Nagyon sok mindent tesztelgetünk és mérünk, de ezt csak nagyon kevesen teszik meg. Ugye ott van a címsor, aminek a hatásosságával nagyon sokat foglalkozunk. Meg persze a CTA gombok, amiktől a sikert várjuk, azonban valamiért sokan elfeledkeznek róla, hogy valójában a tartalom adja meg az utolsó lökést ahhoz, hogy valaki rányomjon arra a gombra.
Arról már többször beszéltünk, hogy manapság az emberek nem szeretnek olvasni. Sőt, egyre több kutatás bizonyítja, hogy már nem is ugyanúgy olvasunk, mint régen. Ez azzal jár együtt, hogy egy rosszul tördelt vagy nem megfelelően kiemelt szöveg akár el is ijesztheti az olvasót.
Azt tudnia kell, hogy a modernkor szellemileg túlterhelt emberének figyelmét lekötni piszok nehéz dolog. A 100%-os érdeklődését megszerezni egy óriási kihívás, hiszen egyszerre hallgat zenét, beszélget legalább egy ismerősével messengeren és közben olvassa a beérkező üzeneteit. Állandóan van valami dolguk, így nincs idejük egyszerre egy dologra összpontosítani. Ezért, ha valami nem kelti fel az érdeklődésüket már az első néhány másodpercben, akkor bizony tovább állnak.
Bár most nem ez a fő témánk, azonban semmi estre sem szabad elbagatellizálni ezt a kérdést. Mindenképp szenteljen elegendő időt a címsora megírására!
Rövid, tömör mondatok. Ahogyan fentebb is írtam nagyon rövid ideig képesek az emberek koncentrálni az online térben (ez manapság körülbelül 8 másodperc). Éppen ezért, ha túlcifrázza a mondanivalóit, akkor elég hamar elveszítik a fonalat.
Ne húzza az agyukat! Sokáig működött az a marketing fogás, amikor egy bevezető résszel csak sejtette, hogy mi lesz a téma, de még nem lőtte le a poént. Most ez már egy nagyon rizikós talajjá vált, ha csak nem tud olyan hatásos bevezetőket írni, mintegy Hoolywood-i film előzetese, akkor inkább menjen biztosra. Már a legelején konkrétan mondja meg, hogy miről lesz szó.
A Call To Action gombig mindenképpen jusson el. Fogalmazza meg úgy a mondanivalóit, hogy még ne fáradjon el az olvasásba, amíg elér az első gombig.
Használja bátran a kiemeléseket. Ha jól emeli ki a lényeget hatékonyan buzdíthatja arra az olvasókat, hogy a teljes szövegre időt szánjanak.
Ha ez a téma felkeltette érdeklődését, akkor ezen a linken keresztül olvashatja többi cikkünket.
Alapvetően a kiküldés után derül majd csak ki biztosan, hogy mennyire sikerült olvashatóvá tenni a szöveget, de a weboldalakon használt Yoast Seo plugin is a segítségére lehet. Töltse fel egy bejegyzésbe a hírlevele tartalmát és megtudhatja, hogy mennyire van jól tördelve vagy optimális hosszúságúak e a mondatok.
Ha segítségre van szüksége a témában, vegye fel velünk a kapcsolatot.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.