Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Az Ön oldalán is van kapcsolat menüpont? Van kapcsolat felvételi űrlap is? De tudja mit jelent a call to action? Minden eszközzel motiválja a honlapjára látogatókat a cselekvésre? Biztos benne?

CTA avagy hogyan érjünk el jobb konverziókat

A call to action gyakorlatilag azt jelenti, hogy megmutatjuk az olvasónknak, hogy hogyan reagálhat a cikkünkre, blog bejegyzésünkre, hirdetésünkre. Ez általában valamilyen kapcsolatfelvételt, hírlevél feliratkozást vagy vásárlást jelent. Ezzel nem csak ösztönözzük, de segítjük is abban, hogy ezeket megtegye.

Győzzük meg a bizonytalanokat is!

Vannak olyanok, akik ellátogatnak a honlapunkra és nincs bennük kérdés, hogy szeretnék a szolgáltatásunkat vagy hírlevelünket. Velük nincs nehéz dolgunk, hiszen Ők biztosan megkeresik majd a kapcsolati menüt és nem kell őket terelgetni. De mi van azokkal, akiknek hiányzik még egy kis segítség? Őket is megtudja győzni? Vagy eben Önnek kellene egy kis segítség?

Minden felületen kell alkalmazni?

Igen, de nem mindenhol egyformán. Minden oldalnak van valamilyen célja és az erre való buzdítás minden esetben CTA-nak számít. Gondolunk itt arra, hogy egy blog bejegyzésnek lehet „csak” az a célja, hogy a következő elolvasására buzdítson. Illetve lehet értékesítő vagy adatbázis építő szerepe is. Ezt az adott kreatív szöveg megírása előtt feltétlenül el kell döntenünk. A hasznossága ellenére nem szabad ezt sem túlzásban vinnünk, mert az nagyon kellemetlen érzéseket kelthet az olvasóban. Senki nem szereti, ha valamit rá tukmálnak.

Milyen a jó call to action?

A legfontosabb ismérve, hogy lelkesít. Nem mindegy, hogy hasznos tippeket kínáló hírlevél sorozat feliratkozó gombjára mi van írva. Az hogy „Feliratkozom” vagy hogy „Kérem a tippeket”. Ez utóbbi ugye azt sugallja, hogy nem csak egy egyszerű hírlevél sorozatot kap majd. Nagyszerű és hasznos tippeket ígér. Az sem elegendő, ha csak néhol a weboldalunkon megjelenik egy „vegye fel velünk a kapcsolatot” link. Ez egyáltalán nem motiváló és bár a lehetőséget megadja a hatékonysága nagyban elmarad majd egy kreatívan megszerkesztett szövegétől.

Ugye, hogy minden apróság számít?

A marketingben a legkisebb dolgok, sokszor akár egyetlen szó is százalékokat változtathat a marketingünk hatékonyságán. Szinte minden összefügg mindennel és egy weboldal minden négyzetcentijét és minden szavát jól meg kell fontolni.

 

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?