HATÉKONY E-MAIL MARKETING, EDM KAMPÁNY

E-mail marketing & EDM kampányok

Érj el több, mint 500 000 érdeklődőt termékeddel, szolgáltatásoddal B2C vonalon, vagy 240 000 vállalkozót és alkalmazottaikat B2B vonalon a legköltséghatékonyabb módon!

Még hogy az e-mail marketing nem működik… Az elmúlt 1,5 év megmutatta, hogy ismét tomboló erővel bír! Fantasztikus eredmények születtek hírlevélből, EDM kampányokból, amelyek mérőszámai az egekbe szöktek. 700 eladott véroxigénmérő 2 hírlevélből? Több, mint 1.000 eladott párásító készülék 2 kiküldött EDM levél hatására?

Bámulatos profitszerző lehetőséget találtál remek kondíciókkal.

Hívj most, hogy egyeztessünk a terveidről: Bökönyi Norbert, +36 70 362 5788

Az EDM ereje a számokban rejlik, a nagy számok jó kezekben nagy számokat tudnak realizálni!

Webinár előadás a válságkezelésről
Bökönyi Norbert
EDM és hírlevél kampány specialista
Hívj most és egyeztessünk a hírlevél marketing terveidről +36 70 362 5788

MIT MONDANAK KORÁBBI ÜGYFELEINK?

“Az e-mail marketing lehetővé tette, hogy kapcsolatokat építsünk ki valódi érdeklődőkkel, akik tényleges ügyfeleink lettek. Egyetlen másik marketing eszköz sem tett lehetővé ilyen mértékű elérést, ilyen rövid idő alatt. Értékesítési vezetőként a feladatom, hogy az ilyen lehetőségekkel éljek. köszönöm az együttműködést!”

SIMONKA ROLAND

“Az EDM-ek küldésének segítségével olyan embereket is elérhettünk vállalkozásunk termékeivel, akikhez eddig nem vezetett út más hirdetési módszerekkel. Kisvállalkozásként pedig a legfontosabb feladatunk, eljuttatni a hírünket minden lehetséges ügyfelünkhöz”



BARABITS MÁRTA

MIÉRT ÉRDEMES BELEVÁGNI AZ E-MAIL MARKETINGBE?

A vállalkozásoknak kulcsfontosságú feladata, hogy profitot termeljenek, nyereségesek legyenek és túléljenek. Ehhez el kell érned a valódi célközönségedet és ezáltal hírt adhatsz létezésedről, termékeidről.

Ám a versenyhelyzet miatt nem elég csupán elérned őket, kiváló ajánlatokkal meg kell győzni őket a rendelésekről, vásárlósokról is. Ezekben a feladatokban is képesek vagyunk nektek segíteni. Hiszen egy jó ajánlattal lehet a fenti eredményeket realizálni!

Kevés olyan marketingeszköz létezik, amely rendkívüli erővel képes mozgósítani az érdeklődőket és a megrendelőket, mint egy EDM, azaz elektronikus direkt marketing levél vagy egy hírlevél, amely kiküldésre kerül 200-300.000 érdeklődőnk. Egy megfelelően felépített és karbantartott EDM vagy hírlevél bázis viszont még mindig képes a fenti áttörésekre, azaz akár jelentős bevételszerzésre..

Ha a hírlevél marketinggel egy vállalkozás hatékonyan foglalkozik, akkor sikereihez ez is hozzá fog tenni szép számban érdeklődőket, vevőket, ügyfeleket és kézzelfogható profitot is realizál belőle.

Míg egyes marketingtrendek jönnek és mennek, az e-mail továbbra is a leghatékonyabb csatorna, amely a vállalkozások rendelkezésére áll. (Nem véletlen, hogy a multik is mind kihasználják az e-mail marketing erejét)


EMELD MARKETINGED A KÖVETKEZŐ SZINTRE EDM-MEL!

Az e-mail továbbra is az egyik legjobb módja annak, hogy elérd lehetséges ügyfeleid és a potenciális érdeklődőket generálj. Számos előnye van annak, ha az e-mail marketing stratégiát választod vállalkozásod számára.


CÉLZOTT ÉS SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM

Az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy a legjobb ajánlataidat elküld a lehetséges ügyfeleidnek a preferenciáik alapján, hiszen jól szegmentált listákba válogattuk a címeiket, hogy rendkívül személyre szabott tartalmat küldhessünk nekik. A tökéletes tárgysor megalkotásától kezdve az ügyfélre rezonáló képekig és a közönségét segítő értékes tartalomig segítünk létrehozni a tökéletes e-mail kampányodat az érdeklődés növelésére.

AZ ÉRTÉKESÍTÉS FELLENDÍTÉSE

Csak az e-mail évente több száz milliárd dollárnyi kiskereskedelmi forgalmat generál.
Az e-mail marketing nagyszerű lehetőséget nyújt az impulzusvásárlásra. Többféle módon is újabb vásárlásra csábíthatjuk a vásárlót:
   Olyan termékeket mutatunk be, amelyeket gyakran vásárolnak és kiemelt figyelmet érdemelnek.

Pörgesd fel az eladásokat!

Az e-mail marketing egyértelműen kiváló marketingeszköz, valójában az eladásokat is felpörgeti.
Az e-mail marketingkampányok bemutathatnak termékeket vagy szolgáltatásokat, vásárlásra ösztönözhetik az ügyfeleket, vagy különleges ajánlatokat juttathatnak el hozzájuk.

Az e-mail marketingkampányaid könnyen tartalmazhatnak olyan üzeneteket, amelyek vásárlásra ösztönöznek egy olyan közönséget, akik korábban érdeklődést mutattak hasonló termékek, szolgáltatások iránt. Emellett az e-mail marketing segítségével automatizálhatod az értékesítési folyamat egy részét, ami szintén hozzájárulhat az eladások növeléséhez.


Keress fel minket még ma, hogy együtt elkezdhessük építeni az EDM kampányodat!
HA MINKET VÁLASZTASZ HÍRLEVELED SZÖVEGEZÉSE AJÁNDÉK!

Érdeklődj Most Hírlevél szövegírás, kiküldés, Hírlevél vagy EDM kampánnyal kapcsolatban!

Bökönyi Norbert +36 70 362 5788

PALLAS COMMUNICATION – MARKETING ÜGYNÖKSÉG

SOPRON, 9400 KÖKÉNYES KÖZ 5.