Email Marketing

EDM kampány

Miben segít egy EDM kampány? Az EDM kiküldés, avagy Elektronikus direkt marketing hírlevél kiküldés során hatalmas energiákat szabadíthatunk fel. Ez az online marketing magfúziója, mert egy nagy és minőségi e-mail adatbázist célzottan megszórva fantasztikus eredményeket lehet elérni.

Mire számíthat egy EDM kampány során? 100.000 kiküldésből 90.000 vásárlója lesz?

Az EDM kampány hatékonysága és alkalmazása átalakult az utóbbi évtizedben, de még mindig a legnívósabb hirdetési alkalmazás az e-mail marketing berkein belül. Klassz eredmények eléréséért azonban fel kell készülni, meg kell tervezni a kampányt, mert egy EDM kiküldés nem hozza el a nyarat.

Ezek után érdemes EDM kiküldésről beszélni?

Egyáltalán milyen módon valósítható meg egy EDM kampány? Okvetlenül szüksége van címlistára ahhoz, hogy kampányolni tudja a cégét? Nem, ugyanis az EDM kiküldés egy harmadik partnernél valósul meg. A partner regisztrálta a tagokat hírlevelére és hozzájárulásukat kérte a harmadik féltől való hírlevél fogadására. Mi felkutatjuk a termékpalettájához legjobban igazodó e-mail bázist, amelyre lehet kampányt indítani.

Fontos az adatbázis építés?

Lényeges, hogy rendelkezzen saját e-mail címlistával? Több, mint lényeges, mert egy saját, dedikált építette e-mail adatbázis megléte egyenesen nélkülözhetetlen! Az e-mail marketing sok éven keresztül lesz az egyik leghatékonyabb pontja az internetes értékesítésnek. A saját, önkéntes regisztrációval épített címlistája mellett érdemes más marketing adatbázisokat is alkalmaznia. Mi mindkettő megszervezésében tudunk segíteni, mert rengeteg tapasztalatot szereztünk e-mail marketing területen. Szeretné bővíteni adatbázisát? Szeretne egyszerre sok ezer potenciális érdeklődőt elérni? Akkor érdemes kombinálva használni a saját és külső adatbázisokat.

Miért válassza az EDM kiküldés lehetőséget?

Az EDM kampány stratégia pontja az online marketingnek, nem az elsődleges, primer marketing eszköz, de érdemes kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. A direkt mail kiküldés során egyszerre akár több százezer személyt lehet megszólítani e-mailben. A targetált kiküldésnek köszönhetően a kompetensnek vélt regisztráltak néhány óra leforgása alatt megkapják az üzenetét. Az ilyen robbanásszerű, masszív kampány még mindig kiemelt eredményeket tud hozni, ha különleges marketingmix és stratégia párosul hozzá.

Konkrétan mi ez az EDM?

EDM kampány? Direct mail? Az EDM a levélben érkező, névre szóló, postai hirdetés elektronikus változata. Ez az elektronikus direkt marketing hírlevél. Ilyen levelekkel személyesebbé tudja varázsolni az online marketingjét, mert bár hideg a megkeresés az Olvasó egy számára kedves magazintól, kiadványtól kapja meg ajánlásként, így az minőségibb besorolást kap. Magasabb lesz a bizalmi index a hirdetővel szemben, hiszen a címlista tulajdonos ajánlja az Olvasónak ezt a céget, levelet, így nagyon exkluzív megjelenésé válik ez a megjelenés.

Miért javasolom az EDM kiküldést?

Felemelő érzés azt látni, amikor egy nagy EDM hírlevél kiküldése utána hatalmas tüske tűnik fel az aznapra vonatkozó statisztikai grafikonon. Szépen sorjában realizálódnak a visszajelzések, ajánlatokkal kapcsolatos érdeklődések. Gondoljon bele mit jelenthet ez egy óriási címlistával, amelyre a kiküldött EDM át van itatva a mi szakértelmünkkel. Fantasztikus látni felvillanni az eredményeket!

Miben tudunk segíteni?

Fontos, hogy támogatjuk a megfelelő EDM bázis felkutatásában, segítünk megszervezni az EDM kiküldéssel kapcsolatos technikai részleteket. A kapcsolatainknak köszönhetően jelentős mértékben jobb kondíciókat biztosítunk, mert egészen más árakat kap egy régi ismerős a médiumoktól. Rengeteg hírlevél kiküldés tapasztalattal rendelkezünk, amelyeket az elmúlt évtizedekben szereztünk meg. Ez kézzelfogható előnyt jelent miden ügyfelünknek, mert rengeteg erőforrást és nem kevés összeget tudunk megtakarítani. Mi pontosan tudjuk, hogy milyen lépésekre van szükség ahhoz, hogy a legjobb eredményeket realizáljuk.

Az EDM kampány használata izgalmas feladat, mert mindig megdobja az eredményeket. Fontos pilonja az online marketingnek, amelyet inkább nagy cégek, nagyobb középvállalatok alkalmaznak bár a kkv vonalról is kapunk megrendeléseket. Mi abban tudunk segíteni, hogy új keretek közé helyezzük a kampányát, mert sok minden megváltozott az EDM hírlevél küldés vonalán. Ha ezekkel nincs tisztában, akkor nagyon sok pénzt kidob az ablakon. Bízza ránk kampányának felépítését és meglátja hatékony, remek és kényelmes lesz velünk együttműködni.

Befellegzett az e-mail marketingnek? Vagy csak arról van szó, hogy sok tényező megváltozott és másként kell manapság hírlevelezni?! Természetesen az utóbbi a helyes megállapítás, mert nagyon sok millió levél cserél gazdát az e-mail marketingnek köszönhetően napjainkban is.

385

EDM kiküldés

1358

Megírt Hírlevelek

108

Ügyfelek

12

E-mail Adatbázis Építés Években

Komplex e-mail marketing megoldásainkkal széles spektrumban segítünk, hogy a megálmodott célok teljesüljenek!

Az EDM kiküldés egyre bonyolultabb feladat, mert át kell látni, ismerni kell az adatbázisok építésének módját, hatékonyságukat, valamint összefüggésbe kell hozni a termékével. Ha nincsenek meg Önnek ezek az információk, akkor bele fog bukni a kampányba. Lehet, hogy olcsóbbnak fog tűnni, de nem lesz semmilyen haszna! Bízza ránk, mi ismerjük a piacot, tudjuk, hol tudja a legtöbb eredményt elérni egy EDM kampánnyal. Keressen minket, mert rengeteg tapasztalatot szereztünk ezen a területen.

A célcsoportját elérni nem is olyan egyszerű, mint első ránézésre gondolná. Ugyanis egy hírlevél regisztrált diszkrecionális jövedelméről nincsenek információi. Ezt a fontos és nélkülözhetetlen infót csak mi tudjuk kideríteni az egyes bázisok vonatkozásában.