15 Google Display hirdetési tipp! Fejleszd a Google Ads marketing stratégiádat.

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

A Google display hirdetés egybeforrt a digitális marketing világ rohamos fejlődésével, és egyre több cég ismeri fel ennek fontosságát. A klasszikus marketing módszerek már nem feltétlen garantálnak sikert, így a vállalkozásoknak szükségük van arra, hogy az online térben is hatékonyan kommunikáljanak a lehetséges ügyfelekkel. A Google Display hirdetések egy hatékony eszköz lehet a cégek marketing stratégiájának frissítésére. Ebben a cikkben bemutatom, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a Google Display hirdetésekből, és hogyan használhatod azokat a célközönséged elérésére.

Tartalomjegyzék

Mi is az a Google Display hirdetés?
A Google Display hirdetések előnyei
A Google Display hirdetések hátrányai
A Google Display hálózat megértése
Egy Google Display hirdetési kampány létrehozása
A célközönség megadása
Hatékony hirdetési szöveg és vizuális elemek létrehozása
A költségvetés és a licit stratégiájának beállítása
A kampány eredményeinek figyelése és mérése
A Google Display hirdetési kampány optimalizálása
Gyakori hibák, amelyeket el kell kerülni a Google Display hirdetési kampány során
Gyakori Google Display hibák 2
Gyakori Google Display hirdetés hibák 3
A Google Display hirdetések bevonása a marketing stratégiába
Szakértői segítség a Google Display specialistáinktól
Keress minket bátran!
Google Display hirdetés, tedd bele a marketing stratégiába
Google Display hirdetés a marketing stratégiába történő ágyazása

Mi is az a Google Display hirdetés?

A Google Display hirdetés egy olyan digitális hirdetési forma, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy széles körben elérjék jövőbeli ügyfeleiket. A Display hálózat a Google saját hálózata, amely több millió csatlakozott weboldalból áll. A hirdetések megjeleníthetők azokon a weboldalakon, amelyek szerződtek a Google AdSense hálózatra, így a vállalkozások célzottan jelenhetnek meg azokon a weboldalakon, amelyek a célközönségük érdeklődési körébe tartoznak.


A Google Display hirdetések előnyei

18 év Google Ads (AdWords) kezelés távlatából biztosan merem állítani, hogy a Google reklámok, és azon belül a Google Display hirdetések számottevő előnnyel járnak a vállalkozások számára. Az egyik legfontosabb előnye a nagy hatékonyság és elérés, amely lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy nagyobb számú valós ügyfélhez jussanak el. Emellett a Google Display hirdetések segítségével a társaságok hatékonyan kommunikálhatnak a célközönségükkel, és meggyőzhetik őket a termékeik vagy szolgáltatásaik előnyeiről. A rendszeres Display megjelenés, folytonos, “emlékeztető” reklámok, a cégek malmára hajtják a vevőket.


A Google Display hirdetések hátrányai

Bár a Google Display hirdetések számtalan előnnyel járnak, vannak hátrányai is, amelyeket a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük. Az egyik legnagyobb hátrány az, hogy a Display hálózatban megjelenő hirdetések nem abban a pillanatban érik el a látogatókat, amikor azok érdeklődnek a hirdetők termékei iránt.

Míg a Google keresőben érdeklődők már közel járnak a vásárlási szakaszon a megrendeléshez, addig a Display hálózaton attól még messze járnak.

Az is előfordulhat, hogy ideiglenesen egy magazin tulajdonosa szimplán lekapcsolja a Google AdSense – azaz Google Display – hirdetéseket, mert direkt hirdető érkezett az oldalára. Egy direkt hirdetőtől több bevételre számíthat a magazin tulajdonosa, mint a Google-től, így nem kérdés, hogy a saját érdekeit helyezi előtérbe.

Másik fontos megjegyzés, hogy a Display hálózaton futó hirdetések nem mindig jelennek meg a megfelelő időben és helyen. Ez gyakran azért fordul elő, mert a vállalkozások nem veszik figyelembe a célközönségük érdeklődési körét és szokásait. A másik oldalon a végtelen számú célzás nincs megfelelően beállítva. Így a hirdetés elég mostohán, és pazarlóan viselkedik a hirdető pénztárcájával.


A Google Display hálózat megértése

Bölcs dolog a Google Display hálózat megértése, hiszen ez létfontosságú ahhoz, hogy hatékonyan használhassuk a Display hirdetéseket. A hálózat világviszonylatban több millió weboldalt foglal magába, Magyarországra vetítve is több ezer hírportál, magazin, blog, stb. oldal érhető el rajta keresztül. Így a Google rendszere lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy széles körben elérjék a tényleges ügyfeleiket. Azonban a hálózatban történő hirdetési lehetőségek és stratégiák megértése nélkül a vállalkozások nem tudják maximálisan kihasználni a Google Display hirdetéseket. Hogy miért? Mert végtelen beállítási és szűrési, valamint célzási lehetőség áll rendelkezésre a rendszeren belül.

A Google Display hálózat jelentős mennyiségű időt és energiát követel a hirdetés kezelőjétől
A Google Display hálózat megértése sok időt és energiát követel a hirdetés kezelőjétől

Egy Google Display hirdetési kampány létrehozása

A Google Display hirdetés szakszerű elindítása az egyik legfontosabb lépés ahhoz, hogy hatékonyan használhasd a Display hirdetéseket. A kampány létrehozása során alapvető tényként, figyelembe venni a célközönség érdeklődési körét és szokásait, valamint a hirdetések megjelenítési helyét és formátumát.

Javaslom, hogy legalább 3 hirdetést futtass egy kampányon belül.


A célközönség megadása

A célzás meghatározása az egyik legfontosabb lépés a Google Display hirdetési kampány létrehozása során. A célközönség beállításhoz használhatóak a Google Display hálózat által biztosított adatok, melyből rengeteg szűrési lehetőséget állíthatunk fel. A célközönség meghatározása során nélkülözhetetlen, hogy a szervezetek a lehető legpontosabb adatokat használják, és figyelembe vegyék a célcsoport korát, nemét, érdeklődési körét, tájékozódási szempontjait, és viselkedési szokásait.

Tehát fontos a hirdetésben meghatározni azokat a paramétereket, amelyek a legjobban körülírják a te ügyfeleidet. Melyek ezek? Gyűjtsd össze az információkat a hirdetés elindítása előtt.


Hatékony hirdetési szöveg és vizuális elemek létrehozása

Az efficiens hirdetési szöveg és vizuális megjelenés dönt el mindent! Siker vagy bukás koronázza az érdemeinket? A szöveges és vizuális elemeknek figyelemfelkeltőnek és könnyen érthetőnek kell lenniük, és világosan kell bemutatniuk a termékek vagy szolgáltatások előnyeit. A hirdetőknek ki kell emelniük a termékeik vagy szolgáltatásaik egyedi jellemzőit, és meg kell győzniük a célközönséget arról, hogy miért érdemes tőlük vásárolni.


A költségvetés és a licit stratégiájának beállítása

A marketing keret és az aukció stratégiájának beállítása kulcsponti elem a Google Display hirdetési kampány során. A költségvetés meghatározása során figyelembe kell venni a hirdetési formátumok és helyek árát, valamint a célközönség nagyságát. A licit stratégiájának beállítása során elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük a kampány célját és a vállalkozások célközönségének viselkedési szokásait.

Gondolhatunk itt arra példának okáért, hogy kiszemelt áldozataink csak este érhetők el, és kifejezetten csakis gazdasági oldalakat látogatnak meg. Ebben a pillanatban kell őket elérni a hirdetésekkel.


A kampány eredményeinek figyelése és mérése

A kampány eredményeinek figyelése és mérése kardinális kérdés a Google Display hirdetés kampány során. A vállalkozásoknak nyomon kell követniük a hirdetések hatékonyságát, és figyelemmel kell kísérniük a kampány eredményeit. A kampány eredményeinek figyelése és mérése lehetővé teszi a marketingesek, kampánykezelők számára, hogy azonnal reagáljanak a változásokra, és hatékonyan módosítsák a kampányukat.

A hirdetések alakulásának folyamatos nyomon követése a záloga a hirdetések megtérülésnek.

A Google Ads Display hálózatot remekül használhatod a többi hirdetésed, más csatornák erősítéséhez
A Google Ads Display hálózatot remekül használhatod a többi hirdetésed, más csatornák erősítéséhez

A Google Display hirdetési kampány optimalizálása

A Google Display hirdetési kampány optimalizálása pótolhatatlan ahhoz, hogy a vállalkozások efficiensen használják a hirdetéseket. Az optimalizálás során figyelembe kell venni a kampány eredményeit és a célcsoport viselkedési szokásait. Az optimalizálás során a kampánykezelőknek módosítaniuk kell a hirdetések megjelenítési helyét és formátumát, valamint a hirdetési szöveget és vizuális elemeit is.

Az eredmények felülvizsgálata során,. és a visszajelzések alapján érdemes cserélni a hirdetésekben megjelenő vizuális tartalmakat, a szövegeket, motivációkat. Azonban itt is meg kell találni egy “egészséges” arányt. “Nem szabad levágni az aranytojást tojó tyúkot.” Magyarul, ha van egy jól teljesítő hirdetésünk, akkor ne akarjuk mindenáron átírni azt. Inkább hozzunk létre egy másikat, és ha az új jobban teljesít, akkor mérlegeljük a másik módosítását.


Gyakori hibák, amelyeket el kell kerülni a Google Display hirdetési kampány során

A Google Display hirdetési kampány során seregnyi hibát el kell kerülni a hatékony eredmények érdekében. Az egyik leggyakoribb hiba a célközönség rossz meghatározása, és a hirdetések megjelenítése azokon a weboldalakon, amelyek nem érdekelik a célközönséget.

Ebből rendszerint olyan közönség érkezik be, akik nem relevánsak, de pénzbe kerültek. Miközben lehet, hogy előzőek feleslegesen elfogyasztották az aznapi marketing keretedet, addig a valós érdeklődőkre már lehet, hogy nem jutott a hirdetési büdzséből. A végeredmény komoly kiesés, azzal már nem is szeretnélek frusztrálni, hogy a versenytársadnál landolt egy nagyon jó ügyfél… Tehát van tétje, hogy mit és hogyan állítasz be!


Gyakori Google Display hibák 2

A másik gyakori hiba az, hogy a hirdetések nem figyelemfelkeltőek vagy nem világosak, így eredménytelen a megjelenés. Törekedjünk az efficiens megjelenésekre, erőteljes és hatásos reklámszövegek írására.

Nevezzük nevén a célcsoportot, és győzzük meg hatásos motivációkkal. Melyek a vevőid legfőbb mozgatórugói?


Gyakori Google Display hirdetés hibák 3

A Display hirdetések mobil appokban is futnak, amelyeket rendszerint, és tömegesen 16 év alattiak használnak. Sokszor pusztán véletlen klikkelnek a hirdetésekre, amely viszont felesleges költséget jelent a hirdetők tömegeinek.

Ezeket az appokat érdemes kizárni a hirdetésekből, mert csak lemerítik a marketing keretedet.


A Google Display hirdetések bevonása a marketing stratégiába

A Google Display hirdetések bevonása a marketing stratégiába kulcsfontosságú lépés ahhoz, hogy hatékonyan használhassuk a Display hirdetési hálózatát. A Google Display hirdetések egy efficiens eszköz lehet a marketing stratégia frissítésére, és lehetővé teszi a szervezet számára, hogy erőteljesebben kommunikáljanak a valós érdeklődőkkel. A Display hálózattal gyakorlatilag új hirdetési csatornákat nyit meg a firma, mely bizonyítottan több tényleges érdeklődőhöz juttatja el a cég hírét, termékeit, szolgáltatásait.


Szakértői segítség a Google Display specialistáinktól

A Google Display kampányok létrehozása és optimalizálása időigényes lehet, és számos kihívást jelenthet a Google Display hirdetés kezelők számára, mert összetett feladatról van szó. A Google Display specialistáink segítségével azonban hirdető klienseink hatékonyan használhatják a hirdetésekben rejlő lehetőségeket, és maximalizálhatják ki a kampányuk hatékonyságát.


Keress minket bátran!

A Google Display hirdetés egy hatékony eszköz lehet a céged kezében, ami a marketing stratégiád frissítésére is alkalmazható. A hirdetések lehetővé teszik a cégek számára, hogy hatékonyan kommunikálj a jövőbeli ügyfelekkel, és nagy hatékonysággal érd el őket. Ahhoz azonban, hogy a céged hatékonyan használhassa a Google Display hirdetéseket, meg kell értened a Display hálózat működését, és figyelembe kell venned a célközönség érdeklődési körét és szokásait. Google Display specialistáink segítségével a céged hatékonyabban használhatja ezeket a hirdetéseket, és maximalizálhatja a kampányok hatékonyságát, mert ~2,5 milliárd forint befektetéssel a hátunk mögött hatalmas szakmai tapasztalattal rendelkezünk. Így ezt a tapasztalatot tudod „kibérelni”.

A befektetéseknél sem mindegy, hogy egy zöldfülű brókerre bízod a pénzedet vagy egy tapasztalt, már bizonyított szakembert bízol meg ezzel a tisztséggel.

Nincs ez másként a hirdetéseknél sem, ezért bízd szakértelmünkre a Google reklámokra fordított marketing kereteidet, és meglátod a pozitív fejlődés nem marad el.

Keress minket bátran elérhetőségeinken.

Szólj hozzá, oszd meg kérdéseidet, észrevételeidet.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?