Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Az online marketing egyre komplexebb és mindenki forgalomnövelő ötletek után kutat. Bár számos remek megoldás született az online értékesítésre, a forgalom növelése mindig is fontos feladat marad. Ebben a cikkben megmutatjuk neked, hogy melyek a legfontosabb és legnépszerűbb forgalom növelés csatornái, hogy elérd a maximális eredményt!

Tartalomjegyzék

A forgalomnövelő ötletek egyik legfontosabbika -> Google Cégem
Google Ads (AdWords), a nélkülözhetetlen értékesítési gépezet
További forgalomnövelő ötletek: Keresőoptimalizálás, SEO
YouTube csatorna, amelyen népszerűsítheted a termékeidet
A nagybetűs forgalomnövelés ötletek sztárja: Google Performance Max (volt Google Shopping ) kampány
Facebook posztok kiaknázása
Facebook követőtábor építés
Érd el ügyfeleidet a Facebook oldaladdal
Építs Facebook csoportot és hintsd el benne a termékedet is
Show műsor a te rendezésedben: Facebook Live
Posztolj rendszeresen az Instagramon
Legyen TikTok oldalad, már nem csak a tinik használják
Pinterest vonalon is dolgozz, mert ott a középréteg
A Linkedin oldal is lényeges, főként, ha B2B vonalon dolgozol
Építs saját adatbázist és küldj ki hírleveleket
Bérelj hírlevél bázist és küldj ki hírlevelet a célcsoportodnak megfelelő oldalaknál
Bérelj EDM szolgáltatást és küldj ki a célcsoportodra szűkítve reklámlevelet
Postai DM kampány indítása
Call Center megbízása hideg hívásokkal
Content marketing, azaz tartalom marketing tudatos használata
Cikkírás, cikkírás bérben
Blog vezetése, egy külső blog indítása a vállalkozásodhoz kapcsolódó témában
Saját céges blog vezetése, rendszeres cikkezéssel
PR cikk kiküldése, PR kampány indítása
Waze kampány
Influencereket is vonj be a forgalmad növelésére
Remarketing, ki ne felejtsd
Köszönjük, hogy elolvastad, kérjük oszd me

20 +6 forgalomnövelő ötlet, ami a csatornákat illeti


1. A forgalomnövelő ötletek egyik legfontosabb pillére a Google Cégem használata

A forgalomnövelő ötletek egyik legfontosabb pillére a Google Cégem használata, hiszen a térképes találatok megjelenésed, azaz a Google Cégem fiókod nagyban hozzájárulhat a webhely látogatottságának növeléséhez. A Google-nek köszönhetően ugyanis a Google térképen a céged, boltod lokálisan keresve elérhetővé válik az internetezők számára, így több emberhez juthatsz el, és többen megismerkedhetnek a céggel és az általa kínált termékekkel vagy szolgáltatásokkal. A Google Cégem használatának köszönhetően tehát nagyobb eséllyel érheted el a célcsoportodnak megfelelő látogatókat, akik azonnal fel is kereshetik a boltodat. 


2. Google Ads (AdWords) hirdetés nélkülözhetetlen elem a forgalom növekedéshez

A Google Ads (AdWords) hirdetés nélkülözhetetlen elem a növekedéshez, hiszen ezek a hirdetések célzottan a keresők és a valódi vásárlók körében jelennek meg. A legtöbb ember ma már online keresi meg az általa vásárolni kívánt termékeket vagy szolgáltatásokat, és ha te nem használsz Google Ads hirdetéseket, akkor valószínűleg lemaradsz a versenyből. Ez azt jelenti, hogy elengedhetetlen, hogy olyan csatornákat használj, amelyek segítenek megtalálni a számodra legjobb ügyfeleket és értékesíteni nekik a termékedet.

PPC kampányokkal a forgalomnövelő ötletek 2023-ra
Google Ads (AdWords) kampányok használata kötelező elem

Célzott hirdetésekkel a konkrét vásárlókért!

A Google Ads (AdWords) egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi, hogy célzottan és hatékonyan hirdetés. A szakértelem az utóbbi 5 esztendőben kiemelten fontossá vált a rendszer hatékony üzemeltetéséhez. Hozzáértő kezekben még mindig hatékonyan hozza a vevőket. Keress meg egy Google AdWords szakértőt.


3. Forgalomnövelő ötletek: Keresőoptimalizálás, SEO

A keresőoptimalizálás (SEO) akkor hasznos, ha tudatosan alkalmazod. A megfelelő tartalommarketing stratégia és kulcsszavak kiválasztásának, valamint beillesztésének tudatossága mellett a SEO-nak köszönhetően jelentősen növelheted az egyes weboldalakra való forgalmat. Ehhez elengedhetetlen, hogy a webhelyen található tartalmakat időről időre frissítsük, és rendszeresen blogposztokat vagy cikkeket publikáljunk, amelyekben a megfelelő kulcsszavakat használjuk. A SEO egy olyan online marketing elem, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagyni!

Forgalomnövelés - Google SEO 2023-ban is fontos megjelenés lesz

4. YouTube csatornát is indíts, amelyen népszerűsítheted a termékeidet

Ha forgalomnövelő ötleteket kutatunk, akkor nem mehetünk el a világ második legnagyobb keresője mellett. Az online marketingben a YouTube egy nagy lehetőség, hiszen rengeteg ember ott keres, tájékozódik. A YouTube csatorna segítségével növelheted a forgalmadat, és értékesítheted a termékeidet. A csatornán keresztül megoszthatod a termékeidet az emberekkel, és bemutathatod őket. Az emberek szeretik megnézni a termékeket, és ha tetszenek nekik, vásárolhatnak is tőled.

További forgalomnövelés ötletek a YouTube rendszeren belül:

A saját csatorna mellett a Google Ads rendszeréből is hirdethetsz a YouTube keresőben, amelyre számos lehetőséget kínál a Google hirdetési platform. Megjelenhetsz bannereken, szöveges dobozokkal és videós hirdetésekkel is.


5. Forgalomnövelés ötletek: Google Performance Max (volt Google Shopping ) kampány indítása

Az online forgalom növelése érdekében számos lehetőség van, de a Google Performance Max (volt Shopping) kampány elindítása nagyon hatékony módszer. Ez a cikk 20+ olyan ötletet tartalmaz, amely segít növelni az online forgalmat és az árbevételt. De az egyik legfontosabb a Google Performance Max kampány hatékony és folyamatos futtatása. Forgalomnövelés ötletek után kutatva gyakran szembe jöhet veled ez a megoldás, mert egy tapasztalt Google Ads szakértő kezében valóban hatékony fegyver. Ezt tényleg nagyon fontos használnod, ha webáruházad van, mert rendkívüli mértékben növelhető vele a forgalmadat.


6. Ne csak írd, emeld is ki a Facebook posztokat

A Facebook-ot mindenki ismeri, és tudja, hogy a legnépszerűbb közösségi média platform. Az alábbiakban megosztom veled, hogy a posztjaid önmaguktól sajnos már minimális számban érnek el követőket. A posztok terjedése és láthatósága természetesen mesterségesen lett szabályozva és az üzleti célja a reklámköltés növelése. Magyarul azért érsz el kevesebb érdeklődőt a posztjaiddal, mert arra buzdít a Meta (Facebook), hogy többet hirdess. Ezért arra kérlek, hogy emeld ki a posztjaidat, hiszen rengeteg munkát, energiát fektettél a Facebook posztok létrehozásába. Kár lenne elfecsérelni ezt az energiát azzal, hogy a posztok nincsenek kiemelve és így minimális számban érsz el velük érdeklődőket.

FB közösségi marketing megjelenések, mint forgalomnövelő ötlet

Forgalomnövelő ötletek: Facebook posztok kiemelése

Ha forgalomnövelés a téma, akkor nem is lehet kérdés: a Facebook posztok kiemelésével egyértelműen több érdeklődőt érhetsz el, akár lokálisan is hirdetheted a cégedet. Rendszeresen kiemelve a posztokat lassan, de biztosan erősíted a jelenlétedet, beépülsz a köztudatba.


7. Rendszeresen kampányolj a Facebookon és növeld a követőtáborodat

Az online értékesítésben ma már nincs helye a vak vágányoknak. A jól célzott, következetes kampányoknak köszönhetően a Facebook tökéletes platform arra, hogy megtaláld azokat az embereket, akik valóban érdekeltek a termékedben vagy szolgáltatásodban. Ehhez azonban elengedhetetlen, hogy rendszeresen kampányolj és időt szánj arra, hogy kitaláld azokat a bejegyzéseket és fotókat, amelyek valóban elnyerik az emberek figyelmét.

Ha rendszeresen kampányolsz a Facebookon, nemcsak növelheted a követőtáborodat, de folyamatosan építheted is azt. Ez pedig hatalmas előny lesz a valódi érdeklődők újra elérésében.


8. Remélhetőleg követik az ügyfeleid a Facebook oldaladat, folyamatosan hirdess rájuk

A Facebook oldalad megfelelő karbantartása és forgalmának növelése érdekében több dolgot is tehetsz. Az egyik legfontosabb, hogy olyan tartalmat osztasz meg a Facebook oldaladon, ami az ügyfeleidet érdekli és arra készteti őket, hogy kövessék az oldaladat. Hirdess folyamatosan az ügyfeleid felé, hogy tudjanak rólad és ne maradjanak le semmiről. Használd úgy a posztok kiemelését, hogy a saját követőtáborodra emeled ki a Facebook hirdetést, Facebook poszt kiemelést. Ez segít a (a valódi ügyfeleid) célcsoportod rendszeres elérésében.


9. Építs Facebook csoportot és hintsd el benne a termékedet is

Az épített Facebook-csoportok nagyon hasznosak lehetnek a termékek és szolgáltatások népszerűsítésében. A követőkkel való interakció segíthet a vásárlók meggyőzésében, hogy megvásárolják a terméket, és elmondják másoknak is. Építs tehát Facebook-csoportot, és a hasznos, valamint érdekes tartalmak mellett tudasd velük a termékedet is!


10. Forgalomnövelő show: Facebook Live

A Facebook Live a kevesek által kihasznált élő Facebook bejelentkezés, amellyel egyértelműen ki tudsz tűnni a tömegből, mert kevesen élnek ezzel a páratlan lehetőséggel. A Facebook Live rendkívül hatásos módja annak, hogy prezentálj terméket vagy szolgáltatást. Az élő Facebook Show-ban benne rejlik, hogy az adott pillanatban szerezz visszacsatolásokat, meggyőz érdeklődőket, kezelj trollokat vagy hitetlenkedőket. Egyszóval minden az egyben is lehetőség, mellyel érdemes számolni a jövőben, mert nagy kihívás, ezért kevesen merik kiaknázni.

Indíts el végre egy Facebook Live show-t, hogy beindítsd a forgalmadat
Facebook Live Show

11. Instagram oldaladon is posztolj rendszeresen

Az Instagram egy nagyszerű platform a céged, márkád ismertségének vagy a webhelyed forgalmának növelésére. A követők számának növelése segít a webhely látogatottságának növelésében is. Ezért fontos, hogy rendszeresen posztoljon az Instagram oldalon, és építs ki Instagram követői bázist.


12. Legyen TikTok oldalad, már nem csak a tinik használják

Az elmúlt években a TikTok népszerűsége magasba szökött, és ma már több mint 500 millió felhasználója van világszerte. A legtöbben a tinik korosztályhoz tartoznak, de egyre több felnőtt is elkezdi használni a platformot. Ha te is szeretnél forgalmat generálni az oldaladra, akkor érdemes kihasználni a TikTok lehetőségeit.

Könnyen használható videós marketing platform, a forgalomnövelő ötletek egyik új pillére

A TikTok egy olyan könnyen használható platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rövid videókat tegyenek közzé. Ezek a videók általában néhány másodpercesek, maximum 1-2 percesek, és sokszor zenével vannak ellátva. A videók témája általában valamilyen vicces vagy érdekes esemény vagy cselekedet.

Branding, személyes márka

A TikTok szintén remek csatorna a köztudatba való bekerülésre és a márka ápolására. Ugyanakkor a konkrét értékesítések és konverziók realizálására is, így a forgalom növelésére is remek felület.


13. Pinterest és forgalomnövelés, mert ott a középréteg

Az egyik legjobb csatorna a Pinterest, ami segít a weboldaladra irányítani a forgalmat. A középkorú hölgyek többsége használja ezt a felületet, így ha elérhetővé teszed az oldaladat, nagyobb eséllyel fogják meglátogatni. A Pinteresten jelen van egy erős középréteg, amelynek köszönhetően olyanokhoz tudsz eljutni, akik nagyobb valószínűséggel tudják megfizetni a termékedet. Érdemes itt is folyamatosan jelen lenned.


14. A Linkedin oldal is lényeges, főként, ha B2B vonalon dolgozol

Az emberek többsége ma már tisztában van vele, hogy a Linkedin egy nagyon fontos eszköz a sikeres üzleti kapcsolatok építéséhez. A Linkedin oldal segítséget nyújt az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és lehetővé teszi, hogy újabb és újabb kapcsolatokat építs ki. De vajon miért olyan fontos a Linkedin oldal, ha B2B vonalon dolgozik valaki?

Forgalomnövelés a Linkedin profil egyik varázsa

A Linkedin oldal elsősorban abban nyújt segítséget, hogy felhívd magadra a figyelmet. Ez azt jelenti, hogy ha van egy jól kialakított profilod, amelyen rendszeresen kommunikálsz, akkor az emberek könnyebben rátalálnak. Amennyiben a felvetett posztok, témák kapcsolódnak a tevékenységedhez, akkor biztosra veheted, hogy lesznek releváns hozzászólások, valamint  kapcsolatok is születhetnek.

Forgalomnövelő ötletek kapcsán nem kérdés, hogy a B2B vonalra is gondoljunk
Forgalom növelő ötletek: Szárnyalj B2B vonalon, irány a Linkedin 2023-ban és irány előre

15. Forgalomnövelés? Építs saját adatbázist és küldj ki hírleveleket

Az online forgalom növelése érdekében számos lehetőség közül választhatunk. Ezek közül az egyik legjobb módszer az, ha saját adatbázist építünk fel és onnan küldjük ki hírleveleinket. Ez az online marketing módszer többnyire hatékonyabb, mint egy külső marketing adatbázisra való kiküldés, mert pk kifejezetten kérték a hírleveledet. A keresőmotor-optimalizálás (SEO), Google kampányok, Facebook hirdetések révén, célzottan olyan emberekhez juttatnak az oldaladra, akiket érdekeltek a reklámüzeneteid, témáid. Őket próbáld meg minél magasabb arányban regisztráltatni a saját hírleveledre.


16. Bérelj hírlevél bázist és küldj ki hírlevelet a célcsoportodnak megfelelő oldalaknál

Ha nagy volumenről beszélünk, akár több százezer vagy több millió érdeklődő rövid idő alatt történő eléréséről van szó, akkor egy vagy több külső hírlevél bázist kell megtámadni. Ez egyik legjobb módja annak, hogy növeljük a webhelyünk látogatottságát, ha bérelünk egy hírlevél bázist és küldjük ki hírlevelet a célcsoportunknak megfelelő oldalaknál. Ez segít a webhelyünket elérni azokhoz az emberekhez, akik érdeklődnek a termékeink iránt, és így növelhetjük a forgalmunkat.


17. Bérelj EDM szolgáltatást és küldj ki a célcsoportodra szűkítve reklámlevelet

Az e-mail marketing kiváló eszköz arra, hogy növeljük a webhelyünk forgalmát. Ha célunk célcsoportunk koncentrált elérése, akkor szűkítsük le a közönséget és küldjünk ki rá egy EDM reklámlevelet. Ilyen célzott megjelenést fontolgatunk? Akkor érdemes egy EDM szolgáltatás bérlését igényelni. Ez segít neked is olyan leveleket küldeni, amelyek pontosan azokra a felhasználókra vonatkoznak, akiket megcéloztál, így nagyobb valószínűséget adva arra, hogy vásároljanak tőled.

EDM kampányok a jobb elérés érdekében, ha forgalomnövelő ötlet, akkor az EDM nélkülözhetetlen

18. Postai DM kampány indítása

A postai DM kampány lehetővé teszi, hogy a vásárlók személyesebb kapcsolatot építhessenek ki a márka és a termékek iránt. A kampány célja, hogy minél több emberhez eljusson az üzenet, és növelje az egyedi vásárlások számát.


19. Call Center megbízása hideg hívásokkal

Az ügyfelek megkeresése folyamatosan bővülő és változó kihívást jelent az üzleti szférában. A hideg hívások még nagyobb kihívást jelenthetnek, mivel ezek a hívások olyan lehetséges ügyfeleket céloznak meg, akikkel még nem volt korábban kapcsolat. A call center-t használhatod piackutatásra, leadek generálására, időpontok egyeztetésére és konkrét megrendelések realizálására is. A hideg hívások felépítése nem egyszerű feladat! A hatékony működéshez szükséged lesz egy olyan call center partnerre, amely profi és tapasztalt.


20. Content marketing tudatos használata

A tartalom marketing azonnali és hosszú távú forgalomnövelést egyaránt lehetővé tesz. A cél az, hogy értékes és kielégítő tartalmakat publikálj, amelyek felkeltik az olvasók érdeklődését, és így hosszabb időt töltenek el a webhelyeden. Közben épül a bizalom és az elköteleződés a céged vagy a te irányodba. Emellett a tartalom marketing segítséget nyújt abban is, hogy hatékonyabban megértsük az olvasók igényeit és szükségleteit.

A hatékony tartalommarketing alaptézise

A tartalom marketing kulcsfontosságú eleme a célzott közönségre tekintettel való alkotás. Ez magában foglalja a célcsoport meghatározását, annak megismerését, hogy milyen problémákkal küzdenek, és azt is, hogyan lehet őket segíteni. A cikkekben, tartalmakban pedig eszerint a visszacsatolás alapján kell építkezni, így a várt eredmény nem maradhat el!

Hosszú távú forgalomnövelő ötlet, mert a tartalom örök

+1. Cikkírás, cikkírás bérben

Az online cikkírás nagyon hasznos lehet az oldalad forgalmának növeléséhez. De miért? Nos, a cikkírás kétféle módon segíthet az oldalad forgalmának növelésében. Először is, akkor használhatod őket, ha beilleszted őket egy blogbejegyzésedben, és hagyod, hogy olvasóid kattintsanak rájuk. Másodszor, elküldheted őket e-mailben is olvasóidnak. Harmadszor pedig beküldheted a cikkeket olyan médiafelületeknek, akik kihelyezik azokat, így mindenki nyer, mert a média tartalmat kap, te pedig látogatókat.

Mit nyerhetsz a cikkek publikálásával?

Ha forgalomnövelő ötleteken törjük a fejünket, akkor elsőként juthat eszünkbe a tartalomfejlesztés, cikkírás. Esetleg te mát cikkeket írsz és „adsz bérbe”? Akkor duplán juthatsz el az olvasókhoz. És ezzel növelheted az oldalad forgalmát, építheted a céged hírnevét, a saját személyes márkádat, befolyást szerezhetsz. Mindazonáltal ott van ebben a tevékenységedben a pozitív branding és PR is, így rendkívül hasznos. Szóval publikálj!


+2. Blog vezetése, egy külső blog indítása a vállalkozásodhoz kapcsolódó témában

A blog elindítása és vezetése egy nagyszerű módja annak, hogy bővítsd a vállalkozásod online jelenlétét, és egyúttal növeld azoknak az embereknek a számát, akiket érdekel a terméked vagy szolgáltatásod. A cikkben foglalt témák, ötletek segítenek abban, hogy megtudjuk, mi értékes az ott realizálódó olvasótábornak. Ebből olyan tartalmakat, irányított vagy vezetett tartalom stratégiákat tudsz létrehozni, amelyek a te céged érdekeit szolgálják. Nem egyszerű blogot vezetni egy vagy több a vállalkozásunkhoz kapcsolódó témákban, de megéri működtetni.


+3. Saját céges blog vezetése, rendszeres cikkezéssel

Az egyik legjobb módja annak, hogy növeljük a webhelyünk forgalmát, ha rendszeresen cikkeket publikálunk a saját céges blogunkon. A blogolás segít a keresőmotorok számára, hogy jobban megismerjék az oldalunkat, és ezáltal több látogatót vonzhatunk be. De ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a blog bejegyzéseinket olvasóink is értékelik és megosztják majd másokkal. Így érdemes időt és energiát szánni arra, hogy minőségi tartalmakat építsünk fel.


+4. PR cikk kiküldése, PR kampány indítása

Egy kivételes lehetőség előtt állsz! Fantasztikus megoldás egy PR kampány indítása annak érdekében, hogy növeljük a cégünk ismertségét, értékét, márkáját, webhelyünk látogatottságát, amikor kiküldünk egy PR cikket vagy indítunk egy PR kampányt. Ez segíthet azoknak, akik érdekeltek a termékeinkben vagy szolgáltatásainkban, és arra ösztönözzük őket, hogy látogassanak el hozzánk. A PR cikk kiküldésével vagy kampánnyal több emberhez juthat el az üzenetünk, és ezáltal nagyobb eséllyel fogjuk megszerezni az új vevőket.

Hogyan működik a PR kampány?

Hír lesz a cégünkből és ez nagy mérföldkő! Te szeretnél valamit kommunikálni, egy szakértő PR csapat pedig olyan köntösbe öltözteti a te híredet, hogy az érdekes és értékes legyen a sajtó munkatársainak. Ezt követően a PR szakértő kiküldi az újságíró listájára és lobbizik annak érdekében, hogy minél több helyre felkerüljön a híred.

PR kampány: közönségkapcsolat, ismertség, márkahűség, megbízhatóság, branding, forgalomnövelő ötletek

+5. Waze kampány

Talán nem kell bemutatnunk a Waze alkalmazást, hiszen nagy népszerűségnek örvend itthon is, mert sok autós társunkat óvta már meg a gyorshajtás kellemetlen és egyben másodlagos tüneteitől. A Waze GPS és egyéb közösségi funkciókat is támogató alkalmazásban lehet és érdemes is hirdetni, mert abban a pillanatban látják az autósok, amikor a bolt, üzlet közelében járnak, így könnyen oda is tervezhetik az útjukat.


+6. Forgalomnövelő ötleteket keresve az Influencer marketing is érdekes

Mi folyamatosan kutatjuk, teszteljük a forgalomnövelő ötleteket, tippeket, megoldásokat. Az influencerek hasonlóképpen egy email vagy közösségi adatbázishoz egy saját „közönség tömbbel” rendelkeznek. Érdemes számolni velük, hiszen a nevükben is benne van, hogy képesek hatni a követőik szokásaira és sok esetben azok vásárlásaira is.

Értékes lehet egy ilyen együttműködés!

Általuk eljuthatsz olyan elvakult követőkhöz, akik az adott személyhez, influencerhez rendkívül erősen ragaszkodnak, így az adott véleményvezér szava szent és sérthetetlen. Ez pedig jól jön egy hirdetőnek.

Növeld saját magad a forgalmadat, mert Te is lehetsz influencer!

Akár te is lehetsz influencer! Kövesd azt amit szeretsz és a siker nem maradhat el. Ehhez külső partnerek segítségét is igénybe veheted. Akár a videók vágásához vagy a közösségi adatbázisok, pl.: Instagram adatbázis építéséhez, azaz a követők megszerzéséhez. Hiszen a követőtábor nélkülözhetetlen feltétele a sikernek és a forgalomnövelő ötletek egyik fontos fundamentuma a különböző marketing adatbázisokkal történő építés és munka.


+1 Bónusz: Remarketing, ki ne hagyd!

Kezdjük azzal, hogy akkor is fizetsz a látogatókért, ha nem fizetsz hirdetésekért, hiszen megannyi költséged van… Mivel 100 látogatóból rendszerint csak 1-6 vásárol azonnal, ezért jobb esetekben is 94-99 nézelődő rendelés nélkül távozik az oldaladról. Őket remarketing vagy retargeting technológiákkal tudod megfogni, vagyis egy részét azoknak, akik már jártak nálad. A remarketing hirdetések, “tapadós hirdetések” követik azokat a látogatókat, akik már megnézték a kínálatodat. A normál remarketing hirdetésekkel standard módon tudod utolérni a korábbi látogatóidat. A dinamikus remarketing hirdetésekkel pedig ugyanazt, vagy ugyanazokat a termékeket tudod megmutatni nekik más oldalakon (hír oldalakon, portálokon, blogokban, magazinokban, stb.) rendszerint banneres formátumban, mint amelyeket korábban néztek nálad. A remarketing hirdetések rendszerint plusz vevőket tudnak visszahozni, kisebb befektetéssel, mintha egy teljesen új érdeklődőt kellene bevonzanod. Ezzel csökkenteni tudod az egy vásárlásra jutó megrendelések árát, és ezzel párhuzamosan növelni a megtérülést.


Köszönjük, hogy ránk szántad az idődet a forgalomnövelő ötletek, tippek kapcsán! Kérlek, mond el a véleményedet, oszd meg a cikket, mert másokat is érdekelni fog, köszönjük!

Reméljük, hasznosnak érezted az összeállítást. Mond el a véleményedet a cikk alatt, mert fontosnak tartjuk az észrevételeidet. Kérjük, oszd meg a cikket, mert másoknak is hasznos ötletek lehetnek benne, köszönjük! Biztosan neked is vannak még ötleteid a cikkel kapcsolatban, melyeket szívesen fogadunk. Írd le a kommentek közé, kérdezz bátran és ne tartsd magadban a véleményedet. Köszönjük.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?