Vajon ez egy új hullám?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Ön hallott már a Scroll Free September elnevezésű programról?

Ennek a lényege, hogy 1 hónapon keresztül (esetünkben Szeptemberben) a résztvevők nem használják a közösségi médiumokat. A megmozdulást a Royal Society For Public Health (RSPH) nevű szervezet hirdette meg és alapvetően a 4 nagy (Facebook, Instagram, Twitter, Spanchat) közösségi oldalra vonatkozik.

Facebookon töltött idő

Az elmúlt 10+ évben jelentősen megszaporodtak a közösségi oldalak és velük együtt a felhasználók is. Manapság vannak olyanok, akik nem csak egy felületen szerepelnek rendszeresen. Naponta akár órákat is elvesz az életükből, hogy mások képeit, bejegyzéseit nézegessék, esetleg a saját profiljukat frissítsék. Ez olyannyira nyilvánvaló problémává nőtte ki már magát, hogy a közösségi oldalak is próbálják arra buzdítani a felhasználókat, hogy az ésszerűség keretei között élvezzék a közösségi média előnyeit.

A programba regisztráltan jelenleg 2000-ren vesznek részt, azonban a szervezők szerint ennél sokkal többen lehetnek. A program célja, hogy legalább erre az időre megszabadítsa az embereket a közösségi média olyan betegségeitől, mint a szorongás, depresszió, alvászavar vagy a Fear of Missing Out azaz attól való félelem, hogy lemaradunk valamiről.

A közösségi oldalak is érzik, hogy kezd túlfeszülni a húr, így még mielőtt elpattanna cselekszenek…

A Facebook-on és az Instagramon is elérhető már (ha Önnél még nem látszik, ne aggódjon, hamarosan fog) egy lehetőség, aminek a segítségével megnézhetjük mennyi időt töltöttünk a közösségi oldalon. Emellett lehetőségünk van korlátozást is beállítani arra vonatkozóan, hogy mennyi időt engedélyezünk magunknak naponta ezen online terekben. A Facebook-on a Beállítások fül alatt keresse  a Your Time on Facebook (azaz Facebook-on töltött időd) lehetőséget.

Milyen hatással lesz a Facebook életére?

Valószínűleg semmilyennel, de hosszútávon se gondoljuk, hogy negatív hatásai lennének. Lehet, hogy vannak néhányan, akik egész hónapban kiesnek a lehetséges ügyfelek közül, akiket megszólíthatunk ezeken a közösségi oldalakon, de mi inkább azt látjuk ebben, hogy az emberek elkezdték jó helyen és felelősséggel kezelni ezeket az oldalakat. Ez a jelenség biztosan változtat majd a jövőbeni marketing stratégiákon, de az oldalak marketing erejét nem gyengítik majd.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?