Hotel Karos Spa EDM – Esettanulmány
Miért az EDM
Hatalmas méretű adatbázis
A minőség és aktív marketing adatbázis nem elhanyagolható szempont
A kampány
Reklámérték
Összegzés

Hotel Karos Spa EDM – Esettanulmány


Az EDM kampányok kiküldése egy jól kiválasztott adatbázisra óriási ismertséget hozhatnak a szállodaipar résztvevőinek és másoknak is. Az elektronikus direkt mail-lel erősíthetjük ügyfeleink értékesítését, abban az esetben, ha sikerül releváns célcsoportot találnunk (bérelnünk) ügyfelünk számára. Ezért is fontos, hogy az elektronikus direkt mail kampányokkal olyan ügynökséget bízzunk meg, akik régóta foglalkoznak a marketing ezen részévél, vagyis feltételezhető, hogy az évek során megtanultak eligazodni ezen a téren és jó kapcsolatokat építettek ki.

Ügyfelünk a Hotel Karos, a wellness szállodákat preferálók közül már sokan ismerhetik ezt a szállodát. Zalakaros egyébként is kedvelt üdülőváros, a romantikázni, vagy akár családdal kikapcsolódni vágyók körében.

Miért az EDM?


Az EDM kampányok óriási és legfontosabb előnyei közt elsőként azt említhetnénk, hogy jó esetben akár több százezer emberhez juttathatjuk el ügyfelünk hírét, ezzel is támogatva az értékesítést, valamint számos új érdeklődőt szerezhetünk. Mindezt nagyon rövid idő leforgása alatt érhetjük el a hagyományos kampányokkal ellentétben. Vagyis, elmondhatjuk, hogy nem véletlen, hogy az EDM kampányok még mindig töretlen népszerűségnek örvendenek, hiszen nagyon intenzív marketingeszközként használhatjuk őket.

Direkt marketing levél időzítése

Az, hogy képesek vagyunk irányítani, hogy mikor szeretnénk elérni a célközönségünket, szintén óriási előnyt jelent és a különböző időszakos ajánlatoknál nagy hasznát vehetjük. Egy szállodánál ilyen lehet például a karácsonyi, húsvéti, hétvégi ajánlat.

Hatalmas méretű adatbázis


Ügyfelünknek itt egy nagyon nívós társkeresőnél béreltünk egy hatalmas adatbázist 337.000 fő-t, ami kiugró méretűnek számít az EDM-ek között is, főleg a jól karbantartott bázisok közül. Azt feltételeztük, hogy a társkeresőn regisztráltakat érdekelheti egy romantikus hétvégi ajánlat, kikapcsolódás a szállodába.

A minőség és aktív marketing adatbázis nem elhanyagolható szempont

</span
Az nagyon fontos szempont volt, hogy az adatbázis egy aktív és jól karbantartott bázis legyen és ez a szempont ennél a partnerkapcsolatnál biztosított volt. A szállodának hatalmas és nagyon nívós reklámértékkel bírt ez a levél minden szempontból. Azért, hogy ne feleslegesen elköltött pénz legyen ügyfelünk EDM kampányra szánt költségkerete, azért mi magunk is meggyőződtünk arról, hogy az adatbázis megfelel e demográfiai és más szempontokból az elvárásoknak.

Hotel Karos Spa megjelenés edm hírlevél megjelenés edm reklám dm reklám dm hirdetés edm hirdetés

A kampány


Az Elektronikus Direkt Mail kampányban kiküldött levélben több ajánlatot találhatott a célközönség. Az első a „tavaszi ajánlat” volt, melyben kedvezményes utazásra kaptak lehetőséget az olvasók, két éjszakás tartózkodás esetén.

A második ajánlat a „Csak csajoknak” ajánlat volt, melynek keretein belül kedvezményesen foglalhattak az olvasók két éjszakára szállást a Hotel Karosban, Superior szobákban. A csomag olyan programokat tartalmazott még extraként, melyeket a hölgyek részesítenek előnyben előszeretettel. Például a 30 perces testmasszázs, szolárium, vagy alakformáló torna.

A harmadik ajánlat tulajdonképpen ennek volt a párja. Ez a „Csak pasik” ajánlat volt, amelyben szintén kedvezményes foglalásra volt lehetőség két éjszakára Superior szobákban. A különbség tulajdonképpen annyi volt csupán, hogy ebben a férfiak általános érdeklődési körének megfelelő ajánlatokat fogalmaztunk meg. Ilyen volt például, a masszázs, az italkedvezmény, az erősítő edzés, a Texas Hold em Póker party. Tehát, remek szórakozási lehetőség férfi társaságok számára.

Mindkét ajánlat része volt természetesen a büféreggeli és vacsora, melynek fényében az ajánlat még vonzóbbá vált.

Reklámérték

</span
Az ilyen EDM-eknél még a nem megnyitott üzenetek is számítanak, hiszen reklámértéke van annak is, hogy valaki postaládájában megjelenik a szálloda neve. Marketing szempontból ez is hírértékűnek számít.

Ez az EDM kampány óriási sikert eredményezett. a 337.000-es adatbázis 17%-a nyitotta meg a levelet, egyetlen nap alatt több ezer látogató ment át a szálloda honlapjára és szép számmal akadt konverzió is.

Ha Ön is szeretne átütő sikerű elektronikus direkt mail kampányt vállalkozásának, amelyen keresztül akár több ezer emberhez juthat el egyetlen nap alatt, keressen minket bizalommal!