Sokan úgy tekintenek az e-mail marketingre, mint egy elavult módszerre. A marketingesek azonban tudják, hogy az e-mail mennyire hasznos az általános online marketing stratégiában. Az e-mail marketing hatékony módja annak, hogy kapcsolatot teremts a célközönségeddel és vásárlókká alakítsd át őket.
Hogy miért ilyen fontos az e-mail marketing online marketing szempontból?Az e-mail marketing online marketing szempontjából alapvető fontosságú a marketingstratégiád beépítésébe, és a tartalommarketinged részét is képezheti. Az érdeklődők és ügyfelek személyre szabott üzeneteket kaphatnak, amelyek segíthetnek nekik kapcsolatot teremteni a vállalkozásoddal. Ez egy remek módja annak, hogy felkeltsük érdeklődőid figyelmét és ügyfelekké alakítsuk őket.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek szívesebben lépnek kapcsolatba a cégekkel e-maileken keresztül. Az e-mail marketingben pedig a promóciós e-mailek a leggyakoribb e-mail típusok, amelyekbe a vállalkozások szívesebben fektetnek be.
Mert, az ügyfeleknél, érdeklődőknél mindig kéznél van a mobiltelefonjuk, és mobilkészülékeiken keresztül azonnal elolvashatják az e-mailjeiket. Az e-mail az egyik legjobb módja annak, hogy az emberek ne maradjanak le a vállalkozásodtól érkező frissítésekről.
A fent említett tapasztalatok azt mutatják, hogy az e-mail marketing fontos eszköz az online marketing stratégiákban.
A személyre szabás segíthet célközönségednek a vállalkozással való kapcsolatteremtésben. Az e-mail marketingedben személyre szabhatjuk a tartalmat, hogy megfeleljen közönséged igényeinek.
A kapcsolattartó keresztnevének hozzáadása az e-mailhez például nagyszerű módja az e-mailek személyre szabásának, amelyet rendszeresen alkalmazunk is ügyfeleinknél. Azoknak az e-maileknek, amelyek tartalmazzák a felhasználó keresztnevét, nagyobb az átkattintási arányuk, mint azoknak, amelyek nem.
Egy másik módja az e-mailek testreszabásának, amelyet gyakorta alkalmazunk ügyfeleink közönségénél az adatbázis szegmentálása. Ez azt jelenti, hogy különböző szempontok alapján szegmentáljuk (vagyis válogatjuk) a közönséget, hogy aztán személyre szabott tartalmat készíthessünk a számukra.
Ha például egy felhasználó korábban már meglátogatta ügyfelünk webhelyét, akkor olyan üzenetet hozunk létre a számára, amellyel arra buzdítjuk, hogy térjen vissza a weboldalára.
Ha nem saját feliratkozói bázisára küldünk e-mailt, hanem egy rajtunk keresztül bérelt adatbázisra (EDM kiküldés) akkor bemutatjuk vállalkozását, termékeit vagy szolgáltatásait, amelyeket a címzettek érdekesnek találhatnak, hogy újabb érdeklődőket szerezzünk ügyfelünk számára.
Ez a fajta személyre szabott üzenetküldés segíthet a közönség igényeinek kielégítésében. Lehetővé teheti, hogy új érdeklődőket szerezzünk és új ügyfelek legyenek belőlük.
A legtöbb online marketing tevékenység alapvető legfontosabb feladata megnövelni az egy vállalkozás weboldalára érkező forgalmat. Ez a legfontosabb feladatunk. A látogatók csupán 5-2%-ból lesz vásárló átlagosan, vagyis minél több a látogató egy weboldalon, annál több a vásárló is – jó esetben.
Az e-mail marketingkampányokkal a felhasználókat az ügyfeleink weboldalára küldjük. Az e-mail szövege mellett CTA-kat helyezünk el az e-mailben, amelyek a felhasználókat a weboldaladra irányítják. Ezek a CTA-k elvezethetik a felhasználókat a kapcsolatfelvételi lapra, regisztrációs oldalra, vagy webshopba, ahol a felhasználók ügyfelekké alakulhatnak át.
Ha például egy ügyfelünk céges blogot vezet, akkor ezt hírlevélben elküldjük az ügyfeleknek, hogy visszatereljük a korábbi vásárlókat az ügyfelünk oldalára.
Ez segíthet újabb vásárlásokat generálni, és visszatérő ügyfelekké alakítani a korábban már vásárló embereket.
Az e-mail marketing az online marketing szerves része, mert az e-mail kampányok képesek növelni az eladásokat. Az e-mailekben bemutatjuk a termékeid vagy szolgáltatásaid, hogy vásárlásra csábítsuk a lehetséges ügyfeleket. Az eladásról, kedvezményről vagy más promóciós tevékenységről szóló információkat továbbítjuk számukra egy e-mailben.
Az e-mail marketing kampányok létrehozása költséghatékony. Ráadásul szolgáltatásunk komplexitása miatt nem kell külön fizetni valakinek, hogy megírja a megfelelő szöveget, nem kell megvásárolni Stock fotókat a designos e-mail elkészítéséhez, nem kell megvenni vagy előfizetni egy marketing szoftverre, amellyel elküldjük az e-mailt és talán meg is érkezik a címzett postaládája.
Mi mindezekről gondoskodnunk és elvégezzük a „piszkos” munkát ügyfeleink számára. Ráadásul, 15 év tapasztalatával rendelkezünk, így már jól ismerjük azokat a trükköket, amelyek a sikert garantálják. Ez nem olyan, mint egy PPC hirdetés, amely nagyon hatékony, de ahol minden egyes kattintásért fizetni kell. Az e-maileken keresztül úgy mutathatjuk be termékeid vagy szolgáltatásaid a lehetséges ügyfeleidnek, hogy nem kell minden kattintásért fizetned.
Ráadásul az e-mail kampányok létrehozása nem is tart olyan sokáig. Általában egy-két nap alatt készülnek el. Egyeztetünk az ügyféllel az e-mailek tartalmával kapcsolatban. Ezután elkészítjük és jóváhagyatjuk a levelet, majd elindítjuk a kiküldést. Azután pedig értékeljük a statisztikákat, hogy mennyien nyitották meg ezeket a leveleket. Célunk, hogy minél jobban megkönnyítsük ezt a folyamatot klienseinknek. Ezzel több idő marad számukra a fontos feladatok elvégzéséhez.
Az e-mail marketing hatékonyan mérhető, így meg tudjuk mutatni ügyfeleinknek, hogyan segítette vállalkozásukat egy-egy kampány. Azok a platformok, amelyeket az e-mailek kiküldéséhez használunk, lehetővé teszik a megnyitási arány, az átkattintási és konverziós arányok nyomon követését. Ezen információk segítségével könnyen felmérheted, hogy az e-mail kampányuk hozzájárulnak e a vállalkozásod növekedéséhez. Fontosnak tartjuk ezt kihangsúlyozni, ügyfeleink megelégedésére, mivel időt és erőforrásokat fektetnek ezekbe a kampányokba, tudniuk kell, hogyan segítjük a sikereiket.
Az e-mail marketing hatékony eszköz lehet, ha helyesen használjuk. Ügyelünk arra, hogy időt fordítsunk saját ügyfeleink szakterületének megismerésére és a minőségi tartalom felépítésére. Kiegyensúlyozott designt használunk és elrendezést, hogy az e-mailek vonzónak tűnjenek az olvasók számára.
Ezzel is segítünk abban, hogy maximálisan kiélvezzék ügyfeleink az e-mail marketing előnyeit. Az e-mail marketing az online marketing nagyszerű módja, mert így kommunikálhatsz közönségeddel, javíthatod az értékesítést és hosszú távú kapcsolatot alakíthatsz ki ügyfeleiddel. Mi pedig segítünk mindebben – ha minket választasz!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.