Tartalommarketing
Miért fontos a tartalommarketing a Tiédhez hasonló vállalkozások számára is?
Bár a tartalommarketing korábban csak egy módja volt annak, hogy megkülönböztesd magad a versenytársaidtól, mára szükségszerűvé vált minden modern vállalkozás számára.
A tartalommarketing a legtöbb sikeres online marketingkampány középpontjában kell, hogy álljon.
Minden kiváló márka mögött számtalan értékes és releváns tartalom áll, amely segít igazán kapcsolatot teremteni a vállalkozás közönségével.
De akadhat olyan, aki még mindig azon tűnődik, miért fontos a tartalommarketing?
Annak érdekében, hogy jobban megértsük milyen előnyünk származhat a tartalommarketing beépítéséből, összeszedtünk néhányat a legfontosabbak közül.
Javítja a márka hírnevét és bizalmat épít.Az egyik legnagyobb előny, amely valóban jól mutatja a tartalommarketing fontosságát, a remek tartalmak hírnévépítő tulajdonságai.
A mai versenyhelyzetben az online térben létfontosságú, hogy a vállalkozások azon dolgozzanak, hogy bizalmat építsenek a lehetséges és már meglévő ügyfeleikkel.
A bizalomépítés segíthet egy vállalkozásnak pozitív márka hírnevet kialakítani.
A nagyszerű tartalom segíthet bizalmat építeni a vezetők és az ügyfelek között.
Amikor a fogyasztók elolvassák egy adott vállalkozás tartalmait, elkezdenek véleményt alkotni a márkáról.
Ha a tartalom, amit találnak, magával ragadó, tanulságos és értékes, akkor ugyanezt fogják gondolni az adott vállalkozásról is.
Minél több értéket vagyunk képesek nyújtani egy vállalkozás tartalmaival, annál könnyebb lesz bizalmat építeni a célközönséggel.
Ráadásul, ha egy cég ügyfelei azt látják, hogy ez a vállalkozás következetesen publikál tartalmat a különböző platformokon, akkor egy idő után az iparág vezetőjének is tekinthetik.
Ha nagy hangsúlyt szeretnél fektetni a minőségi tartalmakra akkor érdemes megfontolni harmadik fél számára kiadni ezt a feladatot, aki professzionális szinten űzi a tartalmak készítését. Ez szintén sokat segíthet abban, hogy tovább építsd a bizalmat a célpiacodon. Egy jól megírt szövegnek szakmai szempontoknak is meg kell felelnie és egy szövegíró nap, mint nap találkozik ezekkel a szempontokkal és rutinszerűen készíti el a szövegeket azoknak megfelelően.
A tartalommarketing fontossága még egyértelműbb lesz, ha megnézzük, hogyan segíti vállalkozásodat a keresőmotor-optimalizálásban.
A SEO (Search Engine Optimization) fontos szerepet játszik vállalkozása online láthatóságának javításában. Ha jobb helyen szeretnél megjelenni a Google-ban optimalizált tartalmat kell létrehoznod. A legtöbb marketinges szerint a tartalomkészítés a leghatékonyabb keresőoptimalizálási technika.
Tudtad, hogy a következetes blogtartalmat közzétevő oldalak sokkal előkelőbb helyen jelennek meg mint azok, akik egyáltalán nem készítenek céges blogot? Azt pedig talán nem is kell magyaráznunk miért fontos, hogy a Google-ban az első oldalak egyikén jelenjen meg vállalkozásod.
Minél több tartalom van a webhelyeden, annál többször jelensz meg a Google-ban és annál többször mutat meg a felhasználóknak a keresési eredményekben.
Bár a több oldal nem feltétlenül eredményez nagyobb forgalmat, de lehetőséget ad a márkádnak arra, hogy több kulcsszóra rangsoroljon. Ha például blogokat hozol létre különböző releváns témákban, akkor több esélyed van arra, hogy a keresett kulcsszavakra megjelenj.
Arról nem is beszélve, hogy minél több tartalom van a webhelyeden, annál több okot adsz a látogatóknak arra, hogy maradjanak, vagyis több időt is töltenek majd az oldaladon, amely szintén szempont a rangsorolásban. A Google a webhelyen töltött időt annak egyik mutatójaként tekinti, hogy értékes tartalmat nyújtasz. Ha pedig értékes tartalmat nyújtó weboldalnak tekinti vállalkozásod oldalát, akkor feljebb sorol versenytársaidnál.
Vedd fontolóra blogírói szolgáltatásainkat, mint a tartalommarketinged fellendítésére szolgáló lehetőséget.
Még mindig azon tűnődsz, miért fontos a tartalommarketing?
Gondold végig, hogyan segíthet a nagyszerű tartalommarketing az ügyfelekkel való kapcsolatépítésben. Korábban már tárgyaltuk, hogy a tartalom szerves része a bizalomépítésnek és a márka pozitív hírnevének megalapozásának. Ez segíthet az ügyfélkör növelésében és új érdeklődők elérésében.
De mi a helyzet azokkal, akik korábban már vásároltak Tőled? Az ismétlődő vásárlók sok kisvállalkozás biztos ügyfélkörét, ezáltal megélhetését jelentik.
Egyértelmű, hogy a hűséges ügyfelek nem jelentenek mást, mint előnyt a vállalkozásod számára. Ha az ismétlődő eladások teszik ki céged bevételeinek jelentős részét akkor meg kell találnod a módját annak, hogyan erősítheted a jelenlegi ügyfelekkel való kapcsolatot.
Az ügyfélkör számára értéket képviselő tartalmak segítenek növelni a márkahűséget azáltal, hogy erősítik az ügyfelekkel kialakított kapcsolatokat.
Ez ösztönözheti az ismételt értékesítést, és segíthet a lojális ügyfélkör kialakításában.
A tartalom akár lehet egy blog vagy egy hírlevél, amely megadja nekik a szükséges információkat, hogy továbblépjenek a vásárlás fázisába.
Többé nem lehet kérdés, hogy miért fontos a tartalommarketing, mert integrálódik az online marketingstratégia minden más területébe.
Ez az a ragasztó, ami összetartja a marketingkampányaidat, és ami végső soron hozzájárul a sikerükhöz.
A tartalommarketing összes előnyét figyelembe véve könnyen belátható, hogy miért fontos a tartalommarketing bármilyen méretű vállalkozás számára.
A tartalommarketing nem csak a láthatóság növelésében segít, hanem abban is, hogy erősebb kapcsolatokat építs ki az ügyfelekkel.
Ha valóban szeretnéd látni a tartalommarketing fontosságát a gyakorlatban, itt az ideje, hogy belevágj.
Dolgozz velünk egy olyan tartalommarketing-stratégia kidolgozásán, amelynek középpontjában az ügyfélszerzés áll vállalkozásod számára.
Ez garantáltan segít a konverziók növelésében és az ügyfélmegtartás javításában.
Tudj meg többet arról, hogy egy olyan tartalommarketing ügynökséggel való együttműködés, mint a Pallas Communication, hogyan segíthet Neked nagyobb forgalmat és konverziókat elérni.
További információkért mindenképpen kér egyedi ajánlatunkat és e-mailes tájékoztatást.
Készen állsz a kezdésre? Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük tartalommarketing stratégiád!
Ha tetszett ez a bejegyzés, lájkold Facebook oldalunk!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.