Facebook kampány menedzsment - Ügyfélcsalogató!
Alkalmazta már a Facebook kampány lehetőségeit? Próbált már Facebook kampányt indítani? Amennyiben igen, akkor mi volt a tapasztalata? Ha pedig nem, akkor miért nem vágott még bele? Olvasson tovább és kiderül, melyik az egyik legnagyobb hiba, amelyet a vállalkozók a Facebook kampányaik során elkövetnek. A Facebokkal minden vállalkozásnak számolnia kell – azoknak is, akik struccpolitikát folytatnak -, mert ott elérhető a hazai keresőképes réteg a teljes vertikumában. Sok vállalkozó az oldal népszerűsége ellenére mégsem hisz a Facebook közösségi oldal erejében. Pedig ha elegendő tudás, remek termék, jó ajánlat van egy Facebook marketing kampány mögött, akkor az sokat lendíthet a cége fejlődésén.
Miért nem hisznek a cégvezetők, tulajdonosok a Facebook marketing erejében?
Valahol ez egy bizalmi kérdés, igaz? Annak hiszi el a történeteit, akiben megbízik. A Facebook bár az első és a leglátogatottabb weboldal a világon sok vezető még mindig nem hisz benne, mert oda csak szórakozni járnak az emberek. Jelentős számú tárgyalás után még mindig erről a visszacsatolásról tudok beszámolni az olvasómnak. Az utóbbi 9 évben sokan változtattak ezen az álláspontunkon, mert hallották másoktól, hogy érdemes a Facebookot marketingre használni. Azonban igazán nem lettek meggyőzve erről a szívük mélyén.
De miért nem értik a cégvezetők a Facebook marketing, Facebook kampány lényegét?
A mi tapasztalatunk az, hogy nincs onnan kimutatható eredmény, érdeklődés, profit, ezért a cégvezetők, marketingesek nagy része nem bízik a Facebook marketing erejében. Tehát a dolgok, a hitetlenség és bizalmatlanság mögött a pozitív tapasztalat hiánya bújik meg. És ha a szívemre teszem a kezemet, akkor bennem is bujkált egyfajta bizonytalanság a Facebook rendszerrel kapcsolatban. Azonban mi biztosan voltunk abban, hogy a Facebook remek marketing és értékesítési felület lesz. A bizonytalanság abból eredt, hogy mi ezt hogyan tudjuk bizonyítani az ügyfeleinknek.Mert megmutatni a munkánk eredményeit a legnagyobb kihívás. Ugyanis a befektetett energiánk hatásának pusztán 20-40% vagy még kevesebb százaléka mutatható ki egészen pontosan. A nagy része beépül az ügyfelek oldalaink a látogatottságába és minél drágább az ügyfél terméke annál rosszabb a mérés pontossága.
Heuréka, a Facebook kampány mégis működik!
Igazán akkor győztük meg magunkat, amikor az egyik kedves ügyfelünk telefonált. A telefon másik végén magabiztos hang mondta, hogy: "Soha ne állítsuk le a Facebook kampányokat!", mert most adtunk el vele kettő medencét. Minkét medencét sok-sok millió forintért vásárolták meg, ugyanis ezek épített medencék, így egy lakás vagy ház árával is vetekedhetnek. Sok évvel ezelőtt ez volt az egyik ékes bizonyítéka annak, hogy bár a Facebookra az emberek véletlenül sem vásárolni járnak, azért elég komoly döntéseket tud beindítani egy jól felépített kampány. Azonban mindez soha nem derült volna ki, ha a tulajdonos úr nem számol be róla és a bizonytalanságban hagy bennünket.
Fontos, hogy megossza partnerével a sikereket!
Nagyon fontosnak tartom, hogy megosszák velünk az ügyfeleink a sikereket, amelyeket valahol nekünk köszönhetnek. Ez egy nagyon erős motiváció, hogy jó úton járunk és erőteljes lelkesítés is egyben a hatékony munka folytatására.Persze ugyanilyen fontos a türelem és a megértés is egy partner és üzleti kapcsolatban is, mert ezek a számok sem azonnal jöttek. Időt kellett adni nekik, kísérletezni kellett sokat, hogy végül ilyen szép eredmények szülessenek.
Facebook követőszerzés!
A Facebook követők szerzése éppen olyan fontos, mint a kampányolás. Nagyon sokan ott szúrják el a Facebook jelenlétet, hogy csak posztolnak. Ezt át kell látnia, hogy nincs értelme ugyanannak a 200, 500, 100, 4000 követőnek posztolni. Ennek a Facebook követő bázisnak csak akkor fogja a hasznát élvezni, ha folyamatosan növekszik. Ugyanis a folytonos növelésével mindig kerülnek bele olyan személyek, akik valóban érdeklődnek és tényleg vásárolni akarnak. De ugyanannak a pár száz vagy ezer főnek posztolni hónapokon, netán éveken keresztül most már biztosan látja, hogy semmi értelme, mert természetellenes. Ugyanis a természetben ahogy egy - ideális helyzetben - vállalkozásban is a folytonos fejlődés a cél. Ha nem fejlődik a követő bázis - hangsúlyozom, hogy nem nyereményjátékos növelésre gondolok -, akkor az stagnál, amortizálódik.
Facebook adatbázis építés és posztolás!
Hagyományos értelemeben a Facebook adatbázis építés már nem működik organikusan. Vagyis nagyon minimális számban érhető el az organikus fejlődés, mert a rendszer már mesterségesen vissza lett fogva az eléréseket illetően. Éppen ezért Facebook kampányok segítségével tudja folyamatosan építeni a Facebook oldalának közösségét. A figyelem fenntarátsa és a meggyőzés pedig folyamatos Facebook posztolással lehetséges. Ezek mindegyike szükséges ahhoz, hogy a bázisa épüljön és a vállalkozása profitáljon ebből a marketing adatbázisból.
Remélem, hogy sikerült láttatnunk, hogy mennyire összetett tematika szükséges a siker eléréséhez. Kérem, keressen meg minket, mert Önnek is tudunk segíteni az elérni kívánt célok megvalósításában.
Hogyan működik, és mit lehet tőle elvárni?
Valóban érdemes pénzt és időt fektetni egy Facebook kampányba?Ezt igazából csak költői kérdésnek szántuk, mivel a válasz határozottan igen! A Facebook még mindig a legnépszerűbb közösségi oldal, így hatalmas tömegeket lehet elérni rajta keresztül. Azonban nem mindegy a hogyan, a miként.
Mindegy csak legyen fent a vállalkozása?
Valóban érdemes pénzt és időt fektetni egy Facebook kampányba?Ezt igazából csak költői kérdésnek szántuk, mivel a válasz határozottan igen! A Facebook még mindig a legnépszerűbb közösségi oldal, így hatalmas tömegeket lehet elérni rajta keresztül. Azonban nem mindegy a hogyan, a miként.Mi a legnagyobb Facebook hiba? A hiba a vállalkozók fejében van…
Az elmúlt 16 évben megtanultuk, hogy a vásárló a Google keresőből érkezik, sőt ez már egy alapvetésnek mondható. A probléma kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozók többsége a Facebooktól is ugyanezt várja, de van egy nüansznyi ám jelentős különbség. A Google keresőbe valóban információgyűjtés, vásárlási szándékkal megyünk. Ám a Facebookra nem, hanem szórakozni! Akkor meg miért untat a reklámjaival? Hm?
Milyenek a Facebook felhasználók?
A Facebook követők nagyon kényesek. A vállalkozásnak szüksége van rájuk, hiszen ez is egy marketing adatbázis, ami felé lehet kommunikálni. Mégpedig elég hatékonyan. Ha nem törődünk velük eléggé, azaz nem kommunikálunk elegendő minőségi tartalmat vagy azt nem megfelelően tesszük, akkor elfordulnak. Éppen ezért nagyon észnél kell lenni, hogy jól ki tudjuk aknázni a bennük rejlő lehetőségeket.
Majd a pénzügyes hölgy „megcsinálja”, Ő úgy is sokat lóg a Facebookon…
Az lehet, csak a pénzügyes biztosan nem tudja, hogy hogyan lehet növelni egy vállalkozás bevételeit a közösségi média segítségével legfeljebb azt, hogy hogyan kell ügyesen szelfizni. Az egyik legnagyobb hiba, amit egy vállalkozás elkövethet, ha marketing bármely területét hozzá nem értőkre bízza.
Csak egy tanácsot fogadjon el!
Számtalan ügyfelünk fordult már hozzánk elkeseredve, hogy még önállóan próbálkoznak, de hiába. A pénz csak megy, de eredmény nincs vagy elenyésző. Így ha csak egy tanácsot fogad meg az az legyen, hogy megtiszteli a vállalkozását azzal, hogy a marketingjét, ami lényegében az arca a külvilág felé nem bízza akárkire.
Mit tudnak a Facebook követők?
Mit is csinálnak a követők? Olvasnak, megosztanak, kommentelnek és tovább kattintanak a weboldalra. Minél nagyobb az aktivitás annál nagyobb bevételre lehet számítani, a megosztások gyakorlatilag ingyen reklámot jelentenek, a pozitív kommentek bizalmat építenek, a weboldal átkattintások pedig bevételt generálnak. Egyszóval a kezükben a vállalkozásunk jövője, így nagyon fontos, hogy azt kapják, amit szeretnének.
Akkor Ön is szeretne egy profilt, üzleti Facebook oldalt ugye?
Biztosan látja már, hogy miért nélkülözhetetlen egy jól menedzselt Facebook oldal a vállalkozása számára. Azonban felmerül a kérdés, hogy van Önnek ideje erre? Az idő egy nagyon fontos kulcskérdés minden vállalkozó, cégvezető életében, hiszen az lenne a legjobb, ha egy nap legalább 48 órából állna, és nem kellene aludni se. Akkor lehet, mindenre lenne idő. De sajnos ez nem így van, ezért vannak feladatok, amiket ki kell, hogy adjon a kezéből, hogy a többire legyen ideje.
Miben tudunk segíteni?
Teljes Facebook kampány menedzsmenttel támogatjuk a munkásságát és a termékei értékesítését. Nem csak segítséget nyújtunk Önnek a Facebook kampányának eredményességében, de több időt is adunk Önnek, amelyet hasznosabban fektethet be vezetési és egyéb területeken. Ön tartsa kézben a cége vezetését, mi kézben tartjuk a vállalkozása Facebook kampányait. A szaktudásunkat az Ön szolgálatába állítjuk, így eredményesebb kampányok születnek. Bízza a Facebook kampányát ránk, akik hozzáértéssel kezelik majd, hogy ne tartozzon azon csalódott felhasználók közé, akik a rendszert okolják a nem realizálódó sikerekért.
Számos tapasztalatot fogtunk egy csokorba, így kiváló, biztonságos és nyereséges Facebook kampányokat menedzselünk az ügyfeleink részére. Facebook hirdetéseket Európa szerte kezelünk.
Esettanulmányok
Nézze meg az összes projektet87
Facebook Kampány Menedzsment
82
Facebook Toborzó Kampány
3
Facebook Videó Kampány
17
Facebook E-mail Alapú Kampány
7
Facebook Telefonszám Alapú Kampány
38
Facebook Remarketing Kampány
Ossza meg velünk Facebook kampány terveit és segítünk azokat megvalósítani
A célkitűzésünk, Önnek is segíteni a növekedésben, mert számunkra a munkánk ezt jelenti: hivatás, segítségnyújtás, egy jobb kéz, élmény, kihívás és még a hobbink is ez.
Lépjen kapcsolatba velünk, mert számos szép eredményt és rengeteg tapasztalatot szereztünk az elmúlt 9 év során a Facebook közösségi oldallal és a Facebook hirdetési rendszerrel kapcsolatban.