Pay Per Click Management

Facebook Kampány Menedzsment

Hatékony Facebook kampány tervezés és megvalósítás a terve? A Facebook kampány kezelés manapság komoly kihívás még a profi szakembereknek is, ezért azt tanácsolom Önnek, hogy vegye igénybe szakértő segítségét. Ugyanis a Facebook hirdetési rendszere hemzseg a hirdetőktől, így a hirdetések árát is jelentősen felverték az elmúlt 5 év során a reklámokat futtató vállalkozók. Amely jelenség meglehetősen sok Facebook marketing kampányt sodor távol a megtérüléstől. Nosztalgiával gondolok vissza a 10 évvel ezelőtti időszakra, amikor a cégvezetőket nehezen lehetett meggyőzni arról, hogy nem csak fiatalok (tini lányok) vannak fent a közösségi oldalon. Komoly erőfeszítésünkbe került abban az időszakban elfogadtatni meglévő és leendő ügyfeleinkkel, hogy a Facebook lesz a világ legnagyobb közösségi oldala és hirdetési felülete. Ezért nagyon fontos foglalkozni vele és kampányokat, hirdetéseket indítani, valamint a Facebook oldalt kezelni. A hőskorban a Facebook kampány kezelés egy valódi állom volt, mert egy laikus elindított egy Facebook hirdetést és máris özönlöttek az érdeklődők, vásárlók. Mára azonban minden megváltozott, mert ellepték a reklámozó cégek a közösségi oldalt, a Facebook atyja visszavette a posztok megosztási arányát és szabályosan dömping van fent hirdetésekből. Így a mi Facebook szakértői munkánk is felértékelődött, mert egy laikus már nem tudott/tud olyan egyszerűen eredményeket felmutatni, mint korábban.

Anno a fent említetteket - tinilányok vannak fent- hallottam leendő ügyfelektől, aztán eléjük tártam a számokat. Megmutattam nekik egy-egy referencia munkánk gyümölcsét. Néhány kimondottan célzott Facebook követő toborzásunk közösségi tagjait. "Óh, hát azt az ügyvezetőt, meg ezt a tulajdonost ismerem" - hangzott a válasz az egyik ilyen találkozón a vezérigazgatótól. "Nahát!" - mondta megdöbbenve az ügyféljelölt.

Miért mesélek ennyit a múlt reklámozási eredményeiről Önnek?

Azért fontos a Facebook marketingben is a múlt ismerete, mert kihat a jövőre. Ugyanis a reklámipar is folyamatosan megújul. Rendszeresen jön egy új online hirdetési platform vagy felület, amely megszerzi a látogatókat, majd a platform elkezd hirdetéseket megjeleníteni nekik. Ilyen volt a Facebook előtt a Google Ads (AdWords) hirdetés, amely megrengette a hirdetési piacot. 2005-től hirdetek a Google rendszerében és elképesztő eredményeket lehetett elérni a segítségével. Pl.: 160 milliós havi bevétel realizálása pár tízezerből. Persze ez a havi marketing keret fokozatosan emelkedett, ahogy egyre többen kezdtek el hirdetni a Google rendszerben. A Facebook hirdetési platform is túllépett mára a bevezetés szakaszán, sőt egyesek szerint már leáldozóban van, mert vannak újabb reklámozásra alkalmas rendszerek, mint: az Instagram, a TikTok vagy a Waze.

A Facebook kampányok hatékonysági foka ennél árnyaltabb. Nem lehet azt mondani, hogy a Facebooknak leáldozott, hiszen kinevelte az Instagram közösségi hálót. Ki tudja mit hoz a jövő? Talán egy szép napon a feltörekvő - nem lennék meglepve - , új közösségi oldalakat is be fogja kebelezni a Facebook és ezzel még inkább megszilárdítja piacvezető pozícióját.

Egyvalami biztos, hogy a Facebookon jelen kell lenni, rendszeresen kell a Facebook rendszerben posztolni, folyamatosan szükséges a bázis építése vagy a követők toborzása, reklámkampányok futtatása.

Ha netán Ön még csak most tervezi vagy egyenesen nem hisz a közösségi média erejében, akkor ajánlom Önnek ezt a rövid kis tanmesét. Mely személyes példámon keresztül vezeti le 9 évvel ezelőtt történt sorsfordító hitbeli átalakulásomat.

Visszaugrottunk ismét az időben, a sztereotípiák korábban járunk, amikor mi marketing szakemberek a Facebookról már tudtuk, hogy: FONTOS LESZ! Bár sokan, a vállalkozók többsége még abban hit, hogy semmilyen jelentőséggel nem bír a közösségi média. Őszintén megvallva 9-10 évvel ezelőtt talán még mi szakemberek sem voltunk teljesen meggyőzve a Facebook B2B üzletszerzés, marketing, azaz vállalkozások között történő üzletelést támogató szerepéről. Mindazonáltal hittük, hogy az is el fog majd egy szép napon jönni...

Kérem, engedje meg, hogy elmeséljem Önnek a saját tanmesémet. 8 éve már annak a megkeresésének, amelyből később üzlet lett. A hölgynek szimpatikus volt az oldalunk, ajánlatot kért, azt elfogadta. Ám a szerződéskötéskor finoman, jóhiszeműen, de határozottan megemlítette, hogy: "Norbet, hogy lehet az, hogy a maga Facebook oldalán már hónapok óta nincsenek fent friss posztok?" -kérdezte újdonsült ügyfelem. Bevallom a kérdése váratlanul ért, pedig teljesen jogos volt, hiszen ezzel foglalkozom. Még szép, hogy nekem kéne a legszebb és legjobb Facebook oldallal előrukkolnom, igaz? Teljesen őszintén elmondtam, hogy kapacitásunk véges és első az ügyfél! Suszter effektus! A hölgy megértette az üzlet megszületett és azóta jobban odafigyelünk a saját Facebook oldalunkra.

Bár számunkra az igazi reklám azok a több ezres, célzott követőszámmal és aktivitással rendelkező Facebook oldalak, amelyeket az ügyfeleinknek építettünk, építünk, gondozunk.

A tanulsága a történetnek: Miért kell Facebook oldallal rendelkeznie? Miért kell rajta posztolni? Miért fontos a folyamatos FFacebook kampány tervezés?

Ez a határozott üzletasszony arra tanított meg anno, hogy az emberek megnézik - azaz már akkor is megnézték - a Facebook oldalát B2B vonalon is. Megnézik az értékeléseit egy cégnek, egy vállalkozásnak. És bizony ha kedvezőtlen az amit ott látnak, akkor az kihat a vásárlási kedvükre is. Magyarul egészen biztosan elgondolkoznak azon, hogy Ön a legjobb választás? Vagy keressenek valaki mást?

Ezt követően azon gondolkoztam, hogy: ez vajon hány elvesztett ügyfél lehetett az adott időszakban? Lehetséges, hogy: 5, 10, 20, 50? A kérdésemre a mai napig nem kaptam választ, de abban biztos vagyok, hogy 10-20 felett járok. Az bizonyosság vált számomra, hogy a Facebook az egyik legjelentősebb feedback, visszacsatolás, referencia a leendő ügyfeleinek.

Kérem, hogy Ön is vegye komolyan a Facebook erejét és tanuljon az én példámon keresztül. Ugyanis a Facebook már 10 évvel ezelőtt bizonyította, hogy alkalmas üzleti együttműködések realizálására. Azóta pedig számos terméket adtunk már a segítségével. Még 26 millió forint értékű egyedi építésű medencére is volt precedens. A Facebook alkalmas az üzleti céljai megvalósítására, mindazonáltal foglalkozni kell vele, amely rengeteg energiát tud elvonni Öntől. Lehetőségeihez mérten tanulja meg vagy adja ki ezt a feladatot annak fényében, hogy mi a célja. Amennyiben Ön inkább az üzleti és vezetői tevékenységére szeretne több időt fordítani, akkor keressen meg minket. MI örömmel vállaljuk a Facebook oldalának és kampányainak szakszerű építését és gondozását.

Facebook kampány koncepció nélkül?

Életképes a Facebook kampány? A Facebook közösségi oldal olyan fordulatot hozott az emberiség életébe, mint az Apple érintőképernyős készülékei. Kultusz lett belőlük és lehet, hogy óvatosan fogalmaztam, amikor az Apple templomnak nevezi az üzleteit. A modern vallás maga a márkafüggőség volna? Erre talán nem mi vagyunk a hivatottak, hogy megkeressük a válaszokat.

Dilettáns vagy profi Facebook szakértő lesz a partnere? Az olcsó hús mindig megbosszulja magát...

Annyi biztos, hogy a Facebook szolgáltatását közel a lakosság fele használja és ez tovább fog emelkedni. Rengeteg időt töltenek el a felületen az emberek, a tévé társaságok összetennék a kezüket, ha a közösségi oldal helyett egyesek náluk bambulnák végig ezt az idő intervallumot. Ám változnak az idők, változnak a trendek és most a Facebook hasít a legjobban. Elég csak mosolygó macskákat, hápogó kiskacsákat, csaholó kutyusokat posztolni ahhoz, hogy dőljön a lé? Vagy ez többről szól? Tervszerű kommunikáció kell hozzá? Kezdjen bele a tervszerű Facebook kampány menedzselésébe, a koncepció szerinti kommunikációba.

Tudunk segíteni a Facebook kampány menedzselésében?

Naponta milliók lógnak a Facebook közösségi oldalon. Hogyan tudja meglovagolni ezt a trendet? Miként tud ebből konkrét, kézzelfogható bevételt generálni? Ezzel kevesen vannak tisztában, sőt sokan úgy gondolják a mai napig, hogy ez egyenesen lehetetlen! Vajon nekik van igazuk? Vagy árnyaltabb a helyzet? Tény, hogy ez a tézis, beidegződés sokak fejében ott van, akik nem tudtak eredményeket elérni közösségi marketing vonalon. Mi az összefüggés a sikertelen vállalkozók és a Facebook közösségi oldalt eredménytelenül használók között? Mindkét esetben a rendszert okolják ezek a vállalkozók, igaz? Akkor egyáltalán miként lehetséges az, hogy - nem sokan - egyesek milliókat, milliárdokat keresnek vele? Mi túlzás nélkül ismerjük a receptet az eredményes, kiegyensúlyozott, stabil, biztos Facebook eredményekhez. Érdeklik a fogásaink? Keressen minket, mert Önnek is segíteni tudunk az előrelépésben.

Facebook követők tábora

Facebook toborzás? Akkor Facebook toborzó kampány! Fejleszteni szeretné a vállalkozását? Növekedni szeretne egy fogyasztói adatbázissal? Akkor a Facebook kampány kihagyhatatlan elem lesz az online marketingjének. Miért lesz így? A Facebook tábor, egy marketing adatbázis. Mi élteti a vállalkozásokat? A címlistájuk! Mi történt, mi változott meg? A Facebook az utóbbi években radikálisan visszavette a megosztások arányát, tehát belekényszerítette az ügyfeleket a hirdetésbe, így nincs is más választása. Csakis hirdetések útján érheti már el nagy számban a követőit! Mi történik, ha nem éri el őket a bázis teljes vertikumában? Elfelejtik! Amikor szeretne tőlük valamit, akkor pedig már nem akarnak Öntől semmit venni. Éppen, ezért fontos, hogy vigyázni kell a követői táborra, folyamatosan kell kommunikálni velük, mert egyedül ezzel a módszerrel tudja érvényesíteni akaratát. Facebook kampány non-stop kell fusson!

Facebook kampány, webhely látogatószámának növelése

A Facebook-ról direktben a weboldalára tudjuk vinni a potenciális érdeklődőket. Akárcsak a Google Display kampány partnerei által, úgy a Facebook berkein belül is lehetőségünk van direkt látogatottságot generálni az oldalának. Természetesen a Facebbok több információt tud a regisztrált tagjairól, ezért szofisztikátlan körül lehet írni, hogy kiket szeretne elérni. A pontos célcsoport meghatározása után képesek vagyunk nagy pontossággal targetálni az Önnek is releváns regisztráltakat.

GEO Target Facebook kampány

Egy célzott Facebook kampány segítségével vállalkozásokat lokálisan is be tudunk vezetni a köztudatba és el tudjuk érni, megtörténjenek az érdeklődések és vásárlások. A lokális Facebook reklám során körülírjuk a célcsoportot, figyelembe vesszük a regionalitás határait és roppant célzottan érjük el a potenciális érdeklődőket. Az ilyen kampányok mindig kihívás elé állítanak minket, mert általában alacsonyabb keretet tud szánni rá egy lokális érdekeltségű ügyfél, azonban az esetek kirívó többségében siker koronázza fáradozásainkat. Azt nem állíthatjuk, hogy mindig, minden sikeres, de mindent megteszünk a célok elérésnek érdekében! Efelől Önt is biztosíthatom!

Facebook Videó Hirdetés

Facebook videó megjelenéssel tovább fokozhatja a jelenlétet és a meggyőzést. A YouTube a világ második legnagyobb keresője, amely a Google kezében van. Ugyanakkor a Facebook videó reklám vonal még hozhat meglepetést a keresőóriásnak... Ugyanis egy videós hirdetés nagyban tudja fokozni a reklámkampány hatékonyságát a Facebookon, ahol egyébként is az emberek egy nyitott, kíváncsisággal telített állapotba kerülnek. Egy videó pedig jobban tudja körülírni a megszerezhető javak előnyeit, tulajdonságait, mint egy szöveges vagy képes megjelenés. A videós hirdetések már nem a jövőt képviselik, hanem a múltat és a jelent. Érdemes megfigyelnie a saját és környezte médiafogyasztási szokásait, mert folytonosan átalakulóban van. Több videót néznek az emberek az olvasás kárára, tehát a trend adott. Ön elfoglalja a méltó pozícióját a közösségi oldalakon?

Posztok Facebook Kiemelése

A Facebook serkenteni kívánja a hirdetési aktivitást és a bevételeinek növekedését, ezért visszavette az elérések számát. Amikor egy poszt felkerül az oldalára vagy személyes profiljának idővonalára, akkor az ismerősei/követői/kedvelői láthatják azt. A hangsúly azonban a "láthatják", mert a korábbi években a Facebook ingyen adta az online marketinget. Amikor a helyzet változott és drasztikusan visszavette a megosztások arányát, akkor a leghangosabbak azok a vállalkozók voltak, akik addig ingyen kaptak ügyfeleket, bevételt a Facebook-tól. Fel voltak háborodva, de jogosan? Semmi sincs INGYEN! A Facebook ügyesen belopta magát az életünkbe és most, hogy itt van ő irányít. A Facebook pedig azt akarja, hogy mindenki fizesse meg az eléréseket, amellyel alapvetően nincs is semmi probléma. A Facebook inkább egy előfizetéses hírlevél küldő rendszerre hasonlít. Hagyja, hogy egy e-mail adatbázist építsen, majd az eléréshez be kell fektetnie. Nagyszerű üzleti modell, csak ezt kevesen látják meg benne. El akarja érni a potenciális ügyfeleit? Fizesse meg az árát! MI abban tudunk segíteni, hogy azt érje el, aki valóban potenciális ügyfél és kevesebbet kellejen ehhez befektetni. Érdekelt Ön egy ilyen lehetőségben?

Számos tapasztalatot fogtunk egy csokorba, így kiváló, biztonságos és nyereséges Facebook kampányokat menedzselünk az ügyfeleink részére. Facebook hirdetéseket Európa szerte kezelünk.

87

Facebook Kampány Menedzsment

82

Facebook Toborzó Kampány

3

Facebook Videó Kampány

17

Facebook E-mail Alapú Kampány

7

Facebook Telefonszám Alapú Kampány

38

Facebook Remarketing Kampány

Ossza meg velünk Facebook kampány terveit és segítünk azokat megvalósítani

A célkitűzésünk, Önnek is segíteni a növekedésben, mert számunkra a munkánk ezt jelenti: hivatás, segítségnyújtás, egy jobb kéz, élmény, kihívás és még a hobbink is ez.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy együtt ráléphessünk a siker útjára.