PR kampány – Jelenj Meg a Médiában, Pénzvisszafizetési Garanciával

Garantált PR Kampány – Vagy Visszafizetem a Pénzed!

1.

Miért csak másokról szólnak a hírek? Mikor jön el a TE időd?

Képzeld el…

Egy reggel felébredsz, és üzenet özönlik a telefonodra:
„Gratulálunk! Önről írt a Portfolio.hu, Index.hu, PiacesProfit.hu, Femina.hu, Economx.hu vagy éppen a Blikk.hu."
„Láttam a cikket rólad, elképesztő!"
„Végre valaki kimondta ezt a szakmában – és ez Te vagy!"

Ott vagy a kiadványban.
Rólad beszélnek. "Veled van tele a Sajtó"
És "hirtelen" Te vagy a piacon a szakértő, akit mindenki keres.

2.

A márkaismertség nem luxus többé, hanem hihetetlen versenyelőny.

A médiában való jelenlét többé nem kiváltság: ez ma az egyik legerősebb eszköz, amivel:

építheted a hitelességedet,
megelőzheted a konkurenciát,
és új üzleti lehetőségeket teremthetsz,
ki fogsz tűnni a többiek közül,
a területed szakértőjévé válhatsz.

3.

De most hol tartasz?

Őszintén:

Mennyi mindent tettél már a vállalkozásodért?
Mennyit dolgoztál nap mint nap, és mégis… úgy érzed, láthatatlan maradsz?
Nézed a konkurenseidet, akik „valahogy" mindig ott vannak a médiában… pedig nem is jobbak nálad.
Ismerős? Ez nem a Te hibád.
A mai világban nem az számít, ki a legjobb, hanem ki tudja a nevét beégetni a köztudatba.

A Versenytársaid Már 21 Helyen Megjelennek Havonta - Te Még Mindig Láthatatlan Vagy? 21 Garantált Sajtómegjelenés vagy Pénzvisszafizetés - Bökönyi Norberttel

4.

Építsd fel velem 9 hónap alatt a sajtó-mágnes rendszered, ami végre meghozza a vágyott iparági vezető státuszt, a vevők hadát, a bevételt és egyben a szabadságot a cégedben!

Személyesen segítek neked felépíteni azt a működő, sajtómegjelenési gépezetet, ami az ügyfeleimnél évente 10-50 milliós árbevétel-növekedést hoz csak a megnövekedett hitelesség révén.

Nem rajtad fogunk gyakorolni, és nem is sajtómenedzsment-elméletet kapsz. Jól gondolom, hogy eleged van már ezekből? Joggal... Most végre rátérünk közösen a megvalósításra, 100%-ban leteszelt, garantáltan működő, konkrét módszerekkel, hogy 9 hónap alatt szintet lépj a szakértői pozíciódban és bevételedben.

5.

Mire számíthatsz, ha velem tartasz?

Együtt elérjük, hogy mindig legyenek új érdeklődőid, akik téged keresnek majd szakértőként.
Masszív hírnevet generálunk a garantált sajtómegjelenésekkel és a megnövekedett hitelesség révén.
Felépítjük közösen azt a média-dominancia rendszert, ami az év minden napján dolgozik érted és hónapról hónapra jólesően emeli a szakértői pozíciódat és a bankszámlád egyenlegét.
Ez a folyamat 9-12 hónap után egy jobb meggyőzést fog jelenteni számodra.
Nem neked kell majd a vevők után futni, hanem ők keresnek téged.
A folyamat végén jobb vevők, magasabb forgalom, több profit marad a zsebedben.

Mégsem ez lesz a legjobb része az egésznek! Hanem egy magasabb megbecsülés, amire a lelked mélyén te is áhítozol!

MILYEN ÁGAZATOKNAK SZÓL A MÉDIA-DOMINANCIA CSOMAGOM?

 Építőipar Egészségügy/Szépségipar Turisztika/Hotelek Webáruház Adó-/Pénzügyi Tanácsadók Szakemberek Alapítvány/Non-Profit Sportolók Művészek Képzés/Oktatás/Coach Influenszerek STARTUP Jogászok/Ügyvédek

 Építőipar

KIVITELEZŐKNEK, ÉPÍTŐIPARI CÉGEKNEK

Hiába a precíz munka, ha senki nem hall rólad – a láthatóság hiánya az egyik legnagyobb akadálya a bizalomépítésnek.
Az építőiparban ma nem elég jól dolgozni. A megrendelők egy része eleve bizalmatlan, hiszen rengeteg történetet hallani eltűnt kivitelezőkről, rossz munkát végző alvállalkozókról vagy félbehagyott projektekről. Ez a bizalmi válság minden becsületes céget érint – akkor is, ha te korrekt vagy.

PR kampányunk segít, hogy a céged ne csak jól dolgozzon, hanem ismert és keresett legyen. A stratégia célja: láthatóságot, hitelességet és előnyt adni – még azelőtt, hogy leülnél tárgyalni. Mert ma már nem csak a legalacsonyabb ár győz: a megbízhatóság és az ismertség legalább ilyen fontos.

A növekedésed és a megrendelésszerzés legnagyobb akadályai lehetnek ezek:

A piac tele van bizalmatlansággal – és ez rád is árnyékot vet.
Hiába vagy becsületes, sok megrendelő fél, mert hallott már rossz tapasztalatokat. Ezért olyan kivitelezőt keresnek, akiről már olvastak, hallottak – akinek neve van.

Hiába a referenciád, ha nem jut el a döntéshozókhoz.
Lehet, hogy van egy szép portfóliód, de ha nem jelenik meg rólad semmi a szakmai oldalakon vagy Google-keresésre, bizonytalan maradsz a szemükben.

A versenytársaid nem feltétlenül jobbak – csak ismertebbek.
Az építőiparban egyre többen nyomulnak kommunikációval – ha te kimaradsz, háttérbe szorulsz, még akkor is, ha a munkád kiváló.

A bizalom nem a szerződés aláírásánál kezdődik.
Sokan már az ajánlatkérés előtt utánanéznek a cégednek – és ha nem találnak rólad semmit, inkább máshoz fordulnak.

A neved nem elég ismert ahhoz, hogy automatikusan téged hívjanak.
Szakmai portálokon, Google-ben, magazinokban, hírekben kell megjelenned – nem a közösségi médiában keresnek, hanem ott, ahol a döntéshozók tájékozódnak.

Mit nyersz a PR kampánnyal?

A neved bizalmat ébreszt – mert láttak, olvastak rólad
Már az első tárgyalás előtt előnyben leszel
Több ajánlatkérés, magasabb presztízsű ügyfelek
Kevésbé árérzékeny partnerek, nagyobb projektek
A céged végre nem csak dolgozik, hanem márkát is épít, és profitot termel!

Egészségügy/Szépségipar

EGÉSZSÉGÜGYI ÉS SZÉPSÉGIPARI SZOLGÁLTATÓKNAK

Hiába a szakértelmed és gondosságod, ha nem hallanak rólad – a bizalom és a láthatóság hiánya visszatarthatja a pácienseket, vendégeket.

A mai egészségügyi és szépségipari piacon a legnagyobb kihívás a hitelesség felépítése. Egy rossz élmény, egy városi legenda, egy túlzó történet elég lehet ahhoz, hogy valaki ne merjen időpontot kérni. A páciensek és vendégek ma nem kockáztatnak – azt választják, akiről már hallottak, akit ismernek, akiben bíznak.

PR kampányunk segít, hogy a neved ismertséget és megbízhatóságot sugározzon – már azelőtt, hogy valaki belépne az ajtódon. Legyél az a szakember vagy szalon, akit ajánlanak, emlegetnek és keresnek.

A praxisod vagy szolgáltatásod növekedésének legnagyobb akadályai lehetnek ezek:

A bizalomhiány sokakban ott van – és nem is rólad szól.
Sokan hallottak már olyan történetet, amikor a páciens 7 perc után 40.000 Ft-ot fizetett, vagy fájdalmas élményben volt része. Te nem ilyen vagy – de ezt tudniuk is kell.

A vendégek nem mindig tudják, kihez forduljanak – inkább választják azt, akiről már olvastak.
Egy cikk rólad, egy interjú egy megbízható portálon meggyőzőbb lehet, mint bármelyik árlista.

Sokan nem a legjobbat választják – hanem azt, akit ismernek.
Egy ismerős név a médiában vagy a Google-ben komoly előnyt adhat, amikor dönteniük kell.

Nem az a gond, hogy nincs elég jó szolgáltatás – az a gond, hogy nem látszódik.
Ha nincs jelenléted online és a szakmai médiában, könnyen háttérbe szorulhatsz, még akkor is, ha kiváló a munkád.

A vendégek ma tudatosabbak, de gyanakvóbbak is.
A legtöbben utánaolvasnak a választott szakembernek vagy szalonnak – ha nem találnak rólad semmit, vagy nem az jelenik meg, amit szeretnél, elbizonytalanodnak.

Mit nyersz a PR kampánnyal?

Hiteles jelenlét szakmai portálokon és médiában
Több időpontfoglalás, több új páciens, vendég
Bizalom még az első kapcsolatfelvétel előtt
Megkülönböztethetőség a zsúfolt piacon
A neved olyan lesz, amit ismernek – és ajánlanak

Turisztika/Hotelek

TURISZTIKAI SZEREPLŐKNEK: HOTELEKNEK, APARTMANOKNAK, UTAZÁSI IRODÁKNAK

Hiába a gyönyörű környezet vagy a gondos kiszolgálás – ha nem tudják rólad, hogy létezel, a versenytársaid viszik el a vendégeket.

A turizmusban a láthatóság és a hitelesség minden. Egy-egy negatív élmény vagy elmaradt várakozás évekre elbizonytalaníthat egy vendéget – miközben a legnépszerűbb szálláshelyeket, régiókat és irodákat a média emeli piedesztálra. A vendégek nemcsak a Booking-értékelések, hanem a megjelenések és cikkek alapján választanak.

A garantált PR kampány segít, hogy a szállásod, irodád, régiód ismert, keresett és megbízható márkává váljon – ne csak a helyszín legyen vonzó, hanem maga a név is fogalommá váljon.

Ami visszatarthat a növekedéstől:

A vendégek ma is hallanak negatív sztorikat – de nem látják a jó példákat.
A panaszos történetek futótűzként terjednek, miközben a minőségi helyek gyakran láthatatlanok maradnak. Itt az idő, hogy te kerülj címlapra.

A média diktálja, hova akar mindenki menni – te rajta vagy ezen a listán?
A „trend" szállásokat, úti célokat nem feltétlenül a valós élmény, hanem a megjelenések pozicionálják. Használd ezt tudatosan.

Túlkínálat van – a döntést sokszor az ismertség dönti el.
Egy apartman vagy hotel nemcsak a fotók, hanem a róla szóló sztori alapján válik emlékezetessé. Legyen neked is saját történeted a sajtóban!

A foglalás előtt mindenki rákeres a nevedre. Mit találnak rólad?
Ha csak az OTA-k jelennek meg, vagy régi cikkek, elveszik a kontroll a márkád felett. A PR kampány segít, hogy azt lássák, amit te szeretnél.

A turisztikai régiók harca kiélezett – ne maradj le a rivaldafényről.
Egy sikeres interjú, egy desztinációról szóló inspiráló anyag évekre lendületet adhat egy térségnek vagy irodának.

Mit nyersz a PR kampánnyal?

Ismertséget a belföldi és nemzetközi vendégek körében
Jelenlétet a turizmushoz kapcsolódó magazinokban, portálokon
Erősebb márkát – így nagyobb bizalmat és magasabb foglalási arányt
Egyedi pozicionálást a régiódon vagy szegmensedben belül
Kontrollált, hiteles sztorit a szálláshelyed vagy irodád mögött

Webáruház

WEBSHOPOKNAK ÉS E-COMMERCE VÁLLALKOZÁSOKNAK

Tudom, hogy maximálisan a vásárlóid elégedettségére törekszel. De te is hallottál már olyan sztorikat, amikor egy webshop eltűnt a vevők pénzével – termék nélkül. Ez a félelem sok vásárló fejében ott motoszkál: „Biztonságos ez a márka?"

Hiába a kiváló termék és a gondos kiszolgálás, ha nem ismerik a neved, nem bíznak meg benned. Az online tér zajában és a megszámlálhatatlan webshop között az ismertség és a hitelesség a legfontosabb versenyelőny.

A garantált PR kampányunk segítségével a webshopod neve széles körben megjelenik a médiában, portálokon és szakmai felületeken – így a vásárlók már a döntés előtt találkoznak veled, és bizalommal választanak.

Mi akadályozhat abban, hogy többen vásároljanak nálad?

A vásárlókban kétely van a biztonság és megbízhatóság kapcsán.
Az internet tele van rossz tapasztalatokkal, visszaélésekkel, ezért nem elég csak jó terméket kínálni, meg kell mutatnod, hogy te más vagy.

Az online tér túlzsúfolt, nehéz kitűnni.
Rengeteg webshop versenyez a vásárlók figyelméért, de csak azok sikeresek, akikről már hallottak, akik mögött hiteles történet áll.

Az ár önmagában nem elég döntő tényező.
A vásárlók nem csak az olcsóságot keresik, hanem a biztonságot, a megbízhatóságot és az ismertséget. - Jó példa erre a MediaMarkt (353 milliárd éves forgalom)

Nehezen építhető a márka, ha nincs hiteles kommunikáció.
Egy jól megírt cikk, egy szakmai megjelenés vagy vásárlói vélemény hitelesít és előnyt ad.

A vásárlók először keresnek rád – mit találnak?
Ha csak egy-két gyenge vélemény vagy elavult tartalom jelenik meg, könnyen elbizonytalanodnak.

Mit nyersz a PR kampánnyal?

Megnövelt ismertséget és hitelességet a célközönséged körében
Jelenlétet releváns online és offline médiákban, szakmai portálokon
Több érdeklődőt és vásárlót – mert a vásárlás előtt hallanak rólad
Erősebb márkát, ami ellenáll a versenynek és bizalmat épít
Pozitív, kontrollált üzenetet a webshopodról, amely a bizalom alapja

Adó-/Pénzügyi Tanácsadók

TANÁCSADÓKNAK, SZAKÉRTŐKNEK (ADÓ-, PÉNZÜGYI, ÜZLETI ÉS MÁS TANÁCSADÓK)

100%-ig biztos vagyok benne, hogy te, mint szakértő vagy tanácsadó, maximálisan az ügyfeleid elégedettségére törekszel. De valószínűleg neked is ismerősek azok a történetek, amikor egy tanácsadó vagy szakértő fél év után egyszerűen eltűnt – jobb esetben eredmény nélkül, rosszabb esetben az ügyfél pénzével.

Ezért az ügyfelek fejében felmerül a kérdés: „Bízhatok benne? Tényleg ő a szakértő?" Hiába a több évtizedes tudásod, tapasztalatod, ha a piac nem hallott még rólad, nem ismerik a neved.

A PR kampányunk segítségével:

  • A neved megjelenik a vezető médiafelületeken és szakmai portálokon

  • Amikor az ügyfél szakértőt keres, te leszel az első, aki eszébe jut

  • Láthatóvá válsz a piacon, és megszerzed azt a szakmai elismerést, amely az ügyfelek bizalmát hozza meg

Milyen akadályokkal kell szembenézned?

Az ügyfelek bizonytalanok, kiben bízhatnak meg a sok rossz tapasztalat után.
Egyetlen rossz hír vagy gyenge kommunikáció miatt az egész szakma hitelessége megkérdőjelezhetővé válhat.

A szakmai tudás nem elég, ha nem vagy látható.
Sok jó tanácsadó van, de akik meg is jelennek, kommunikálnak, azok tudják megszerezni az ügyfelek figyelmét.

Nehezen találnak rád azok, akiknek tényleg szükségük lenne a szakértelmedre.
A döntéshozók és ügyfelek nem véletlenül keresnek a Google-ben, szakmai oldalakon, magazinokban – ott kell megjelenned.

Az ügyfelek gyakran az ajánlásokra és hiteles szakmai megjelenésekre hagyatkoznak.
Egy média-megjelenés, interjú vagy szakmai cikk többet ér, mint sok ajánlólevél.

Mit ad neked a PR kampány?

Széles körű ismertséget a szakmai és üzleti közönség körében
Megerősíti a szakmai hitelességed és szakértői státuszodat
Több, minőségi ügyfelet, akik valóban értékelik a munkádat
Kontrollált és pozitív megjelenéseket, amelyek építik a bizalmat és az elismertséget
Hosszú távú piaci pozíciót, amivel a bevételeid és a szakmai reputációd is nő

Szakemberek

Szakembereknek, akik szívvel-lélekkel dolgoznak

Biztos vagyok benne, hogy te is azok közé a szakemberek közé tartozol, akik minden egyes munkájuk mögé odaállnak, és maximálisan odafigyelnek a minőségre. De azt is tudjuk, hogy sajnos a piacon gyakran hallani olyan történeteket, amikor egy szakember eltűnik — legjobb esetben félbehagyott munkával, rosszabb esetben a megrendelő pénzével.

Ezért a legtöbb ember fejében ott motoszkál a kérdés: „Lehet benne bízni? Ő az, akit keresek?"

Hiába a kiváló munkád, az évek vagy évtizedek alatt felépített szakmai tapasztalatod, ha a környék vagy a piac még nem hallott rólad.

Mi segítünk ezen változtatni!

Ez a szakemberek széles köre számára szól:
ácsok, bádogosok, vízvezetékszerelők, villanyszerelők, festők, kőművesek, burkolók, lakatosok, karosszérialakatosok, autószerelők, asztalosok, gázszerelők, szigetelők, kertészek, festők, burkolók, kéményseprők, gépészmérnökök, takarítók és minden más szakmai mesterek.

A PR kampányunkkal a neved bekerül a vezető hírportálokra, szakmai magazinokba és online felületekre — így amikor a következő ügyfél szakembert keres, a te neved fog elsőként eszébe jutni.

Mert ma már nem elég jól dolgozni, láthatónak kell lenni. A megbízhatóság, az ismertség és a szakmai elismerés azok a kulcsok, amelyek miatt téged választanak majd.

Mit nyersz ezzel?

 

  • Több új, minőségi megrendelést, akik valóban értékelik a szakértelmedet
  • Megerősített piaci presztízst és szakmai hitelességet
  • Hosszú távú bizalmat, amely folyamatos bevételt és elégedett ügyfeleket hoz
  • Egy kontrollált, pozitív imázst, amely megkülönböztet a konkurenciától

 

 


Légy te az a szakember, akiben nem csak dolgoznak, hanem akiben az ügyfelek teljes bizalommal bíznak! Segítünk, hogy a neved ne csak a szerszámok között legyen ismert, hanem a piacon is az első legyen, akit keresnek.


Ha szeretnéd, személyre szabott stratégiával is támogatunk abban, hogy a legjobb helyeken, a legmegfelelőbb célközönség előtt tűnj fel. Csak szólj, és indulhat a szakmai sikertörténeted!

Alapítvány/Non-Profit

NONPROFIT SZERVEZETEKNEK, ALAPÍTVÁNYOKNAK, EGYESÜLETEKNEK, SPORTKLUBOKNAK

Hiába a közösségért végzett elkötelezett munka – ha nem ismerik el, vagy egy-egy rossz példa árnyékot vet a teljes szektorra, a bizalom meginghat.

A nonprofit világban a hitelesség és a támogatói bizalom mindennél fontosabb. Egy-egy botrány vagy visszaélés sajnos gyorsan ráragasztja a bélyeget az egész területre – és ilyenkor sok jó szándékú szervezet szenved, pedig ti nem érdemlitek meg ezt.

A mi PR kampányunk segít, hogy tiétek legyen a reflektorfény, és helyreálljon a bizalom:

- Láthatóvá tesszük az értékes munkátokat a vezető médiumokban, online és offline felületeken egyaránt.
- Megmutatjuk, kik vagytok, milyen hatással vagytok a közösségre, és miért nélkülözhetetlen, amit csináltok.
- Több támogatást, szélesebb figyelmet és elismerést szerezhettek, ami nem csak erkölcsi, de anyagi erősödést is jelenthet.

Az emberek nemcsak hinni akarnak abban, amit tesztek – hanem bizonyosságot látni, és erre a média az egyik legfontosabb eszköz.

Ma a láthatóság nem luxus, hanem a bizalom záloga.
Ha nem vagytok láthatóak, mások fogják megírni helyettetek a történetet. Segítünk, hogy a ti igaz történetetek jusson el mindenkihez.

Amit a PR kampánnyal nyerhettek:

- Ismertséget a támogató közösségek, döntéshozók és a széles nyilvánosság körében
- Megjelenést neves nonprofit és közösségi médiafelületeken
- Szakmai elismerést, amely megerősíti hitelességeteket és szakmai presztízseteket
- Több támogatót, önkéntest és együttműködő partnert
- Kontrollt az online és offline megjelenéseitek felett – ti írhatjátok a történetet
- Hatékonyabb forrásszerzést és hosszú távú fenntarthatóságot

Ami visszatarthat titeket a növekedéstől:

Egy-egy rossz hír futótűzként terjed, míg a jó példák és a sikeres eredmények gyakran láthatatlanok maradnak.
– A médiában és a közösségi térben a hitelesség, a transzparencia és a láthatóság ma már elengedhetetlen.
– Ha a történetetek nem jelenik meg, mások mesélnek rólatok – és az nem biztos, hogy a valóságot tükrözi.

Sportolók

ITT AZ IDŐ, HOGY RÓLATOK IS BESZÉLJEN A MÉDIA

Keményen edzetek, versenyeztek, küzdötök – napról napra, szezonról szezonra. De a reflektorfény legtöbbször másfelé irányul. A média gyakran ugyanazokra a sportágakra, ugyanazokra az ismert arcokra fókuszál. Ez érthető – de közben rengeteg értékes munka, teljesítmény és történet marad láthatatlanul.

Pedig amit ti csináltok, az:
Példamutató.
Emberfeletti.
Társadalmilag is fontos.

Amit talán te is tapasztalsz – a sportolói pálya leggyakoribb elakadásai:
Hiába dolgozol keményen, mégsem figyelnek fel rád.
A tehetséged, a munkád, az eredményeid sokszor láthatatlanok maradnak – mert nincs, aki elmondja a történeted.

– Más sportágak rendre előnyt élveznek a médiában.
Ugyanazokat az arcokat látni újra és újra – miközben te is példát mutatsz, küzdesz, nyersz.

Nehéz szponzorokat találni, ha nem vagy jelen a nyilvánosságban.
A támogatók azt keresik, akiről hallanak. Ha te nem vagy ott a médiában, gyakran esélyed sincs bekerülni a látókörükbe.

– Magadra vagy utalva a kommunikációban, miközben nem ez a te világod.
Posztolsz, próbálkozol, de nincs időd és energiád arra, hogy profin építsd a saját márkád – hiszen az edzés és a versenyek viszik el minden erődet.

– A közvélemény nem látja a teljes képet.
Sokan nem értik, mennyi munka, áldozat és elhivatottság van a sikereid mögött – mert ezek a történetek nem jutnak el hozzájuk.

A mi PR kampányunk segít megmutatni azt, amit eddig túl kevesen láttak:
Az elhivatottságotokat.
Az eredményeiteket.
A sportágatok valódi értékét.

Mert a figyelem nem csak a nézettségen múlik – hanem azon is, hogy ki meséli el a történeteteket. Ha úgy érzed, ideje lenne, hogy a ti munkátokat is észrevegyék, itt a lehetőség, hogy végre ti is a médiába kerüljetek.

Művészek

A TEHETSÉG MA MÁR NEM ELÉG – LÁSSON A VILÁG IS!

A művészeted érték. De ez az érték csak akkor tud hatni, ha el is jut az emberekhez. A világ ma nem feltétlenül azt emeli fel, aki a legmélyebb gondolatokat, legigazabb érzéseket vagy legmagasabb technikai tudást képviseli. Hanem azt, akiről hallanak. Akit látnak. Akit ismernek. Ez talán igazságtalannak tűnhet. De ez a valóság.

Ha nem építed a láthatóságod, más fogja elvinni a szerepeket, a kiállítási lehetőségeket, a reflektorfényt – akkor is, ha tehetséged alapján neked lenne ott a helyed.

Akár színész vagy.
Akár festő.
Akár szobrász.
Akár zenész.

A saját márkád ma már a művészi utad része. És ebben a sajtómegjelenések kulcsszerepet játszanak. Mi abban segítünk, hogy ne csak a művészeted legyen kiváló, hanem a jelenléted is emlékezetes.

A PR kampányunkon keresztül eljuttatjuk a nevedet és munkádat azokhoz, akik számítanak:
szerkesztőségekhez,
kulturális döntéshozókhoz,
potenciális támogatókhoz,
és persze a közönséghez.

A láthatóság ma nem extra. Hanem szükséglet. És igen: még egy művésznek is.

Képzés/Oktatás/Coach

KÉPZÉSEKET, TRÉNINGEKET TARTÓKNAK / OKTATÁSI SZOLGÁLTATÓKNAK


Ha oktatsz, tanítasz vagy tréningeket tartasz, tudod: nem elég jónak lenni, láthatónak is kell lenni. Az oktatásban az a kihívás, hogy a legjobb tartalom is csak akkor ér célt, ha a célközönség és a döntéshozók tudnak rólad. Szülők, HR-esek, diákok, tanulók nem az alapján választanak, hogy ki a legjobb szakember, hanem hogy kit ismernek, kit hallanak. Ezért a szakmai kiválóság mellett ma elengedhetetlen a láthatóság, a szakértői státusz megerősítése a sajtóban és szakmai platformokon. A PR kampányunk ebben segít: tudatosan építjük a szakmai megítélésed, hogy amikor dönteni kell, téged válasszanak.

Elakadások, amiket kezelünk:
A láthatatlanság miatt a valódi szakmai tudás nem jut el a célcsoportig.
A piacon túl sok versenytárs van, így nehéz kiemelkedni.
Hiányzik a hiteles média-megjelenés, ami növelné a bizalmat.

Ismerős helyzetek? Ezek a leggyakoribb elakadások:

Kiváló vagy a szakmádban, mégis másokat ismernek meg helyetted.
Hiába tanítasz szenvedéllyel és tudással, ha nem tudják, hogy létezel, másra esik a választás.

A döntéshozók nem jutnak el hozzád.
A HR-esek, szülők, képzésre nyitott emberek gyakran az alapján döntenek, hogy kit látnak a médiában, nem az alapján, ki a legjobb szakmailag.

– A szakmai jelenléted nem épül tudatosan.
Sokat adsz, értéket teremtesz, de nincs, aki erről rendszeresen és hitelesen beszélne a nyilvánosság előtt.

Nehezen pozícionálod magad a túlkínálatban.
Rengetegen hirdetik magukat oktatóként, trénerként – ebben a zajban csak az emelkedik ki, aki reflektorfényt is kap.

– A média gyakran csak a „divatos" területekre figyel.
A valódi, mély tudás nem mindig kap helyet a címlapokon – pedig hosszú távon ez számít igazán.

Közvélemény /piac:
Az oktatási szolgáltatások terén egyre inkább az számít, hogy ki mennyire ismert és ajánlott – a szülők és HR-esek a „hallott róla" alapon választanak, nem kizárólag a szakmai tartalom alapján. Ezt a képet alakítja át egy jól megtervezett PR-kampány.

Influenszerek

Követőid mellett most a szerkesztőségeket is elérheted – és ez a hitelességed új szintje.



Az influencer világban az internetes megjelenésed és a követőbázisod alapvető. De ma már nem elég csak a követőket növelni – a márkák, partnerek és szakmai közeg is komolyabb figyelmet fordít arra, hogy a szakmai, szerkesztőségi megjelenéseid legyenek. A PR kampány segítségével a tartalmaid, az üzeneted bekerülhet az online és offline szakmai sajtóba, ami nagyobb presztízst, megbízhatóságot és üzleti lehetőségeket nyit meg előtted.

Akadályok:
A követők száma önmagában kevés, ha nincs mögötte szakmai támogatottság.
A márkák egyre kritikusabbak, hiteles, jó megítélésű influenszert keresnek.
A gyorsan változó online térben nehéz fenntartani a relevanciát.

Te is érzed ezeket az akadályokat?
A követőszám már nem mindena hitelesség számít igazán.
Az online világban egyre többen kételkednek, és egy szerkesztőségi megjelenés többet mond ezer storynál.

A márkák komolyabb garanciát keresnek.
Egy együttműködéshez ma már nem elég a reach – számít, hogy szakmai médiumok is említettek-e, szerepeltél-e hiteles forrásban.

– A tartalmaid gyorsan jönnek-mennek – nehéz tartós értéket építeni.
Egy TikTok trend holnapra eltűnik. De egy szakmai cikk, egy interjú – az hosszú távon épít.

– A közönség egyre kritikusabb.
Sokan keresik, ki áll a képek, a filterek mögött. Egy sajtómegjelenés segíthet abban, hogy ne csak szórakoztass, hanem komolyan is vegyenek.

– Nehezen lépsz szintet a karrieredben.
Ha szeretnél komolyabb együttműködéseket, szakmai díjakat, szerepléseket – ehhez több kell, mint online jelenlét. Láthatónak kell lenned ott is, ahol a döntéshozók figyelnek.

Közvélemény:
Az influencer marketing egyre inkább szakmai, üzleti tér is, ahol a szerkesztőségi megjelenés az egyik legmegbízhatóbb bizalomépítő elem. A média szereplésekkel emelkedik az értéked a piac szemében.

STARTUP

STARTUPOKNAK, TECH CÉGEKNEK



Hiába az innováció, ha senki nem hall rólad – a láthatóság az egyik legnagyobb gát a növekedésben.
Egy startup vagy tech cég életében az egyik legnagyobb kihívás a hiteles, folyamatos médiafigyelem megszerzése, ami befektetőket, partnereket és ügyfeleket hoz. Hiába a kiváló termék vagy szolgáltatás, ha nem épül megfelelő márka, nem terjed az üzenet.

PR kampányunk megtervezi és megvalósítja azt a kommunikációs stratégiát, amelynek eredményeként széles körben, és akár a megfelelő szakmai portálokon, médiában megjelenve valódi bizalmat és ismertséget építhetsz.

Akadályok:

Nehéz áttörni a zajon, sok a versenytárs.
Nem elég a jó termék, ha nincs mögötte megfelelő kommunikáció.
Befektetői és piaci bizalom nélkül a növekedés korlátozott.

A növekedésed legnagyobb gátjai lehetnek ezek:

Az innovációd értékes – de nem tud róla senki.
Hiába oldotok meg egy valós problémát, ha nem jut el az üzenet a piacig, a sajtóig, a befektetőkig.

– Nehezen juttok el a bizalom szintjére.
Egy jól megírt cikk a megfelelő portálon meggyőzőbb lehet, mint tíz bemutatkozó e-mail.

A piacon túl sokan vannak – és túl hangosak.
Sokan nem jobbak, csak ismertebbek. Te is érzed: nem elég jó terméket építeni – márkát is kell.

– Az értékesítés nehezen indul el, mert nincs ismertség.
A B2B és B2C ügyfelek is keresik a nevet, a hivatkozást, a „már hallottam róluk" érzést – ha ez nincs meg, bizalmatlanok maradnak.

– Nehéz elérni a döntéshozókat.
A célpiacod legtöbbször nem a Facebookon scrolloz, hanem portálokon, magazinokban, netán szakmai oldalakon olvas. Oda kell bekerülnöd.

Közvélemény:

A startup szcéna és tech piac folyamatosan bővül, de a figyelem korlátozott. Azokat a cégeket emelik ki, amelyek nemcsak innovatívak, hanem képesek a sztorijukat, értékeiket is hitelesen kommunikálni a médián keresztül.

Jogászok/Ügyvédek

ÜGYVÉDEKNEK, JOGÁSZOKNAK, JOGI IRODÁKNAK

A JOG, AMIT VÉDTEK, MEGÉRDEMELI A LEGTISZTELETTELJESEBB ELISMERÉST – NE ENGEDJÉTEK, HOGY MÁSOK ELTORZULT KÉPET FORMÁLJANAK RÓLATOK!

Az ügyvédek, jogászok és jogi irodák nap mint nap a jogbiztonságot, igazságosságot és a tisztességet szolgálják. Munkátok sokszor láthatatlan, mégis meghatározó a társadalom működése szempontjából.

Azonban a jogi szakmát is érinthetik félreértések, rossz hírek vagy téves általánosítások, amelyek árnyékot vethetnek az egész szakmára. Ez igazságtalan – mert ti a tisztességes, szakszerű és etikus ügyvitel élharcosai vagytok.

A mi PR kampányunk segít, hogy a valódi szakmai értékeitek és eredményeitek kerüljenek a fókuszba:

- Láthatóvá tesszük irodátokat és szakértői munkátokat a szakmai és üzleti médiumokban.
- Bemutatjuk, kik vagytok, milyen sikereket értetek el, és miért érdemes benneteket választani.
- Következésképpen erősödik a hitelességetek, növekszik a megbízói bizalom és egyben az ügyfélkör.

Az ügyfelek ma már nem elégszenek meg a szimpla hirdetéssel – hiteles, megbízható, nyilvános bizonyítékokat keresnek szakértelmetekről és eredményességetekről. Ebben segít a profi média-megjelenés.

Mit nyertek a PR kampánnyal?

- Szakmai ismertséget és megbecsülést a jogi és üzleti közegben
- Megjelenést vezető magazinokban, portálokon és üzleti magazinokban
- Több és magasabb értékű ügyfélkapcsolatot, hosszabb távú együttműködéseket
- Hiteles pozicionálást, amivel kiemelkedtek a versenytársak közül
- Kontrollt a saját szakmai narratívátok felett – ne mások mondják el a történetet helyettetek

Ami hátráltathat benneteket:

– A jogi szakma összetett és gyakran félreértett – a laikusok könnyen kialakítanak téves véleményt.
– Egy-egy hír, kritika vagy negatív eset könnyen általánosításhoz vezet, ami gyengítheti a teljes szakma iránti bizalmat.
– Ha nem vagytok aktívan jelen a médiában, mások alakítják a rólatok kialakított képet.

Ne hagyjátok, hogy a szakmai elhivatottságotok és eredményeitek láthatatlanok maradjanak! Segítünk, hogy a szakmai hitelességetek és elkötelezettségetek a helyén legyen a nyilvánosság előtt is. Így ügyfeleitek biztosak lehetnek benne, hogy a legjobb kezekben vannak.

KINEK SZÓL A MÉDIA-DOMINANCIA CSOMAGOM?

Ez egy szakadatlan vergődésnek hat a bevételért, miközben érzed, hogy hiába égsz ki heti 90 órában, valami döntő tényező hiányzik a sikerhez. Érzed, egy darab puzzle hiányzik.

6.

Felőröl a bűntudat, hogy a gyereked elalvásánál nem vagy ott, mert "fontos" e-maileket válaszolsz meg, miközben magadat azzal nyugtatod, hogy a jövőjükért dolgozol - de mélyen belül tudod, hogy elszalasztod azt, ami sosem jön vissza.

7.

Kínoz az érzés, hogy a párod szemében látod a csalódást, amikor megint lemondod a közös programot, miközben magadat próbálod meggyőzni, hogy értük építed a céget - de titokban te is érzed, hogy valami nagyon nincs rendben.

8.

Elég volt a szenvedésből! Te is érzed, hogy sokkal több tehetség, lehetőség lakozik benned, és a jelenleginél lényegesen magasabb havi forgalmat realizálhatnál, jelentősen magasabb összeget is megkereshetnél, mindezt sokkal szabadabb élet mellett.

Milyen értékben kapsz PR megjelenést, mit fog hozni a PR kampány a konyhádra? Jogosan merülhet fel ez a kérdés benned is. Nézzük a számokat.

9.

PR kampány - Bronz csomag általában 1,5-3,5 millió forint értékben tud megjelenéseket hozni Neked is. Tehát ennyit kellene fizetned, ha megvásárolnád a PR cikkeket. De ne aggódj nálunk ez a töredékébe fog kerülni! Ez az alap megjelenésünk, amely egy mini PR kampányt biztosít számodra is.

10.

PR kampány - Ezüst csomag általában 3,5-5,5 millió forint értékben tud megjelenéseket hozni Neked is. Tehát ennyit kellene fizetned, ha megvásárolnád a PR cikkeket. De ne aggódj nálunk ez a töredékébe fog kerülni! Ez egy haladó PR megjelenésünk, amelyben lobbizunk a sajtó képviselőinél a megjelenésekért. Nem csak egy sajtóközleményt küldünk ki.

11.

PR kampány - Arany csomag körülbelül 4,5-9,5 millió forint értékben tud megjelenéseket hozni Neked is. Tehát ennyit kellene fizetned, ha megvásárolnád a PR cikkeket. De ne aggódj nálunk ez a töredékébe fog kerülni! Ez egy erőteljesebb profi PR megjelenésünk, amelyben jelentősen többet lobbizunk a sajtó képviselőinél a megjelenésekért. Nem csak egy alap sajtóközleményt küldünk ki, hanem felvesszük a fonalat a sajtó munkatársaival.

ÉBRESZTŐ! ITT AZ IDŐ, HOGY KILÉPJ A REFLEKTORFÉNYBE A CÉGEDDEL. ITT AZ IDŐ, HOGY A TE NEVED LEGYEN A KÖZÉPPONTBAN.

PR kampány Bökönyi Norbert szakértővel

Eleget építetted már a cégedet a színfalak mögött, itt az ideje, hogy végre te is a média-figyelem középpontjába kerülj és megkapd azt a sajtóvisszhanggal járó bevételt és piaci elismerést, amire vágysz!

A vállalkozásod már most is eredményes, és ezért sok mindent feladtál érte. Időt, családi pillanatokat és szabadságot nem sajnálva építed és vizsgálod, mi hoz neked áttörő eredményt.

Most váltsuk be a rengeteg északázást, befektetett idődet, energiádat egy piaci ismertségre, amelynek hatására elkezdenek jobban megbízni benned az emberek, más cégek (B2B), felnézni rád, és többen rendelni.

Hogy hol jelenhetsz meg? Számos médiakapcsolatunk által messzire elér a kezünk.

A CÉGED MEGÉRDEMLI, HOGY ÉSZREVEGYÉK, TE PEDIG MÁR KIÉRDEMELTED A MEGBECSÜLÉST – INDÍTSD EL A PR DOMINANCIÁT, ÉS AZ EREDMÉNYESEBB LÁTHATÓSÁGOT MÉG MA!

BRONZ CSOMAG – A BEMUTATKOZÁS

7 GARANTÁLT PR CIKK MEGJELENÉS
CSAK KIKÜLDÉS - NINCS +LOBBITEVÉKENYSÉG
KIKÜLDÉS 7.256 ÚJSÁGÍRÓNAK ÉS BLOGGERNEK
PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA HA NEM ÉRJÜK EL A 7 MEGJELENÉST

Az első lépés azoknak, akik végre hallatni akarják a hangjukat. Ez a csomag megtöri a csendet és elindítja a céged a láthatóság, a bizalom és az ügyféláramlás felé vezető úton. Garantáljuk, hogy 1 országos médiafelületre is kihelyezzük a cikkedet. Egy folyó is forrásként vagy csermelyként veszi kezdetét, majd patak, folyó, és akár folyam is lehet.

299.900 Ft + ÁFA / Sajtóközlemény

EZÜST CSOMAG – AZ ERŐS KÖZÉPUTAS

14 GARANTÁLT PR CIKK MEGJELENÉS
1 NAP EXKLUZÍV LOBBITEVÉKENYSÉG
KIKÜLDÉS 7.256 ÚJSÁGÍRÓNAK ÉS BLOGGERNEK
PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA HA NEM ÉRJÜK EL A 14 MEGJELENÉST

Ha azt akarod, hogy a céged végre kilépjen az árnyékból, és a piac szemében is szakértőként, hiteles márkaként tűnj fel, az ezüst csomag a tökéletes választás. Plusz 2 nap lobby, amivel biztosítjuk, hogy a megfelelő szerkesztők asztalára kerüljön a híred. Garantáljuk, hogy 2 -3 országos médiafelületre is kihelyezzük a cikkedet.

499.900 Ft + ÁFA / Sajtóközlemény

ARANY CSOMAG – A PIACVEZETŐKNEK

21 GARANTÁLT PR CIKK MEGJELENÉS
5 NAP EXKLUZÍV LOBBITEVÉKENYSÉG
KIKÜLDÉS 8.530 ÚJSÁGÍRÓNAK ÉS BLOGGERNEK
PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA HA NEM ÉRJÜK EL A 21 MEGJELENÉST

Ez nem egy szokványos PR szolgáltatás. Ez a csomag a leggyorsabb út, hogy a céged neve ott legyen a vezető hírportálokon, szakmai magazinokban és top médiumokban. 5 napos célzott lobbinkkal közvetlenül a szerkesztőségek döntéshozóinál érjük el, hogy rólad írjanak. Maximális láthatóság. Maximális presztízs. Maximális ügyfélbizalom.

899.900 Ft + ÁFA / PR Kampány

EZ A TE PILLANATOD – FOGLALD LE A HELYED A PIAC FIGYELMÉBEN, MERT A PRÉMIUM ÜGYFELEK AZ ISMERT NEVEKET VÁLASZTJÁK. A LÁTHATÓSÁG NEM VÁR – VÁLASSZ CSOMAGOT, ÉS INDULJ!