Digital Consultancy Services

Médiavásárlás

Miért izgalmas még mindig a médiavásárlás szisztematikus elvégzése során külső segítséget igénybe venni? Lehetséges egyáltalán a szövevényes online csatornák útvesztőjét átlátni?

Miről szól a médiavásárlás?

Médiavásárlásnak nevezzük azt a folyamatot, amikor az előre elkészített médiaterv alapján vagy adhoc jelleggel a hirdetési felületet befoglaljuk, majd megvásároljuk az ügyfeleink részére. A médiavásárlás részeként a kiadónak leadjuk a szükséges hirdetési kreatívokat, reklám anyagokat. A kampány eredményeit figyeljük, ha hibát vagy alulteljesítést tapasztalunk, akkor helytállunk a Megrendelő érdekeit képviselve. A kampány alulteljesítése esetén plusz felületek díjmentes bevonását igényeljük. A kampány végén részletes, hitelesített statisztikával igazoljuk ügyfelünk felé a megjelenés és az eredményességet.

Miért fontos még a médiafoglalást szakértőre bízni?

A tapasztalat itt is közbeszól, mert hihetetlenül sok felület érhető el, amelyekre rá lehet húzni, hogy az Önnek is megfelel. Csakis egy tapasztalt media buyer képes a terméke ismeretében a legrelevánsabb médiafelületek felkutatásában. Ugyanis tapasztalat szükséges a hatékony szerepvállaláshoz, mert a felületek által publikált adatok között egy online marketing expert tudja kiolvasni a lényeges információkat.

Mi számít a médiafoglalás során ráadásnak?

Ráadásul elég valószínű, hogy az Önnek izgalmas médiafelületekkel nekünk már konkrét tapasztalataink vannak, amelyek figyelembevétellel megalapozottan tudunk döntést hozni, hogy benne legyen a média mixben egy-egy orgánum vagy sem. Tovább megyek, mert az is lehet, hogy egy hatékonynak titulált orgánum csak bizonyos eszközei, felületei, rovatai számítanak hatékonynak. Ezt Ön csakis hirdetés útján tudja kitapasztani, de mi már megszereztük ezeket a tudás töredékeket.

Effective Digital Consultancy Strategy

Miért érdemes a Pallas Communication médiavásárlás szolgáltatását igénybe venni?

A Pallas Communication kitűnő kapcsolatainak köszönhetően kedvező feltételekkel biztosít médiavásárlás szolgáltatást. Manapság a hirdetések megrendelésénél a partner legtöbbször ár alapján dönt, azonban a hirdetési pozíció, az időzítés legalább ennyire fontos tényezőnek számít. A régi mondás itt is megállja a helyét, miszerint olcsó húsnak híg a leve. A hirdetési felület, a pozíció, hogy hová kerül egy adott oldalon a hirdetése vagy a rádióban melyik műsoridőben szólal meg a spotja, óriási jelentőséggel bír. A jól elhelyezett hirdetés többszörös profithoz juttathatja, míg egy rossz döntéssel milliók úszhatnak el! Érdemes akkor barkóbázni? Vagy inkább szakemberre bízza?

Mire számíthat a velünk való együttműködés során médiavásárlás vonatkozásában?

A Pallas Communication-nel történő együttműködése során a legmagasabb színvonalú kiszolgálásban lesz része. A médiavásárláson túl vállaljuk a komplett kampány koordinálását is, ebben rendszeresen ellenőrizzük a megjelenéseket, hogy a befektetése valóban megtérüljön. A kampány ideje alatt rendszeresen készítünk ellenőrzéseket. Figyeljük, szemlézzük a megjelenéseket, minden kampány után részletes jelentést készítünk. Éves kampányok esetében havonta elvégezzük ezeket a kimutatásokat.

Effective Digital Consultancy Strategy

Esettanulmányok

Nézze meg az összeset

Meséljen a médiavásárlás projektjéről, terveiről, céljairól

A médiavásárlás nem gyerekjáték, mert milliói úszhatnak el anélkül, hogy bármilyen eredmény születne belőle. Mi több tucat nagy volumenű, éves kampányt menedzseltünk már le. Biztosan Önnek is tudunk olyan konstrukciót mutatni, amelyből kiszámítható, folyamatos bevétele lesz.

Ha úgy érezzük, hogy nem megfelelően alakul a kampány (a befektetése), akkor javaslatokat teszünk plusz felületek, más eszközök bevonására vagy a kampánybüdzsé átcsoportosítására. Partnereink megjelenéseire annyira odafigyelünk, mintha mindegyikben saját magunkat hirdetnénk, sőt még jobban, mert nálunk tényleg az ügyfél az első.