Sajnos egyre szaporodnak azok az oldalak, amik mindenféle kitalált hírrel vagy nagyon félrevezető címmel hívják fel magukra a figyelmet és érik el, hogy tömegek kattintsanak az írásaikra. Nem tudom Ön hogy vagy vele, de Nekem már a könyökömön jön ki, hogy megnyitok egy érdekesnek ígérkező bejegyzést és a cikk tartalma a nullához áll a legközelebb. Néhány száz szavas cikkek, amiket egy jól megfogalmazott összetett mondattal sokkal élvezetesebben ki lehetett volna fejezni. Vagy ami még sokkal rosszabb valami óriási sületlenség van benne.
A Facebook igyekszik fellépni a hamis hírek ellen
Ezt Mark Zuckerberg is felismerte és a zászlajára tűzte ki a célt miszerint szeretne felszámolni vagy legalább megnehezíteni ezeknek az oldalaknak a munkáját. Persze ehhez kellet Trump elnökké választása, amiben nagy szerepe volt Facebook-on terjedő híreknek. Akkor Zuckerberg még hevesen tagadta, hogy ilyen befolyásoló szerepe lenne a közösségi oldalnak, de nagyon hamar rá kellett jönni, hogy tévedett. Bevallom nem is nagyon értem mire gondolt, hiszen Nekik egyértelműen az volt a céljuk, hogy az emberek csak rajtuk keresztül olvassanak híreket. Az ilyen irányú törekvéseik jól be is váltak, azonban kellett egy kis idő, hogy az ezzel járó felelősséget is felfogják.
Na de, ami késik nem múlik és hamar megjött a fiatalember esze, ezért el is kezdett tenni azért, hogy sokkal ritkábban kerüljenek ki az üzleti vagy politikai érdekeket szolgáló vagy hamis információkat tartalmazó hírek. Ebben az Ön segítségét is kéri. Hogyan vehet részt a Facebook álhírek elleni harcában? Úgy, hogy jelenti azokat, így a Facebook is látni fogja, ha ilyen kerül ki.
Persze nem csak a felhasználóira akar támaszkodni a nagy kék közösségi oldal. Összehoztak egy saját „bosszúállók” csapatot, ahol a gonosz álhírekkel és az emberek manipulálása ellen küzdenek. A szupercsapat tagjai a következők: Poynter International Fact Checking Network, Snopes.com, Factcheck.org, Politifact, Associated Press és az ABC News. Ők heten azon dolgoznak majd, hogy a káros hatású hírek láthatóságát a minimálisra csökkentsék és szükség esetén cáfolattal álljanak elő.
Emellett a Facebook nem teszi lehetővé az ilyen bejegyzések hirdetését valamint törölnek minden olyan url-t, ami egy már jól ismert médium nevéhez próbál hasonlítani és így elnyerni az olvasók bizalmát. Mivel a közösségi oldal folyamatosan figyeli milyen tevékenységet végzünk rajta azt is látja, ha egy posztra sokan kattintanak azonban az elolvasása után senki nem osztja meg. Ebből arra következtetnek, hogy vagy félrevezető a címe vagy nagyon gyenge a tartalma. Ezek a bejegyzések is sokkal alacsonyabb elérést kapnak majd.
Sajnos nem csak a fake news csatornák, hanem néha még a vállalkozások is átállnak a sötét oldalra és megosztanak vagy létrehoznak hatásvadász vagy hamis tartalmakat a nagyobb népszerűség érdekében. Bár eddig sem volt ez jó ötlet, de higgye el, ha Facebook egyszer rááll egy témára, akkor egy cápa kitartásával és kegyetlenségével számolja fel az áldozatát, így nem sokat adok ezeknek az oldalaknak. Ne vesztegesse az energiáját ilyesmire, még akkor sem ha pillanatnyilag képes lesz profitálni belőle.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.