Hírlevél marketing
Mi az egyik legjobb módja annak, hogy az összes csodálatos ajánlatod és tipped közöld ügyfeleiddel? Hírlevél marketing! A hírlevél marketing újra és újra bebizonyította, hogy a leghatékonyabb módon teremt kapcsolatot az ügyfelekkel. Kétségtelen, hogy egy kiváló hírlevél nagyon hasznos a vállalkozásodnak.
Mitől lesz jó egy hírlevél?Mitől lesz azonban kattintásra érdemes és kreatív a hírlevél marketing? Mi készteti az embereket arra, hogy megnyissák és elolvassák? Hogyan jön létre az erős kapcsolat egy online olvasható dokumentumon keresztül?
Ezekre a kérdésekre a válaszok az emberi pszichológia alapvetéseiben rejlenek. A szemet gyönyörködtető grafikai elemek, a meggyőző szöveg és az erőteljes CTA-k együttes és nagyszerű kombinációja készteti a feliratkozókat a kattintásra. Persze így is akadnak, akik gyakran tapasztalnak magas leiratkozási arányt egy bizonyos pont után a hírlevél marketing kampányaikban. Ennek pedig több oka is lehet, amelyek közül az egyik egyértelműen a kreatív ösztönzés hiánya.
Többre van szükség a szép betűtípusoknál és a nagy szavaknál ahhoz, hogy az emberek átattintsanak a weboldaladra. Sokkal fontosabb, hogy egy nyerő hírlevél marketing stratégiád legyen hatékony megoldásnak bizonyul ahhoz, hogy elérjük az ügyfeleidet és befolyásoljuk a vásárlási döntésüket.
Mint már említettük, a jó email marketing stratégia az, ami a kreatív hírlevél alapját képezi. Az egyes kampányok célkitűzéseitől függően a hírleveleket jól megfontolt stratégia alapján hozzuk ügyfeleinknek létre.
Az hírlevél lényegében egy digitális dokumentum, amely különböző dolgokról szólhat, beleértve a márkához kapcsolódó híreket, frissítéseket, tippeket, ajánlatokat, és egyebeket. Ezeket általában különböző célokra használjuk, többek között az elkötelezettség növelésére, több feliratkozó vagy követő megszerzésére, az értékesítés javítására, termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére, események népszerűsítésére, nagyobb webhelyforgalom generálására stb. Általában az e-mail marketingkampányok részét képezik, és a kampány célkitűzéseitől függően naponta, hetente, havonta vagy akár negyedévente is küldhetők.
A szöveg talán a legerősebb és legjelentősebb elem, amely hozzájárul a hírlevél hatékonyságához. A tartalom megírásakor alaposan átgondoljuk a levél célját, és erős szavakkal és szilárd, meggyőző tényekkel nagyszerű szöveget alkotunk. Semmi sem múlja felül azt a hatást, amelyet egy nagyszerű tartalom képes kifejteni. A szöveg megírásakor nem feledkezünk meg arról sem, hogy világos és tömör legyen. Az ügyfélprofil-információkat is mindig felhasználjuk, hogy személyre szabott tartalmat nyújtsunk. Mint azt már mindannyian tudjuk, minél személyre szabottabb és finomhangoltabb egy üzenet, annál nagyobb az esélye, hogy rákattintanak.
Vizuális elemek: A második elem, amely nagyban hozzájárul egy e-mail hírlevél sikeréhez, az esztétika, vagyis a hírlevél grafikai felépítése. A színeknek, betűtípusoknak, formáknak és egyéb kreatív elemeknek vannak tudományos és logikusan kialakított kombinációi, amelyek bizonyítottan vonzóak az emberi elme és szem számára. Igaz, mint olyan vállalkozó, aki nem igazán ért a grafikai tervezéshez, nem biztos, hogy ismered a vizuálisan vonzó tartalom létrehozásának tudományát. Ezért is érdemes olyan szakembert megbízni, aki segítségedre tud lenni minden tekintetben.
Annak érdekében, hogy a hírleveleket még vonzóbbá és hívogatóbbá tegyük az előfizetők számára, mindig a legjobb formánkat igyekszünk nyújtani. A levélben minden esetben elhelyezünk CTA gombokat, átirányíthatjuk az ügyfeleidet az általad megadott oldalra és megrpóbáljuk őket rávenni a hírlevél szövegezésében, hogy elvégezzék a kívánt cselekvést is. Vagyis, a célunk mindig az, hogy hatékony hírlevél marketing kampányokat tervezzünk és hozzunk létre. Megfelelő, vonzó hírlevelekkel kiegészíthetjük a marketingstratégiád, és ezeket kombinálva beindíthatjuk a növekedést vállalkozásod értékesítésében. Az e-mail kampányok mellett nagy figyelmet fordítunk a fontos jelentések és mérőszámok elkészítésére is, mint például a nyitási arányok és az átkattintási arányok, amelyek kulcsfontosságúak a növekedés szempontjából. Emellett olyan technikai hátteret biztosításunk, amellyel képesek vagyunk az elsődleges postaládákba juttatni hírlevél kampányodat az esetek 80%-ban, a siker érdekében.
Reszponzívvá tesszük a hírleveleidet: Napjainkban és korunkban a digitális tartalmak jelentős részét mobiltelefonon nyitnak meg és olvasnak el. Ugyanez vonatkozik a hírlevelekre is. Ügyelünk arra, hogy hírleveleidben mobilra reagáló dizájnt használjunk, hogy a kreatív hírlevél elkészítésébe fektetett erőfeszítés megtérüljön. A statisztikák szerint az olyan e-maileket, amelyek nem töltődnek be megfelelően a telefonon, valószínűleg még a megnyitás előtt törlik.
Soha nem felejtjük el a kreatív márkaelemeket használni az e-mail tervezése során. A design kialakításához mindig tervezünk egy kreatív hírlevélsablont, de szem előtt tartjuk, hogy színekkel, betűtípusokkal és egyéb elemekkel mindig a márkához, adott vállalkozáshoz igazodunk. Ez még jobb felismerhetőséget ad a hírlevélnek, és az olvasók fejében rögzül a márka.
Bemutatjuk vállalkozásod céljait, vagy új híreit, hogy több érdeklődőt generáljunk. A hírlevél marketing egy nagyon jó módja annak, hogy a korábbi vásárlókat visszatérő ügyfelekké alakítsuk, és ezt a lehetőséget meg is ragadjuk ügyfeleink érdekében. Ha a jövőben néhány új termék vagy szolgáltatás bevezetését tervezed, vagy ha bármilyen más terveid vannak a vállalkozással kapcsolatban, akkor erről is érdemes hírt adni a hírleveleidben. Kérd ki a véleményüket és a visszajelzéseiket, vedd rá őket, hogy vegyenek részt, csatlakozzanak a márkádhoz, és építsd velük a kapcsolatokat!
Ha a hírlevél marketing felkeltette érdeklődésed, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben!
Ha tetszett a cikkünk kövess minket Facebookon is!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.