
Multinacionális vállalatok marketing partnere!
Mi egy kisvállalkozás vagyunk, mégis már sok multinacionális vállalat tisztelt meg minket a bizalmával és marketingmenedzseléssel. Számunkra minden ügyfél egyformán nagy öröm, legyen szó családi vállalkozásról, KKV-ról vagy egy multinacionális cégről. A lényeg a jó kapcsolat felépítése és az Ön céljainak az elérése. Ugyanakkor mindegyik vállalkozási típustól mást tanulhatunk, hiszen valamilyen szinten különbözik az ügymenet. A multinacionális vállalkozások esetében a legnagyobb kihívást a többlépcsős döntéshozás jelenti, így nem egy, hanem gyakran 2-5 ember jóváhagyására kell várnunk. Viszont ennek az a nagyon nagy haszna, hogy így több meglátással találkozhatunk, ami segít tovább fejleszteni a saját munkánkat is.
Multinacionális vállalatok marketing partnere: Olykor nem elég nyilvánvaló, hogy miből jön a bevétel?!
Ami viszont nagyon meglepő a multinacionális vállaltok világában, velük kapcsolatban, hogy bár tisztában vannak a marketing fontosságával, némely esetekben elbagatellizáljak azt. Egy éves szinten több milliárd forintot termelő vállalkozás havi 4-500 ezerben limitálja a marketing büdzsé felső határát. Miért? Mivel régebben se szenteltek az online marketingnek több figyelmet, ezért sok esetben nem is látják, hogy mennyivel nagyobb fejlődést tudtak volna elérni komolyabb marketing kerettel. Pedig ez volna a cél, igaz?
Multinacionális vállalatok marketing partnere: Többet szeretne elérni? Nagyon egyszerű dolga van, mert akkor többet kell befektetni a marketingjébe!
Nézzük csak meg a világmárkákat: Coca-Cola, Adidas, Nike, Nestlé és még sokáig sorolhatnánk a listát. Vajon ők is ilyen arányban költenek marketingre? Nyilván nem, hiszen lépten-nyomon az Ő reklámjaikba botlunk és a közösségi oldalakon is elég aktívak. Ők viszont már nagyon jól tudják, hogy a marketing juttatta oda Őket, ahol most tartanak, ezért nem szabad elhanyagolni ezt a fantasztikus ügyfélszerző eszközt. Ennek a példának a követésére buzdítok minden multinacionális vállalatot, hogy a fent említett cégek nyomdokaiba léphessenek.
Multinacionális vállalatok marketing partnere: Mi nem a Nestlé vagyunk, de fejlődni akarunk!
Igen, de mi nem a Nestlé vagyunk! Jogosan jelenhet meg ez a gondolat a fejében. Azonban a Nestlé sem így kezdte el a pályafutását, hanem csecsemőtápszert fejlesztett ki az alapító egy „garázsban”! Onnan verekedte fel magát az élre. Tehát a lényeg az, hogy több eredményért többet kell tenni. Ha le akarja futni az Iron Man-t, akkor nem elég napi 5 kilómétert futni, mert az kevés hozzá. Ha fejlődni akar a vállalattal, piacokat akar meghódítani, akkor a tavalyi félmilliós marketing keretét ebben az évben meg kell növelni 20-30%-kal, netán 50%-kal. A rákövetkező évben is fejlődést szeretne elérni? Akkor megint meg kell fejelni a legutóbbi marketing keretét egy 25-50%-kal! Aztán persze ott van a megfelelő marketing partner kérdése is. De alapvetően ez a recept a fejlődéshez! Nem csak akkor kell marketing keretet elérni, ha jó volt a tavalyi év!
Multinacionális vállalatok marketing partnere: Önben megvan a fejlesztési vágya? Szeretne többet elérni a következő évben?
Ha Önben is megvan a komoly elhatározás, hogy a marketing segítségével vigye előre a vállalatot, akkor már csak egy dologra van szüksége: Egy jó marketing partnerre. Nem szeretem magunkat marketing ügynökség vagy reklámügynökség jelzőkkel illetni, mert úgy gondolom, hogy mi ennél egy kicsit többet tudunk nyújtani. Azért mondom ezt, mert:
- Mi egyszerre körülbelül 45 marketing eszközt használunk és ebben még nincsennek is benne a titkos megoldásaink.
- Minden esetben felelősséget vállalunk a munkánkért. Nem akarom azt állítani, hogy ezt semelyik ügynökség nem teszi meg. Sajnos nagyon fel van hígulva a marketing szakma és bőven találni olyan cégeket, akik nem rendelkeznek valós szakértelemmel. Ezt akkor is tapasztaljuk, amikor valakitől átveszünk egy már futó kampányt és az tele van olyan technikai hibával, ami nyilvánvalóan gátolta annak a fejlődését.
- Számunka nagyon fontos, hogy a legjobb ár-érték aránnyal dolgozzunk és takarékosan bánjunk az ügyfeleink befektetéseivel. Minden esetben annyit ruházunk be, amit valóban szükségesnek érzünk.
- Rugalmasan kezeljük a kéréseket és minden esetben szorosan együttműködve építjük fel a stratégiákat, kampányokat.
- A külföldi terjeszkedésben is tudunk segíteni, ezen a téren is több éves tapasztalattal rendelkezünk.
Multinacionális vállalatok marketing partnere: Önnek és nekünk az a jó, ha van belső marketing szakember!
Bár egy multinacionális vállalatnál biztosan található marketing szakember, neki sem mindig van elég ideje az összes online marketing területet kézben tartani, mert az lehetetlen! Ezért a hatékonyság növelésének érdekében érdemes a marketing kiszervezés felé terelni a holttérben lévő marketing eszközök kezelését. A marketing delegálás időt termet! Egy külső marketing szakértő sokszor jobban látja, érti az online marketing fejlesztéséhez szükséges lépéseket. Ön is úgy érzi, hogy a vállalatuknál nagyon túlterhelt a marketinges kolléganő, kolléga? Szeretne a hatékonyságán javítani? Vagy csak szeretné, hogy még több hozzáértő személy erősítse a vállalkozást, akkor keressen meg minket bátran és beszéljük meg, hogy hogyan tudnánk energiákat felszabadítani és még gyorsabban célokat elérni.
Kérem, írjon és vissza fogom hívni.
https://pallascommunication.hu/kapcsolat/
Üdvözlettel:
Bökönyi Norbert
Esettanulmányok
A többi esettanulmány150
Új weboldal
2540
AdWords kampány
1200
Kiküldött hírlevél
33600
Facebook bejegyzés
Multinacionális vállalatok
Egy nagy vállalatnak is ugyan úgy szüksége van egy minden szempontból kiváló marketinges partnerre!

Szerencsére Ön már megtalálta, így a segítségére lehetünk abban, hogy a vállalkozása tovább fejlődhessen.
Mondja el terveit és mi megtaláljuk a módját, az álmok valóra váltására.
Évek óta foglalkozunk online marketinggel, internetes értékesítéssel. Sikerre visszük az ügyfeleink terveit, segítünk elérni céljaikat.
Hatékony marketing megoldások, biztos és kiszámítható fejlődés. Ez az, amit Önnek is biztosítani tudunk!