Content Marketing Strategy

Milyen a kkv-marketing a szektorban?

Évek óta menedzseljük a kkv szektor tagjainak marketing folyamatait. Évek óta dolgozom együtt kis- és középvállalkozásokkal. Tudom, hogy mi a legfőbb problémája és sok esetben az ellenszert is megtalálom a csapatommal rá. Elsősorban úgy gondolom, hogy a kkv szektor tagjaként Önnek is nagyon fontos felismerni, elismerni, hogy házon belül nem lehet mindent megoldani, ezért delegálni kell a szakmában specializálódott vállalkozások felé a részfeladatokat.

Kkv-marketing és a delegálás?!

Ön szerint megéri a kkv-marketing delegálás, kiszervezés? Évek óta kezd begyűrűzni a köztudatba, hogy bizonyos marketing területeket ki kell szervezni. Sok esetben a könyvelés, jogi procedúrák, takarítás, programozás sincs bent egy vállalkozásban, hanem egy külső vállalkozás végzi el ezeket a teendőket. Akkor a marketing vagy az IT szakterületeket miért ne lehetne kiszervezni? Van marketingese? Remek, akkor ő meg tudja tervezni az akciókat, a kampányokat, de sok esetben a kivitelezés már szakemberért kiált, mert egy Google AdWords vagy Google Ads, Facebook kampány is annyi opciót rejt magában, hogy kevesen tudják kihozni belőle a maximumot.

Kkv-marketing referenciák!

Forduljon hozzánk bizalommal, mert számos kkv-marketing referenciánk van. Sok vállalkozásban 15-30%-os növekedést értünk el évente, de több precedensünk van arra is, ahol 50%-os növekedést értünk el az első évben. Keressen minket bátran, mert sok területen, rengeteg szegmensben, kategóriában szereztünk értékesítési és online marketing tapasztalatokat. 

Cikkírás nélküli lét? Mi a weboldalak legnagyobb problémája?

A szövegírás, a tartalom marketing fundamentális velejárója. Mire emlékeztet a tartalom marketing? Az élet alapvetése, hogy állandó változás jellemzi. Ha valaki megkérdezi tőlem, hogy mi jut eszembe az életről, mint jelenségről, akkor biztosan a változás ismérv ugrana be elsőre. Persze itt nem a családom vagy rólam van szó, hanem a kis fogaskerekekről, amelyek a háttérben mozgásban tartják a nagy egészet. Pontosan erre emlékezetet egy weboldal is, mert az is él.

Átérzem a helyzetét

Szociálisan érzékeny ember vagyok, ezért átérzem a helyzetét, mert ezeket a falakat vállalkozóként nekem is le kellett döntenem. Tudom, hogy Ön van a legnehezebb helyzetben, hiszen fejlődésben lévő szervezetként gyakran idő és/vagy  likviditás hiánnyal küzdenek, ami a marketing rovására szokott menni. Pedig pont addig kell fejleszteni ezen a szintéren is, amíg az ember megteheti, mert a csőd széléről a marketing sem tud visszahúzni sokakat. Pontosan úgy, ahogyan a nagy kék óriás csillagok is jó néhány milliárd évvel kevesebb ideig élnek a kisebb, de takarékosabb napunkkal szemben.

Kkv marketing: Időhiány!

Az egyik lényeges pont az időhiány a vállalkozásában. Tudom, hogy vezetőként leterhelt a saját feladataival, sőt talán az alkalmazottainak egy része is próbálja önre testálni a munkájának egy részét. Így nem tud időt szakítani az igazán fontos dolgokra, mert elviszik a napi csipp-csupp ügyek az idejét. A nap végén pedig arra figyel fel, hogy már megint elmaradtak az igazán fontos dolgok,  mint a hírlevél írás, adatbázis építés, az AdWords kampány, Facebook marketing. Netán megtervezett volna egy új ajánlatot, szeretett volna új terméket fejleszteni, vagy szolgáltatások bővítésén gondolkozni, de nem jutott rá ideje. Az időhiány napjaink legnagyobb betegsége, ezt tetézi még az a tény, hogy a sürgős lett a fontos és a fontos lett a nem fontos… És akkor még folytathatom a sort, hogy az alkalmazottaknak vagy szintén nincs idejük vagy affinitásuk a fenti marketing eszközökkel. Így végül senki nem foglalkozik a marketing kérdésével, görgeti a vállalkozás maga előtt a terveit, de az idő telik. Pedig ezek mind nélkülözhetetlenek egy KKV szektorban tevékenykedő vállalkozás számára. És el sem hinné (ha elmondanám) , hogy a kkv szektorban hány vállalkozótársának nincs semmilyen marketingje.

Kkv marketing: Ész nélkül kockáztatni vagy tervezhetően előre menetelni?

A másik lényeges kérdést az erőforrások hiányában vagy annak rossz beosztásában látom. Mivel az online marketing nem egy kézzel fogható terméket nyújtó szolgáltatás sokan úgy érzik, hogy ez csak az ablakon kidobott pénz. Ezért nem is nagyon szeretnek befektetni, vagy csak nagyon minimális marketing költségkeretet szánnak rá, a lelkiismeretük megnyugtatására apellálnak. A marketingre úgy kell gondolni, mint a téglákra, amikkel a sikerhez vezető utat kövezzük ki. Ez az út nem rövid, de ha jól vannak lerakva a kövek, akkor hosszú távon biztos támaszt nyújt a vállalkozása fejlődéséhez. Persze nem azt akarom mondani, hogy terhelje túl a cégét és ész nélkül kockáztasson, hogy az ilyen irányú költségeit fedezni tudja. Csak arra akarom buzdítani, hogy hosszútávon finanszírozható alapot teremtsen ennek a területnek és tekintsen a marketingre befektetésként ne pedig nyűgként.

Őszinte helyzetjelentés! Aki mást ígér, az füllent!

A harmadik nagyon fontos terület, amit muszáj megemlítenem, mert nélkülözhetetlen a vállalkozása sikeréhez az a befektetett idő. A sikerhez vezető út nem rövid, de rögös. Felejtse el az amerikai tanmeséket, a holnapra gazdag lesz ígéreteket. A sikerért keményen meg kell dolgozni és ezt mi években mérjük! Ha egyszer úgy dönt, hogy a marketing segítségével fejleszti a vállalkozását, akkor fel kell készülnie arra, hogy ez nem egyik napról a másikra történik majd meg! Hónapok alatt már jönni fognak részeredmények, de évek kellenek majd az újabb mérföldkövek eléréshez. A kkv marketing lassabban érik be, mert sokszor nincs keret sok százmilliót munkába fogni. Egy multinál más a helyzet, mert ekkora keretből pillantok alatt lehet nagyon komoly eredményeket elérni, de Önnek türelmesebbnek kell lenni, mert még nincsenek ilyen lehetőségei… Látványos eredményeket a kkv szektorban 1-1,5 év alatt lehet elérni. Ennek az egyik oka, hogy nekünk is meg kell tanulnunk egymással kommunikálni és összecsiszolódni. A másik indok pedig, hogy a marketing befektetéseknek is idő kell, hogy beérjenek. Sajnos manapság az óriási versenyben szinte lehetetlen ennél rövidebb idő alatt látványos változást elérni.

Kkv marketing: Őszintén a hozzáállásunkról!

A csapatom és én minden esetben arra törekszünk, hogy:

  •  Belátható időn belüli fejlődést érjünk el.
  • Jól ellenőrizhető eredményeket prezentáljunk.
  • A legjobb ár-értéket biztosítsuk az ügyfeleink számára.
  • Rugalmasan kezeljük a kéréseket.
  • A megfelelő kommunikációval az Önnek legjobban tetsző eredményt hozzuk létre.

Kkv marketing: Mire számíthat a velünk való közös munka során?

A csapatom és én, a Pallas Communication egy biztos pontja lehet az Ön életének is. Vállvetve segítünk az értékesítésben, az új ügyfelek megszerzésében valamint az ügyfélelégedettség növelésében. Ön is szeretné, hogy folyamatosan fejlődjön a vállalkozása? Szeretné, mindez egy biztos és kiszámítható formában történjen meg? Akkor vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk megvalósítani a terveit.

Esettanulmányok

A többi esettanulmány

150

Új weboldal

2540

AdWords kampány

1200

Kiküldött hírlevél

33600

Facebook bejegyzés

Kis és közép vállalkozások partnere

A kis és közép vállalkozások számára is nagyon fontos, hogy egy olyan marketinges partnerrel rendelkezzenek, akik biztos segítséget tud nyújtani és kiszámítható fejlődést biztosítani.

Effective Copyrighting

Ön is szeretné, hogy a vállalkozása elinduljon a biztos és stabil fejlődés útján? Akkor nagyon jó helyen jár!

Mondja el terveit és mi megtaláljuk a módját, az álmok valóra váltására.

Évek óta foglalkozunk online marketinggel, internetes értékesítéssel. Sikerre visszük az ügyfeleink terveit, segítünk elérni céljaikat.

Biztosítsa a vállalkozása számára a hosszútávú fejlődést.