívül hatásos módja annak, hogy prezentálj terméket vagy szolgáltatást. Az élő Facebook Show-ban benne rejlik, hogy az adott pillanatban szerezz visszacsatolásokat, meggyőz érdeklődőket, kezelj trollokat vagy hitetlenkedőket. Egyszóval minden az egyben is lehetőség, mellyel érdemes számolni a jövőben, mert nagy kihívás, ezért kevesen merik kiaknázni.
Az Instagram egy nagyszerű platform a céged, márkád ismertségének vagy a webhelyed forgalmának növelésére. A követők számának növelése segít a webhely látogatottságának növelésében is. Ezért fontos, hogy rendszeresen posztoljon az Instagram oldalon, és építs ki Instagram követői bázist.
Az elmúlt években a TikTok népszerűsége magasba szökött, és ma már több mint 500 millió felhasználója van világszerte. A legtöbben a tinik korosztályhoz tartoznak, de egyre több felnőtt is elkezdi használni a platformot. Ha te is szeretnél forgalmat generálni az oldaladra, akkor érdemes kihasználni a TikTok lehetőségeit.
A TikTok egy olyan könnyen használható platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rövid videókat tegyenek közzé. Ezek a videók általában néhány másodpercesek, maximum 1-2 percesek, és sokszor zenével vannak ellátva. A videók témája általában valamilyen vicces vagy érdekes esemény vagy cselekedet.
A TikTok szintén remek csatorna a köztudatba való bekerülésre és a márka ápolására. Ugyanakkor a konkrét értékesítések és konverziók realizálására is, így a forgalom növelésére is remek felület.
Az egyik legjobb csatorna a Pinterest, ami segít a weboldaladra irányítani a forgalmat. A középkorú hölgyek többsége használja ezt a felületet, így ha elérhetővé teszed az oldaladat, nagyobb eséllyel fogják meglátogatni. A Pinteresten jelen van egy erős középréteg, amelynek köszönhetően olyanokhoz tudsz eljutni, akik nagyobb valószínűséggel tudják megfizetni a termékedet. Érdemes itt is folyamatosan jelen lenned.
Az emberek többsége ma már tisztában van vele, hogy a Linkedin egy nagyon fontos eszköz a sikeres üzleti kapcsolatok építéséhez. A Linkedin oldal segítséget nyújt az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és lehetővé teszi, hogy újabb és újabb kapcsolatokat építs ki. De vajon miért olyan fontos a Linkedin oldal, ha B2B vonalon dolgozik valaki?
A Linkedin oldal elsősorban abban nyújt segítséget, hogy felhívd magadra a figyelmet. Ez azt jelenti, hogy ha van egy jól kialakított profilod, amelyen rendszeresen kommunikálsz, akkor az emberek könnyebben rátalálnak. Amennyiben a felvetett posztok, témák kapcsolódnak a tevékenységedhez, akkor biztosra veheted, hogy lesznek releváns hozzászólások, valamint kapcsolatok is születhetnek.
Az online forgalom növelése érdekében számos lehetőség közül választhatunk. Ezek közül az egyik legjobb módszer az, ha saját adatbázist építünk fel és onnan küldjük ki hírleveleinket. Ez az online marketing módszer többnyire hatékonyabb, mint egy külső marketing adatbázisra való kiküldés, mert pk kifejezetten kérték a hírleveledet. A keresőmotor-optimalizálás (SEO), Google kampányok, Facebook hirdetések révén, célzottan olyan emberekhez juttatnak az oldaladra, akiket érdekeltek a reklámüzeneteid, témáid. Őket próbáld meg minél magasabb arányban regisztráltatni a saját hírleveledre.
Ha nagy volumenről beszélünk, akár több százezer vagy több millió érdeklődő rövid idő alatt történő eléréséről van szó, akkor egy vagy több külső hírlevél bázist kell megtámadni. Ez egyik legjobb módja annak, hogy növeljük a webhelyünk látogatottságát, ha bérelünk egy hírlevél bázist és küldjük ki hírlevelet a célcsoportunknak megfelelő oldalaknál. Ez segít a webhelyünket elérni azokhoz az emberekhez, akik érdeklődnek a termékeink iránt, és így növelhetjük a forgalmunkat.
Az e-mail marketing kiváló eszköz arra, hogy növeljük a webhelyünk forgalmát. Ha célunk célcsoportunk koncentrált elérése, akkor szűkítsük le a közönséget és küldjünk ki rá egy EDM reklámlevelet. Ilyen célzott megjelenést fontolgatunk? Akkor érdemes egy EDM szolgáltatás bérlését igényelni. Ez segít neked is olyan leveleket küldeni, amelyek pontosan azokra a felhasználókra vonatkoznak, akiket megcéloztál, így nagyobb valószínűséget adva arra, hogy vásároljanak tőled.
A postai DM kampány lehetővé teszi, hogy a vásárlók személyesebb kapcsolatot építhessenek ki a márka és a termékek iránt. A kampány célja, hogy minél több emberhez eljusson az üzenet, és növelje az egyedi vásárlások számát.
Az ügyfelek megkeresése folyamatosan bővülő és változó kihívást jelent az üzleti szférában. A hideg hívások még nagyobb kihívást jelenthetnek, mivel ezek a hívások olyan lehetséges ügyfeleket céloznak meg, akikkel még nem volt korábban kapcsolat. A call center-t használhatod piackutatásra, leadek generálására, időpontok egyeztetésére és konkrét megrendelések realizálására is. A hideg hívások felépítése nem egyszerű feladat! A hatékony működéshez szükséged lesz egy olyan call center partnerre, amely profi és tapasztalt.
A tartalom marketing azonnali és hosszú távú forgalomnövelést egyaránt lehetővé tesz. A cél az, hogy értékes és kielégítő tartalmakat publikálj, amelyek felkeltik az olvasók érdeklődését, és így hosszabb időt töltenek el a webhelyeden. Közben épül a bizalom és az elköteleződés a céged vagy a te irányodba. Emellett a tartalom marketing segítséget nyújt abban is, hogy hatékonyabban megértsük az olvasók igényeit és szükségleteit.
A tartalom marketing kulcsfontosságú eleme a célzott közönségre tekintettel való alkotás. Ez magában foglalja a célcsoport meghatározását, annak megismerését, hogy milyen problémákkal küzdenek, és azt is, hogyan lehet őket segíteni. A cikkekben, tartalmakban pedig eszerint a visszacsatolás alapján kell építkezni, így a várt eredmény nem maradhat el!
Az online cikkírás nagyon hasznos lehet az oldalad forgalmának növeléséhez. De miért? Nos, a cikkírás kétféle módon segíthet az oldalad forgalmának növelésében. Először is, akkor használhatod őket, ha beilleszted őket egy blogbejegyzésedben, és hagyod, hogy olvasóid kattintsanak rájuk. Másodszor, elküldheted őket e-mailben is olvasóidnak. Harmadszor pedig beküldheted a cikkeket olyan médiafelületeknek, akik kihelyezik azokat, így mindenki nyer, mert a média tartalmat kap, te pedig látogatókat.
Ha forgalomnövelő ötleteken törjük a fejünket, akkor elsőként juthat eszünkbe a tartalomfejlesztés, cikkírás. Esetleg te mát cikkeket írsz és „adsz bérbe”? Akkor duplán juthatsz el az olvasókhoz. És ezzel növelheted az oldalad forgalmát, építheted a céged hírnevét, a saját személyes márkádat, befolyást szerezhetsz. Mindazonáltal ott van ebben a tevékenységedben a pozitív branding és PR is, így rendkívül hasznos. Szóval publikálj!
A blog elindítása és vezetése egy nagyszerű módja annak, hogy bővítsd a vállalkozásod online jelenlétét, és egyúttal növeld azoknak az embereknek a számát, akiket érdekel a terméked vagy szolgáltatásod. A cikkben foglalt témák, ötletek segítenek abban, hogy megtudjuk, mi értékes az ott realizálódó olvasótábornak. Ebből olyan tartalmakat, irányított vagy vezetett tartalom stratégiákat tudsz létrehozni, amelyek a te céged érdekeit szolgálják. Nem egyszerű blogot vezetni egy vagy több a vállalkozásunkhoz kapcsolódó témákban, de megéri működtetni.
Az egyik legjobb módja annak, hogy növeljük a webhelyünk forgalmát, ha rendszeresen cikkeket publikálunk a saját céges blogunkon. A blogolás segít a keresőmotorok számára, hogy jobban megismerjék az oldalunkat, és ezáltal több látogatót vonzhatunk be. De ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a blog bejegyzéseinket olvasóink is értékelik és megosztják majd másokkal. Így érdemes időt és energiát szánni arra, hogy minőségi tartalmakat építsünk fel.
Egy kivételes lehetőség előtt állsz! Fantasztikus megoldás egy PR kampány indítása annak érdekében, hogy növeljük a cégünk ismertségét, értékét, márkáját, webhelyünk látogatottságát, amikor kiküldünk egy PR cikket vagy indítunk egy PR kampányt. Ez segíthet azoknak, akik érdekeltek a termékeinkben vagy szolgáltatásainkban, és arra ösztönözzük őket, hogy látogassanak el hozzánk. A PR cikk kiküldésével vagy kampánnyal több emberhez juthat el az üzenetünk, és ezáltal nagyobb eséllyel fogjuk megszerezni az új vevőket.
Hír lesz a cégünkből és ez nagy mérföldkő! Te szeretnél valamit kommunikálni, egy szakértő PR csapat pedig olyan köntösbe öltözteti a te híredet, hogy az érdekes és értékes legyen a sajtó munkatársainak. Ezt követően a PR szakértő kiküldi az újságíró listájára és lobbizik annak érdekében, hogy minél több helyre felkerüljön a híred.
Talán nem kell bemutatnunk a Waze alkalmazást, hiszen nagy népszerűségnek örvend itthon is, mert sok autós társunkat óvta már meg a gyorshajtás kellemetlen és egyben másodlagos tüneteitől. A Waze GPS és egyéb közösségi funkciókat is támogató alkalmazásban lehet és érdemes is hirdetni, mert abban a pillanatban látják az autósok, amikor a bolt, üzlet közelében járnak, így könnyen oda is tervezhetik az útjukat.
Mi folyamatosan kutatjuk, teszteljük a forgalomnövelő ötleteket, tippeket, megoldásokat. Az influencerek hasonlóképpen egy email vagy közösségi adatbázishoz egy saját „közönség tömbbel” rendelkeznek. Érdemes számolni velük, hiszen a nevükben is benne van, hogy képesek hatni a követőik szokásaira és sok esetben azok vásárlásaira is.
Általuk eljuthatsz olyan elvakult követőkhöz, akik az adott személyhez, influencerhez rendkívül erősen ragaszkodnak, így az adott véleményvezér szava szent és sérthetetlen. Ez pedig jól jön egy hirdetőnek.
Akár te is lehetsz influencer! Kövesd azt amit szeretsz és a siker nem maradhat el. Ehhez külső partnerek segítségét is igénybe veheted. Akár a videók vágásához vagy a közösségi adatbázisok, pl.: Instagram adatbázis építéséhez, azaz a követők megszerzéséhez. Hiszen a követőtábor nélkülözhetetlen feltétele a sikernek és a forgalomnövelő ötletek egyik fontos fundamentuma a különböző marketing adatbázisokkal történő építés és munka.
Kezdjük azzal, hogy akkor is fizetsz a látogatókért, ha nem fizetsz hirdetésekért, hiszen megannyi költséged van… Mivel 100 látogatóból rendszerint csak 1-6 vásárol azonnal, ezért jobb esetekben is 94-99 nézelődő rendelés nélkül távozik az oldaladról. Őket remarketing vagy retargeting technológiákkal tudod megfogni, vagyis egy részét azoknak, akik már jártak nálad. A remarketing hirdetések, “tapadós hirdetések” követik azokat a látogatókat, akik már megnézték a kínálatodat. A normál remarketing hirdetésekkel standard módon tudod utolérni a korábbi látogatóidat. A dinamikus remarketing hirdetésekkel pedig ugyanazt, vagy ugyanazokat a termékeket tudod megmutatni nekik más oldalakon (hír oldalakon, portálokon, blogokban, magazinokban, stb.) rendszerint banneres formátumban, mint amelyeket korábban néztek nálad. A remarketing hirdetések rendszerint plusz vevőket tudnak visszahozni, kisebb befektetéssel, mintha egy teljesen új érdeklődőt kellene bevonzanod. Ezzel csökkenteni tudod az egy vásárlásra jutó megrendelések árát, és ezzel párhuzamosan növelni a megtérülést.
Reméljük, hasznosnak érezted az összeállítást. Mond el a véleményedet a cikk alatt, mert fontosnak tartjuk az észrevételeidet. Kérjük, oszd meg a cikket, mert másoknak is hasznos ötletek lehetnek benne, köszönjük! Biztosan neked is vannak még ötleteid a cikkel kapcsolatban, melyeket szívesen fogadunk. Írd le a kommentek közé, kérdezz bátran és ne tartsd magadban a véleményedet. Köszönjük.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.