Google Ads Kampány Menedzsment
A Google Ads kampány menedzsment kihagyhatatlan marketing és értékesítési eszköz volna? Az internetes kereskedelem és az online marketing egyik esszenciális pillére a Google Ads kampány, korábban Google AdWords hirdetés. Ez a kattintás alapú kampány állandó, folyamatos alkalmazása számos pozitív eredményt hozhat, amennyiben a Google Ads hirdetések jól vannak konfigurálva. Az ereje a Google reklámoknak abban rejlik, hogy az érdeklődő keres az Ön termékére vagy szolgáltatására. Ön pedig a Google hirdetések alkalmazásával jókor jelenik meg jó helyen. Ezért ez az online hirdetési platform egy nagyon pontosan célzott és a legmegfelelőbb időben éri el az ügyféljelölteket. Mivel a Google keresőjét szinte minden ember használja, ezért hatalmas elérést biztosít ez a hirdetési platform.
Miért jó a Google Ads Önnek is?
A keresők csak beütik a keresőbe a konkrét érdeklődésüket vagy vágyuk tárgyát és a kereső kidobja a válaszokat organikus találatok és hirdetések formájában. Az érdeklődők megszerzése azon múlik, hogy a normál találatok (nem hirdetések) felett és alatt milyen szinten sikerül jól célozni és meggyőzni az érdeklődőket. A keresők tehát az Ön termékeit keresik és ezzel a Google Ads hirdetéssel szólítja meg őket. Azonban az értékesítés már koránt sem garantált a hirdetések hatására, mindenképpen szakembert javasolunk a Google Ads hirdetések felépítéséhez és gazdaságos üzemeltetéséhez, így garantáltan eredményesebb lesz az értékesítése.
Megéri a Google Ads Kampány Menedzsment az árát?
12 éve foglalkozunk Google Ads, korábban Google AdWords hirdetések menedzselésével. 6-8 évvel ezelőtt még nem volt ilyen éles a verseny, mint most. Napjainkban Google Ads szakértő nélkül ne indítson kampányt, mert csak el fog folyni a marketing kerete különösebb eredmények nélkül. Semmiképpen sem érheti el azokat a megtérülési mutatókat komoly szaktudás nélkül, amiket csakis egy Google Ads szakember tud felmutatni. Higgye el, ez nem mellébeszélés a részünkről, hanem a tapasztalat, mert számos felkérést kapunk ezen a téren.
Lesújtó eredmények és számok a Google Ads fiókok 70-90%-ban!
Amikor átveszünk egy kampányt egy vállalkozótól, vállalattól, akkor ott rendszerint +30-70% javulást tudunk elérni 3-6 hónapon belül. Mert 12 éve foglalkozunk és dolgozunk internetes hirdetések menedzselésével és rengeteg tapasztalat gyűlt össze a hirdetési rendszerrel és számos termékkel, szolgáltatás értékesítésével is kapcsolatban.
Miért bízza Google Ads szakértő gondjaira a Google Ads Kampány Menedzsment procedúráját?
Megértjük, hogy sokan ragaszkodnak ahhoz, hogy házon belül oldják ezt meg, de tudomásul kell venni, hogy 95%-ban az a drágább verzió, mert Önnek nincs ideje és olyan tapasztalata, hogy szakszerűen kezeljen egy ilyen hirdetési rendszert. Tudjuk, hogy itthon ez tűnik logikus lépésnek, mert így olcsóbbnak tűnik. De ez 95%-ban a drágább verzió, mert Ön nem tölt el naponta 6-8 órát kampányok optimalizálásával (mi igen, sőt van mikor 10-et) és valószínűleg arra sincs ideje, hogy hetente elolvassa az új frissítéseket, új lehetőségeket (mi okvetlenül fordítunk erre is időt), így profi segítség nélkül a fentiek értelmében a kampánya soha nem tudja majd azt produkálni, amit egy külső szakember segítséggel elérhetne. Hiszen mi non-stop ezzel foglalkozunk! Még jó, hogy több tapasztalatunk van benne, mint Önnek.Ez nem is lehet kérdés, akár egy autószerelőnek az autójához vagy egy kőműves mesternek a házépítéshez. Mégis sokan görcsösen próbálják házon belül megoldani és csak idővel tanulják meg a saját bőrükön, hogy ez rossz választás volt. Nem állítom, hogy könnyű jó partnert találni, mert borzalmasan fel van hígulva ez a piac és mindenki mindenhez ért, de válasszon olyat, aki már 12-15 éve koptatja ezt a széket és még mindig itt van, nem indított helyette egy büfét vagy utazási irodát. Vagy valami teljesen mást üzletet... Hanem itt van és tartja a hátát, akkor is ha valamit elszúrt.
Kérem, hogy fontolja meg a fentieket és jelentkezzen, ha elhatározta magát és jobb, hatékonyabb, több profitot termelő Google Ads kampányt szeretne.
Google Ads kampány menedzsment stratégia nélkül?
A Google Ads kampány, korábban Google AdWords reklám egy különleges stratégia nélkül már nem lehet efficiens és nyereséges. Ugyanis a hatékony kampány megvalósítása a nüansznyi összetevőkben rejlik. Sokan sk. azaz sajátkezűleg próbálják megoldani a Google Ads kampányok hatékony kezelését és optimalizálását, de 95%-uk nem jár sikerrel. Írom ezt úgy, hogy az elmúlt 12 évben több száz kampányt vettünk át, ezért pontos képet látok arra vonatkozóan, hogy milyen tudásszinten állnak a vállalkozások, vállalkozók az Ads rendszerében. A hirdetők igen magas aránya soha nem fog tudni versenyre kelni a profi Google Ads szakértőkkel.
Google Ads szakértő? Lépjen a gázra!
A Google Ads kampány menedzsment megvalósítás nagyon egyszerűen hangzik, de egy amatőrnek rengeteg energiába és legfőképpen időbe kerül elérni vagy csak súrolni a profi szintet. A tanulás időszaka alatt viszont nagyon sok marketing keret fog elveszni vagy rosszul hasznosulni. 100-ból csupán 5% az, akinek ezt magasztos célt sikerül elérni. Ezek a kimutatásaim olyan számokra hivatkoznak, amelyeket vezettem az elmúlt 12 év során. Össze tudom ugyanis számolni, hogy hány megkeresőnek mondtam azt, hogy az Ön kampánya tökéletes vagy majdnem tökéletes. Szóval lépjen a gázra, mert a versenytársak minden nappal közelebb kerülnek ahhoz, hogy erősebbek legyenek. Ha nincs olyan vagy jobb Google Ads kampány, mint nekik, akkor tudja, hogy az hová vezet.
Miben tudunk Önnek is segíteni?
Nem állítom, hogy a Google Ads reklám kiszervezése minden esetben jó döntés, mert ez ez függ a termékeitől, szolgáltatásaitól és a partnertől. Ha nem sikerül jó partnert találni, akkor sajnos megpecsételődött a közös munka sorsa. És erre megvan az esélye, mert az online marketing szakma sajnos fel van hígulva. Válasszon bölcsen partner. OLyat bízzon meg, amelyik már bizonyított, jelen van a piacon több éve és komoly referenciákat tud felmutatni. Az is fontos szerintem, hogy a cég vezetője arccal, fotóval, netán egy videóval vállalja magát és a tevékenységét. És milyen szép a magyar nyelv: vállal(kozó). Válasszon olyan vállalkozót, Google Ads kampány menedzsert, amelyik hiteles!
Fizetett Google Ads Hirdetések
A Google Ads kampány menedzsment meghatározó jelentőséggel bír a vállalkozása, vállalata fejlődése szempontjából. Egyelőre nem lehet kivonni az egyenletből, mert naponta több millióan keresnek benne termékekre, szolgáltatásokra, megoldásokra. Ezért a Google Ads kampányok folytonos futtatása nem kérdés, hanem létkérdés. Enélkül a reklám nélkül manapság nehéz létezni és lendületesen fejlődni. Okvetlenül használja ahhoz, hogy növekedni tudjon a cége, mert az emberek a legjobb pillanatban lelnek rá Önre és a termékére. Be kell számolnom arról, hogy nagyon sok terméket értékesítünk Google Ads kampányok segítségével. Szinte már mindent adtunk el ezekkel a kampányokkal: lakást, autókat, télikerteket, bútorokat, laptopokat, segwayeket, tévéket, led izzókat, masszázsfoteleket, futópadokat, mosógépeket, hűtőket, stb, stb, stb. Még nagyon drága gyöngy nyakláncokat, különleges képzéseket is sikerült értékesíteni a rendszerrel. És persze számos utazási irodának és rengeteg szállodának és panziónak segítünk értékesíteni vele.
Display Ads Kampány
De van egy másik oldala is a Google Ads hirdetéseknek. A Google Ads Display reklámok keretein belül targetáltan tudjuk elérni más weboldalakon a lehetséges vásárlóit. Mi a display hálózat? A display hálózat egy a Google Ads hirdetések kihelyezését engedélyező oldalak együttese. Ez több ezer oldalt jelent kis hazánkban is, amelyek megengedik a Google hirdetőknek, hogy bannerken megjelenjenek az ő oldalaikon. A display hálózaton keresztül nagyon sok érdeklődőt lehet elérni. Azonban van egy hatalmas különbség a normál Google keresőben keresők és a Display hálózat látogatói között. Mit gondol mi lehet az? A Display hálózat látogatói semmit sem akarnak Öntől vásárolni vagy venni, míg a Google keresők most, ebben a pillanatban tervezik a vásárlást (vagy informálódnak a lehetőségekről). Ennek ellenére a display hálózat használata fontos, mert ott is tud érdeklődőket szerezni, de a megközelítés teljesen más kell, hogy legyen.
Google Ads Remarketing
Google Ads Remarketing során nagyon sok embert újra el tud érni a hirdetésekkel, akik korábban meglátogatták az oldalát. Nos igen, ez egy idegesítő, tapadós hirdetés, amelyet nehéz lerázni. Legalábbis az emberek többsége így gondol rá. Nekünk vállalkozóknak azonban onnan kell megközelíteni ezt az egészet, hogy pénzbe kerül elérni az embereket, akik érdeklődtek a termékeink iránt. Az emberek sokat hezitálnak egy vásárlás, rendelés során, ezért van egy webáruházban 100-ból 0-2 vásárlás általában. Mivel a marketing megtérüléseket 5-40%-kal is meg lehet növelni a remarketing, de főként a dinamikus remarketing segítségével, ezért nem kérdés, hogy kell használni! Ez az a kategória a hirdetések erősítésére,a melyet nem lehet kihagyni. Persze el lehet játszani a szentéletűt, hogy "mi aztán nem használják ezt a remarketinmget", ahogy ezt néhány cégvezető nekem előadta az évek során. Lebegjen az a szeme előtt, hogy ennek az eszköznek a bevezetésével több vevője lesz, ha nem használja, akkor pedig kevesebb. Ebben nem lehet udvariaskodni egy profitot termelő vállalkozásban.
Google Ads Youtube Hirdetés
Google Ads Youtube Hirdetés, azaz videós hirdetés? A Google Ads Youtube lehetőségéről érdemes szót ejteni, mert kevesen tudják, hogy a Youtube a világg második, harmadik legnagyobb keresője, ha a Facebook keresőjét is beleszámítjuk ebbe a versenybe. A Youtube rendszerében a Google Ads Display hálzózathoz hasonlóan nem éppen abban a pillanatban érjük el az embereket, amikor azok vásárolni szeretnének. Sőt ők pont nem szeretnének semmit sem vásárolni abban a pillanatban, amikor egy izgalmas videót vagy filmet néznek a Youtube rendszerében, de a marketing már csak ilyen. A marketing napjainkban megszakítja és egyben el is indítja a folyamatokat. A marketingnek itt a videós közösségi oldalon más szerep jut. Mégpedig a vágyak felkeltése a vágyak felébresztése az adott termék irányt vagy egy emlékeztetés, hogy a kedves néző már érdeklődött egy terméke iránt. Egyszóval ez is egy lényeges eleme a marketingjének, érdemes foglalkozni a Youtube nézőkkel is. Főként azért, mert a fiatalabb korcsoportok már nem tévéznek, így őket televízióban nagyon nehéz elérni.
A Google Ads És A Közösségi Hirdetés
A jól működő hirdetések egységként dolgoznak és több fronton érik el, szólítják meg az érdeklődők sokaságát. Nálunk alapvetés, hogy nem csak egy fronton dolgozunk az ügyfeleinknek, hanem több csatornán szólítjuk meg az embereket egyszerre, mert az emberi döntések roppant összetettek és bonyolultak. Éppen ezért több vonalon, eszközön, csatornán kell elérni őket ahhoz, hogy elérjük a várt eredményeket. Magyarul több fronton kell a fejébe kerüljünk ahhoz, hogy érdeklődjön és vásároljon tőlünk. Erre számos felületet alkalmazunk és természetesen a Facebook kampányokat sem lehet kihagyni ebből a történetből. Ugyanis jelenleg az ez egyik leglátogatottabb weboldal hazánkban is. De kanyarodjunk vissza a Google Ads kampány menedzsment procedúrára egy gondolat erejéig. Mint olvasta ez egy kulcsponti hirdetési elem, mely a vállalkozás növekedésében jelentős szerepet tölt be. Ahhoz, hogy ez jól működjön viszont rengeteg tapasztalat, idő szükséges és nálunk ez megvan. Remélem, sikerült felkeltenem a figyelmét és minket választ. Érdeklődjön nálunk a közöm munka lehetőségeiről.
Van elég tapasztalatunk, hogy nagyszerű, hatékony, biztonságos és megtérülő kampányokat menedzseljünk a Google AdWords, YouTube csatornáin. Európa szerte kezelünk hirdetéseket.
Esettanulmányok
Nézze meg az összes projektet117
AdWords hirdetés menedzsment
112
Google Kereső kampány
23
YouTube Kampány
98
Google Display kampány
78
Remarketing kampány
75
Közös AdWords és Közösségi kampány
Google Ads kampány menedzsment! Mondja el céljait és terveit és segítünk azokat megvalósítani.
A 15 éves tapasztalatunk Önnek is segíteni fog a növekedésben, mert számunkra az online marketing terület nem pusztán a megélhetésről szól, hanem ez a hivatásunk és még a hobbink is ez. A segítségnyújtás, élmény, kihívás motivál minket. Elfogad egy jobb kezet tőlünk?
Lépjen kapcsolatba velünk még ma, hogy növelni tudjuk az Ön online marketing befektetésének megtérülését is.