Email Marketing

E-mail adatbázis építés

Miért lényeges az e-mail adatbázis építés? Nyilván Ön is rendelkezik törzsvásárlóinak vagy vásárlóinak elérhetőségeivel, melyek egy e-mail adatbázist képeznek. Ez a marketing bázis kulcsot ad az Ön kezébe is, hogy rövid idő alatt elérje ezeket a partnereit. Szeretne több ügyfelet? Természetesen az ügyfél adatbázisának a növelése egy remek módszer a céljai eléréséhez.

Ki jelentkezik manapság e-mail adatbázis építés kampányra?

Kihívás volna az e-mail adatbázis építés? Talán az! Ki jelentkezik manapság önként és dalolva egy hírlevelére? A hírlevél regisztrálói elkötelezett Olvasói, ügyfelei, vásárlói, mert nincs ma már olyan ember, aki kitenné magát egy számára érdektelen marketing levélnek. Mi ezt a regisztrált adatbázist képesek vagyunk bővíteni, növeljük a hírlevélre jelentkezők számát.

Miként tudja az e-mail adatbázis építés projektjét megvalósítani?

Tulajdonképpen a konkrét regisztrálás felépítéséből és kivitelezéséből áll az adatbázis építés támogatásunk, mert ilyenkor egy kampányt kell megterveznünk és megvalósítanunk. Ennek az online marketing kampánynak a gyümölcse lesz a felépült e-mail adatbázis, amely egy fantasztikus kulcsot ad a tulajdonosa kezébe.

Miért fontos adatbázist építeni?

Az e-mail adatbázis építése és a címlista folyamatos használata minden vállalkozás számára rendkívül fontos feladat. Manapság a vásárlások és a termékek, szolgáltatások felőli informálódás szinte teljes vertikumában az interneten valósul meg. Nélkülözhetetlen, tájékoztatóit, akcióit el tudja juttatni vásárlói vagy leendő kuncsaftjai részére egy hírlevél formájában. A levél rendszeres kiküldése folyamatos kapcsolatot jelent leendő és meglévő ügyfeleivel, látogatottságot ad az oldalának. Hírlevél regisztráltjai aktivizálásából újabb vásárlások realizálódnak. Az egyre növekvő e-mail adatbázis biztonságos, folyamatos, kiszámítható növekedést biztosít a vállalkozásának. A folyamatos e-mail adatbázis építés kihagyhatatlan marketing elem vállalkozása stabil fejlődéséhez.

Adatbázis építéshez kapcsolódó tapasztalataink

E-mail adatbázis építésével több partnerünknek segítettünk az évek során. Számos projekt és kampány áll már mögöttünk, így tudjuk, hogy milyen eszközökkel és megoldásokkal lehet a legmegfelelőbb bázisokat felépíteni. Egyik partnerünkkel közösen például egy 117 ezer fős adatbázist hoztunk létre, melynek 15-20 százaléka ¬- a rendszeres hírleveleknek köszönhetően - állandó vásárló is lett. Egy másik partnerünk adatbázisát teljesen az alapoktól építettük fel, mely jelenleg 150 ezer főt számlál, az értékesítés 45-55 százaléka ebből a vásárlói rétegből született. Egy ilyen volumenű adatbázis, szakszerű kezeléssel, akár évekig is a fő motorja lehet egy vállalkozásnak. Nem csoda, akinek ekkora érték van a kezében, az joggal óvja azt.

Az E-mail Adatbázis Piszkos Trükkök

Az utóbbi években számos precedenst állítottak milliós bírságokkal, mert sokan még mindig trükköznek az adatainkkal. Főleg a privát e-mail címek jogszerűtlen használata érinti érzékenyen a tulajdonosaikat, mert a céges e-mail fiókokban már hozzászoktunk a kéretlen levelekhez. A privát szférájába azonban senki sem enged be szívesen idegeneket. Éppen ezért a bírságok szigorítása és a folyamatos precedensek állítása el fogja venni a spammerek kedvét az illegalitástól. Sokan azt hiszik, hogy lekövethetetlenek az interneten és bátran küldözgethetik a spam leveleiket, de itt mindennek nyoma van! Sokan kéretlenül küldenek ki hírleveleket és váltogatják a kiküldő domain neveket, ezért látszólag leiratkozhat a levelekről, de valójában nem. Csak annyi történik, hogy a háttérben átrakják egy másik bázisba és legközelebb onnan találják meg valami kínai szeméttel. Gyakorlatilag nem engedik leiratkozni a hírlevélről, mert legközelebb egy másik oldalról kapja az áldást. Sajnos ezzel mindenki találkozhat még, remélhetőleg ezt is sikerül visszaszorítani. Nekünk az a küldetésünk, hogy csökkentsük a kéretlen leveleket, növeljük a hatékony marketinget.

Az E-mail Adatbázis Építés Jogi Mivolta

Adatvédelemi malőrök miatt már sokan ütötték meg csinos kis bokájukat, mert ez egy ilyen terület. Hogyan végezzük az e-mail adatbázis építés procedúrát? Tisztában vagyunk felelősségünkkel, ezért az adatbázisok építését kizárólag törvényes keretek között végezzük, az érvénybe lépett és többször módosított szigorítások szem előtt tartásával építünk. Mi sem örülünk, ha gyakorta kéretlen e-mailekkel zaklatnak minket, ezért kizárólag tiszta játékkal építjük ügyfeleink adatbázisait.

Mi Köze Az E-mail Marketingnek A Google Hirdetési Rendszeréhez?

A Google reklám, valamint a Google keresőjében történő organikus megjelenés az egyik legjobb ügyfélszerző megoldás, mert ott egy együttállás van. Egy pillanatban sűrűsödik össze az idő, a tér és az önmegvalósítás, mert az ott kereső emberek kifejezetten az Ön termékét keresik. Következésképpen, ha jelen van a termékével, akkor egy időben és térben van a legjobb helyen, mert nagy arányban kötetnek üzletek ott. Az e-mail marketing ehhez hasonló, mert az önkéntes regisztrálók - double optin - kifejezetten érdeklődnek a termékei iránt, de ez a fonal még a Google-nél is jobb, mert ez egy állandósult kapcsolattá alakulhat. Nem csak egy terméket, hanem termékek áradatát tudja értékesíteni a hírlevelén keresztül rendszeres e-mail kampányokkal. Az e-mail marketing egy elsőrangú ügyfélszerző megoldás, amely kellő nagyságú és minőségű épített e-mail adatbázis mellett még a Google vásárlóerejével is képes versengeni. Ön folyamatosan építi?

Príma Megnyitási Arány

Manapság még az épített e-mail adatbázisok esetében is alacsonyabbak a megnyitási arányok. Ez vajon valami kegyetlen tréfa műve? Vagy önmagukban kell keressék a hibát a címlista tulajdonosok? Elárulom, ez nem véletlen, de többszereplős a probléma. Egyrészt nincs idő a cégekben a hírlevél kiküldésére, általában adhoc jelleggel mennek ki a levelek. Mivel nincs idő a levelek megírására, ezért kimegy valami. Szó szerint valami, amit gyorsan össze lehet lapátolni innen-onnan, de sajnos ez a lehető legrosszabb hírlevél, mert az érdektelen információk csak leiratkozásokat szülnek. Az is előfordulhat, hogy leiratkozás helyett érdektelen kategóriába sorolják az adott hírlevelet, mert csak unszolás volt benne. A jó hírlevél mindig érdekes, informatív és tartalmas, sajnos a legtöbb nem ilyen!

E-mail Adatbázis Építés És Címlista Kezelés

Szerencsére a problémákra van megoldás, mert nálunk az e-mail adatbázis építés mellé címlista kezelés is jár. Magyarul komplexen át tudjuk venni az adatbázisának kezelését, így nem csak szakszerű lesz az építés, de a kiküldés is konkrét eredményeket fog produkálni, mert több száz levél megírását végeztük már el. Százas nagyságrendben építettünk már marketing adatbázisokat. Szóval tudjuk, mitől döglik a légy! Forduljon hozzánk bizalommal, mert tudjuk miről beszélünk.

Hatékony e-mail adatbázis építés egy markáns területe az online marketingnek. Ahogy a hazai piacot szemléljük maroknyi a hatékony és ütős hírlevelezőknek a száma. Érdemes a hírlevél küldéshez is szakértő segítségét kérni, mert egy adatbázist épp úgy fel lehet virágoztatni pár hírlevéllel, ahogy tönkre is lehet tenni.

Az e-mail marketing kora nem járt le! Csupán annyi történt, hogy átalakult ez a terület és már nem működnek a 5-10 évvel ezelőtti stratégiák!

195

E-mail adatbázis építés

1358

Megírt Marketing Levelek

108

Ügyfelek

12

E-mail Adatbázis Építés Években

E-mail adatbázis vonalon keressen minket, mert ezen a területen rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk.

Ráadásul ez egy jogilag roppant bonyolult terülté vált az utóbbi évtizedben, mert hatalmas összegekre büntethetik, ha nem a megfelelő partnert választja. Válasszon minket, mert százas nagyságrendben építettünk már marketing bázisokat.

Dedikált e-mail adatbázisokat építünk! Ezt nem kapja meg más, csak az Ön vállalkozás fogja birtokolni, így nem kell versengenie az összes versenytársával ugyanazon a csonton!

Beszámolók

Az összes beszámoló
Fields marked with an * are required