Content Marketing Strategy

Hírlevél szövegírás

 

A hírlevél vágyakat ébreszt és vásárlást generál.

Sok cég küld ki hírleveleket, ezekkel mi is találkozunk nap, mint nap. Távol álljon tőlünk bárkinek a megsértése, de sajnos ezeknek a reklám leveleknek a nagy részéről általában elmondható, hogy silány minőségűek. Egy jó hírlevél nem csak eladni próbálja a terméket vagy a szolgáltatást, hanem szórakoztat. Ön is küld ki hírleveleket, mégsem olyan a visszajelzés, amit szeretne? Nem tudja, hogy miért van ez így?

Mit várhat egy hírlevéltől?

A hírlevelek kiküldésével vissza lehet csábítani a régi vásárlókat és újakat lehet szerezni. Ehhez azonban nem elegendő, ha ad- hoc jelleggel kiküldi az éppen aktuális ajánlatait.

Mit rontanak el sokan?

 

Mi is rendszeresen kapunk hírleveleket, sajnos sokszor kéretleneket is. Az egyik nagy hiba ebben rejlik! Soha, de soha nem szabad spam hírlevelet kiküldeni. Ezzel nem csak az a baj, hogy a törvény bünteti, hanem az is, hogy csak lejáratja vele a cégét. Ezért nagyon fontos, hogy legálisan felépített email címlistára küldjön ki! A másik nagy hibát  a tartalomban követik el. Sajnos általános, száraz és unalmas hírleveleket küldenek ki, amiket nem csak, hogy nem olvasnak végig, de leiratkozásra is készteti az olvasókat.

Akkor milyen egy jó hírlevél?

  Egy jó hírlevél inkább olyan, mint egy jó cikk. Ez azért nagyon fontos, mert ez átmegy a vevők „reklám szűrőjén”. De mi az a reklámszűrő? Mivel az internet, a Tv, a rádió folyamatosan reklámokkal bombázza az embereket, így kialakult bennük egy védekezési mechanizmus ezekkel szemben. Amikor azt érzik, hogy valaki már megint a zsebükben turkál ez a rendszer bekapcsol, aminek hatására azonnal elkattintanak. Szeretné elkerülni az ilyenfajta csapdákat? Akkor fogalmazza meg izgalmasan, érdekesen hírleveleit, amelyek aztán lebilincseli az olvasóit és a monitorra szegezi figyelmüket.

Hogyan írjon ilyen hírlevelet? Erre bárki képes?

  Szeretnénk azt mondani, igen, de sajnos nem. A kreatív szövegírás egy olyan szakma, amihez nem csak tehetség, de sok tudás és talán még több tapasztalat szükséges.  Tudnia kell, hogyan írjon egy lebilincselő, érdekes és olvasmányos cikket, ami eközben eléri a kívánt hatást. Egy ilyen cikk úgy kelti fel az érdeklődést, hogy a további hírleveket nem csak elolvassák, hanem várják is.

„ Sebaj majd rábízom a titkárnőre..”

 

Itt egy következő nagy hibaforrás. Nagyon sok vállalkozó/ cégvezető gondolkodik hasonlóan és ennek a mentalitásnak az eredményei a már említett gyenge minőségű hírlevelek. Ahhoz, hogy az email marketingje sikeres legyen és el tudja adni vele a cégét, sőt tovább növelje a szakmai megbecsülését szükséges, hogy megfelelő szakmai háttér álljon mögötte. Ezek a hírlevelek képviselik Önt és a cégét a külvilág felé, amit nem biztos, hogy jó ötlet rábízni Mancikára.

Mi a megoldás a problémájára?

  A legjobb megoldás az Ön számára az a hírlevél szövegírás kiszervezés. Bár sok cégvezető nem szeret másra bízni semmilyen munkafolyamatot, mi mégis most azt javasoljuk, hogy hallgasson az ésszerű érvekre és bízza olyanra, aki ért is hozzá. Sokan talán szkeptikusak ezzel kapcsolatban. Le merem fogadni, nem hiszik el, hogy van aki náluk is jobban megtudná írni ezeket a leveleket. Higgye el, van néhány nagyon jól felkészült szakember, kreatív szövegíró, reklámszövegíró, akik Önnek is szimpatikus, érdekes szövegeket tudnak írni. Önnek van éppen elég feladata ahhoz, hogy az estéit ne hírlevélírással töltse. Ez az idő legyen inkább a pihenésé és a családé, amíg más elvégzi Ön helyett a szövegírás munkát.

Miben tudunk Önnek segíteni?

  Megírjuk Ön helyett a hírleveleit, és kidolgozzuk a teljes email marketingjét. Ahhoz, hogy egy email kampány sikeres legyen nem elegendő csak hűbele Balázs módjára hírleveleket kiküldeni. Meg kell tervezni minden lépést, és azt hogy mit várunk el ezekről a folyamatoktól. Mi mind ezt levesszük a válláról, és ezután már csak a sikeres kampány eredményeit kell élveznie. Bízza ránk a hírlevél szövegírás maceráját. Ön pedig élvezze a felszabadult idejét vagy fordítsa ennél fontosabb területekre.

Blog írás projektjeink

Nézze meg az összes projektet

924

Blog Posztok

88

PR Cikkek

12

Tartalom Marketing Stratégiák

47

Interjúk

Hírlevéllel a siker felé

  Egy jó hírlevél kampánnyal nem csak az új ügyfeleit szólíthatja meg, hanem a régieket is aktivizálhatja.
Effective Copyrighting

Önnek mindenre van ideje?

  Nyilván nem, hiszen minden vállalkozó legnagyobb problémája az idő hiány. Szeretné, hogy több szabadideje legyen? Ebben viszont mi tudunk segíteni Önnek! Bízza ránk a hírleveleit és meglátja, hogy nem csak több ideje sokkal több ügyfele is lesz.

Blog írás tervei vannak? Mesélje el, hogy mit álmodott meg és mi segítünk a megvalósításban

Nem a levegőbe beszélek, mert már számos projekten vagyunk túl. Rengeteg egyedi cikket, blog bejegyzést írtunk. Ami viszont hatalmas differencia nálunk, hogy mi átlátjuk az online marketing rendszert, amelyben a blog írás egy nagyon fontos elem. Keressen meg minket és mondja meg mire van szüksége, mi pedig kivitelezzük a legjobb megoldást.

Egy blog írás sok időt, befektetést jelent az elején, de utána hatalmas bevételforrást tud teremteni. Kényelmes, mert folyamatosan érkeznek az érdeklődők.