Hírlevél tippek – Hogyan tegye olvashatóbbá a hírlevelét?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Hírlevél tippek

Nagyon sok mindent tesztelgetünk és mérünk, de ezt csak nagyon kevesen teszik meg. Ugye ott van a címsor, aminek a hatásosságával nagyon sokat foglalkozunk. Meg persze a CTA gombok, amiktől a sikert várjuk, azonban valamiért sokan elfeledkeznek róla, hogy valójában a tartalom adja meg az utolsó lökést ahhoz, hogy valaki rányomjon arra a gombra.

Arról már többször beszéltünk, hogy manapság az emberek nem szeretnek olvasni. Sőt, egyre több kutatás bizonyítja, hogy már nem is ugyanúgy olvasunk, mint régen. Ez azzal jár együtt, hogy egy rosszul tördelt vagy nem megfelelően kiemelt szöveg akár el is ijesztheti az olvasót.

hírlevél trükkök

hírlevél trükkök

Azt tudnia kell, hogy a modernkor szellemileg túlterhelt emberének figyelmét lekötni piszok nehéz dolog. A 100%-os érdeklődését megszerezni egy óriási kihívás, hiszen egyszerre hallgat zenét, beszélget legalább egy ismerősével messengeren és közben olvassa a beérkező üzeneteit. Állandóan van valami dolguk, így nincs idejük egyszerre egy dologra összpontosítani. Ezért, ha valami nem kelti fel az érdeklődésüket már az első néhány másodpercben, akkor bizony tovább állnak.

Ezért is lesz szüksége egy nagyon jó címsorra!

Hírlevél Tippek: Címsor

Bár most nem ez a fő témánk, azonban semmi estre sem szabad elbagatellizálni ezt a kérdést. Mindenképp szenteljen elegendő időt a címsora megírására!

Na de térjünk a lényegre!

Hírlevél tippek: fogalmazás

Rövid, tömör mondatok. Ahogyan fentebb is írtam nagyon rövid ideig képesek az emberek koncentrálni az online térben (ez manapság körülbelül 8 másodperc). Éppen ezért, ha túlcifrázza a mondanivalóit, akkor elég hamar elveszítik a fonalat.

Ne húzza az agyukat! Sokáig működött az a marketing fogás, amikor egy bevezető résszel csak sejtette, hogy mi lesz a téma, de még nem lőtte le a poént. Most ez már egy nagyon rizikós talajjá vált, ha csak nem tud olyan hatásos bevezetőket írni, mintegy Hoolywood-i film előzetese, akkor inkább menjen biztosra. Már a legelején konkrétan mondja meg, hogy miről lesz szó.

A Call To Action gombig mindenképpen jusson el. Fogalmazza meg úgy a mondanivalóit, hogy még ne fáradjon el az olvasásba, amíg elér az első gombig.

Használja bátran a kiemeléseket. Ha jól emeli ki a lényeget hatékonyan buzdíthatja arra az olvasókat, hogy a teljes szövegre időt szánjanak.

 

Ha ez a téma felkeltette érdeklődését, akkor ezen a linken keresztül olvashatja többi cikkünket.

hírlevél szerkesztési tippek

Hogyan tesztelheti, hogy jó munkát végzett e?

Alapvetően a kiküldés után derül majd csak ki biztosan, hogy mennyire sikerült olvashatóvá tenni a szöveget, de a weboldalakon használt Yoast Seo plugin is a segítségére lehet. Töltse fel egy bejegyzésbe a hírlevele tartalmát és megtudhatja, hogy mennyire van jól tördelve vagy optimális hosszúságúak e a mondatok.

Ha segítségre van szüksége a témában, vegye fel velünk a kapcsolatot.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?