Címsor: a hírlevél marketing alfája és omegája?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Az emberek sajnos megunták a hírleveleket. Na persze nem azokat, amikre önként feliratkoztak, hanem a számtalan spam levelet, amikkel elárasztják a fiókjaikat. Ennek hatására, már a törvényesen kommunikáló cégeknek is változtatniuk kellett a marketing stratégiájukon! Szeretné tudni, hogy hogyan?

A sok kéretlen hírlevél hatására az emberek bizalmatlanná váltak. Azonban a kutatások bebizonyították, hogy egy személyhez köthető a hírlevél sokkal nagyobb a megnyitási arányt produkál. Mire gondolunk pontosan? A hírlevelünk címsorában ne csak a cégünk nevét adjuk meg, hanem a sajátunkat is. Például:

Feladó neve: Pallas Comunication

Feladó e-mail címe: pc@pallascommunication.hu

helyette:

Feladó neve: Kovács János

Feladó e-mail címe: kj@pallascommunication.hu

Ez egyszerű pszichológia

Ez a reakció teljesen érthető. Hiszen ha egy ember a nevét meri adni az adott hírlevél tartalmához legyen az a cégvezető, vagy egy alkalmazott az azt sugallja, hogy felelősséget vállal a benne található tartalomért. Az emberek sokkal szívesebben szánnak időt egy értékesnek tűnő tartalomra, mint egy olyanra, amiért senki se vállal garanciát. Egy jó címsor segítségével máris sokkal nagyobb arányban nyerhetjük el a bizalmukat! Éppen ezért nem győzzük hangsúlyozni, hogy mennyire fontos terület. Lehet, hogy csak egy mondat, de a jelentősége talán nagyobb, mint a hírlevél teljes tartalmának. Gondoljunk csak bele, ha egy frappáns, bizalomkeltő címsorral nem tudjuk megnyerni Őket, akkor a tartalom már lényegtelen. El sem fogják olvasni a hírlevelünket.

A spammerek káros hatásai

Ön is láthatja, hogy a spam leveleket kiküldő cégek nem csak saját maguknak ártanak, de az egész vállalkozói világnak. Hatásukra egy olyan bizalmatlanság alakult ki az emberekben, ami megnehezíti a tisztességes cégek kommunikációját is. De nem lehetetlen! Ha kellő odafigyeléssel kezeljük az email marketingünket, akkor igenis nagyon sokat hozhat a konyhára!

A mindent eldöntő címsor

A címsor nem csak a bizalom területén fontos. Gyakorlatilag ezzel a néhány szóval adjuk el a vállalkozásunkat és keltjük fel az érdeklődést a hírlevelünkre. Ennek a rövidke mondatnak ütősnek, figyelemfelkeltőnek és bizalomgerjesztőnek kell lennie. Ilyen sok területen kell helytállnunk és mindössze egy mondatunk van rá. Ez bizony nagy kihívásokat rejthet magában.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?