Tartalomjegyzék:
Online marketing tanácsadás a gyors sikerekért
Minek kell egy online szakember egy hírlevél elkészítéséhez?
Egy Facebook poszt olyan egyszerűen és gyorsan megy
Google Adwords kampányok házilag
Online marketing segítség nyújtás Sopronban
Az online marketing szerteágazó területei sokak fejében okoz káoszt. Minden vállalkozás más és más. Lehet, hogy egy utazási iroda könnyen értékesít a közösség médiában, míg egy sütőipari gépeket forgalmazó cégnek már nem ez lesz a fő online csatornája.
Nem csak az új online világba belépőknek nehéz eldönteni merre induljanak és hová összpontosítsák az energiájukat. Az online marketing eszközök használatának módja ráadásul folyamatosan változik. Nem elég egyszer jól betanulni egy munkafolyamatot, folyamatosan fejlődnünk kell benne. Ráadásul új online eszközökkel is szembe találjuk magunkat, amiről azt sem tudjuk pontosan mit is jelent. Ilyen például az influencer marketing. Egy hatásos online marketing eszköz, de nem mindegy hogyan használjuk ahhoz, hogy tényleg sikeres legyen.
Egy online marketing tanácsadó cég már abban is rengeteget tud segíteni, hogy megtaláljuk a legjobb marketing csatornákat. Érdemes tanácsadó véleményét kikérni, aki egy teljes marketing tervet készít számunkra. Egy jó marketing szakember pontosan tudja hogyan használja hatásosan az online eszközöket. Betekintést ad mennyi munkával jár egy profi reklám elkészítése. Így mérlegelni tudjuk, hogy van-e erre időnk és energiánk vagy jobban megéri egy ügynökségre bíznunk.
Elsőre talán könnyű feladatnak látszik egy hírlevelet megírni. Azt gondolhatjuk olyan ez, mintha csak a legjobb barátunknak írnánk egy e-mailt. A hírlevélnek viszont rengeteg eleme van, amit a megfelelő technikával kell elkészíteni, hogy célba érjen az üzenetünk. Ilyen a hírlevél figyelemfelkeltő tárgy mezője, a hírlevelünk első mondata, a képek vonzó megszerkesztése, a linkek beállítása, a „call to action” megszerkesztése és mindezek összhangja. Ki kell védeni, hogy a levelünk a spam mappába kerüljön, hogy minden eszközön vizuálisan szépen jelenjen meg. Ez mind-mind aprólékos munka. Akár több teszt levél kiküldése kell ahhoz, hogy a munkánk tökéletes legyen.
A jó hírlevélhez pedig nem elég egy gmail-es fiók, sőt még egy webshopba épített hírlevél küldő is a kárunkra lehet. Erre kifejezett hírlevél küldő szoftver használata kell. A technikai részében már teljesen el lehet merülni. Készíthetünk előre beidőzített hírlevél sorozatot, A/B tesztelhetünk, készíthetünk egyedi feliratkozó csoportokat, akiknek más-más hírlevelet készítünk és még sorolhatnánk.
Új hírlevelet legalább havi rendszerességgel kell készíteni és kiküldeni, de iparágtól függően ez történhet akár kétnaponta is. A hírlevél küldéshez ráadásul hozzá tartozik az adatbázis építés is, hiszen az a cél, hogy minél nagyobb közönségnek készítsük a leveleinket. Egy online marketing szakember dolgozik azon, hogyan építsen folyamatos adatbázist a vállalkozásnak. Érdemes egy email marketing tanácsadást kérni, hogy lássuk merre érdemes indulni.
Igen, ha a privát Facebook oldalunkról beszélünk. Magunkról egyszerűen nyomunk egy selfit és már mehet is fel a világ hálóra. Esetleg írunk hozzá egy szöveget, ami hirtelen eszünkbe jut és pár emoji-t. Tényleg gyorsan megy. Ha valami nem tökéletes a képen vagy elütünk egy betűt sem dől össze a világ hiszen senki sem tökéletes. Azt sem nézzük mikor posztoljuk, mert aki látja az látja, aki nem az így járt.
Egy cég esetében azonban ez egészen másképp megy. Már nem magunkat kell, hogy adjuk, hanem egy márkát/céget képviselünk. Minden apró részletre oda kell figyelni. Egy vállalkozásra még nehezebb felhívni a figyelmet, mint saját magunkra az ismerőseink körében. A poszt szövege és képe aktivizációt kell, hogy kifejtsen. Legyen az like, hozzászólás, megosztás vagy a weboldalunkra terelés. Minél több ilyet generál egy poszt, annál nagyobb elérést kap a Facebookon. Hiába van 2000 követőnk, ha abból csak pár százat érünk el.
A Facebookon is fontos a rendszeresség, akár napi több posztot is el kell készítenünk időzített bejegyzések formájában. Az időpont is fontos, hiszen nem mindegy a célcsoportunk nagyobb hányada mikor nézi éppen a Facebookját. Az időzített posztokat érdemes előnézetben ellenőrizni, hogy semmit sem ütöttünk el, jó minőségben jelenik-e meg a képünk. Figyelnünk kell az időzítésnél arra is, hogy aktuális legyen éppen akkor a poszt. Például egy ruházatnál fontos, hogy milyen időjárást mondanak arra a napra. Vagy a legtöbb webshop elköveti azt a hibát, hogy kiposztol egy terméket, de közben elfogyott a készlet.
Tehát ez az online marketing terület sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Akár napi szintű munkát igényelhet.
Az online marketing egyik kihagyhatatlan területe. Egy Adwords kampány azonban elég költséges. Sokan a munkadíjat szeretnék itt megspórolni azzal, hogy házon belül kezelik a hirdetéseiket. A Google support és sok online tanulmány is segít abban hogyan indíthatunk el egy Adwords kampányt. Azonban bármilyen apró beállítás vagy lépés kihagyása nagyobb költséget róhat a hirdetéseinkre.
Az Adwordsnél sokan elkövetik azt a hibát, hogy elindítják a kampányukat és hónapokig magukra hagyják. Nem elég az egyszeri beállítás. Az eredményeket folyamatosan mérni kell és korrigálni. Kivenni a nem konvertáló kulcsszavakat, új jó kulcsszavakat felvenni a listába. Kulcsszó tisztítást végezni, gyarapítani a kizáró kulcsszó listánkat. Ellenőrizni, hogy a hirdetési szövegeink aktuálisak-e. Például áremelés esetén korrigálni az árat. Új aktuális kampányokat készíteni. Futtatni több hirdetési formát, például remarketinget vagy Google Shoppingot.
A Google Adwords is egy körültekintő, rendszeres munkát igényel tőlünk és akkor még nem is beszéltünk minden online marketing eszközről. Vegyen igénybe egy Adwords tanácsadást és lássa át a piaci lehetőségeit!
Soproni online marketing ügynökségünk segíteni tud abban milyen marketing eszközöket használjunk és hogyan működjenek ezek a csatornáink a leghatékonyabban. Tapasztalja meg milyen növekedés várható a vállalkozásában, ha szakértő végzik el az online marketing feladatokat.
Akár személyesen vagy online is felveheti a kapcsolatot soproni marketing ügynökségünkkel.
Címünk: 9400, Sopron, Kökényes köz 5.
Telefonszámunk: + 36 99 789 643
E-mail címünk: info@pallascommunication.hu
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.
Tudnak segíteni facebook marketing tanácsadásban?