Emojik a hírlevélben?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Manapság az internetes kommunikáció egy jelentős részében jelen vannak a hangulat jelek más néven emojik. Ezeknek a használatával kiegészíthetjük a mondandónkat, jobban kifejezhetjük az érzéseinket. Bár a fiatalabb korosztály életében nagyon fontos szerepet játszanak ezek a kis rajzocskák nem minden célközönség érti a jelentésüket vagy értékeli a használatukat.

Szabad emojikat használni a hírlevél bármely részében?

Szerintem az első, amit meg kell vizsgálni, hogy kiknek küldjük ki a levelet. A nagyon fiatal korosztálynak, akik a maximum a 20-as éveik elején járnak érthetik és értékelhetik, hogy az Ő nyelvükön szólítjuk meg őket. Minél idősebb a korosztály, akiknek szeretnénk értékesíteni annál kisebb százalékuknak jön majd át az információ. Ezt mindenképp érdemes mérlegelni mielőtt alkalmazzuk őket.

Emoji egy hírlevélben?

emojik

Az sem lényegtelen, hogy miről írunk

Egy ruha webáruház, egy fodrászat vagy szórakozóhely megteheti, hogy hangulatjelekkel dobja fel a hírlevelét, azonban magán orvosi rendelő vagy egy oktatási központ kommunikációjába nem biztos, hogy illik. Akkor sem, ha a célközönség a fiatal korosztály. Ők sem gyerekek már és, ha nem vesszük Őket a helyzethez megfelelően komolyan, akkor jó eséllyel nem minket választanak.

Az emoji csak kiegészítés legyen

Lényeges szempont még, hogy csak kiegészítse a szöveget, de ne helyettesítsen szavakat, mert bár nagyjából egyezményes a jelentésük, de mégis félre vezethet. Mindemellett elveszhetnek olyanfontos információk, amik befolyásolják a döntést.

Ne vigyük túlzásba!

Ebben az esetben is a kevesebb néha több! Ha minden 3. mondat után teszünk 1-2 emojit elterelheti a figyelmet a fontos tartalomról vagy megzavarhatja az olvasót. Jól gondoldjuk át, hogy mikor és melyiket használjuk.

Címsorban lehet?

Ez azért nehéz kérdés, mert egy jó címsorból még többet tudnak kihozni, egy rosszból viszont még rosszabbat csinálnak. Ezzel akár azt is kockára tehetjük, hogy a spam kategóriába kerüljön a hírlevél. Az e-mail kliensek valójában nem nagyon szeretik az emojikat, mivel régebben a spammerek kedvelt eszközei voltak. Azonban azt gondolom, ha mértékkel használjuk és a hírlevél többi összetevője viszont jó, akkor a hasznunkra is lehetnek.

Mi a következtetés?

Mivel mára nagyon sok hangulatjel van és az internetes kommunikáció egy elfogadott részét képezi érdemes elgondolkodni a használatán abban az esetben, ha…

… a célközönség abba a korosztályba tartozik, akik tudják ezt értékelni.

… a téma megengedi a használatukat.

… helyesen tudjuk használni és nem okoznak félreértéseket.

… nem hátráltatják a hírlevél kiküldését, hanem segítik annak a hatékonyságát.

… a célközönség értik is ezeknek a jelentését.

… nem terelik el a figyelmet a lényegről.

Online marketing tanácsadásért kattintson erre a linkre.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?