Üzleti idézetek, gondolatok

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Üzleti idézetek, ötletes marketing szövegek

Rengeteg üzleti idézettel gondolattal, bölcselettel találhatjuk szemben magunkat a Facebook üzenőfal görgetése közben. Vannak köztük hasznosak és irritálóak egyaránt, közhelyesek és egészen ötletesek is. Hiába válik egyre elcsépeltebb műfajjá, a képes idézetek fogyasztására még mindig van igény a közösségi oldalakon. És ha a kezünket a szívünkre tesszük, beláthatjuk, hogy biztosan velünk is volt már olyan, hogy egy borongós, kevésbé jól sikerült napon szembejött velünk egy és megadta a kellő adag motivációt a nap hátralévő részének túlvészeléséhez.
Az üzleti idézetek között is akadnak olyanok, amelyek egészen hasznos gondolatok, olyan emberektől, akik megmászták a ranglétrát és alanyi jogon értek el szakmai sikereket az életben. Szinte minden üzletasszonynak/üzletembernek létezik egy példaképe a business világból, akinek a gondolatait szívesen megfogadja, akivel könnyen azonosul. Ebben a bejegyzésünkben általunk nagyra tartott, sikeres emberek hasznos gondolatait szedtük össze, mert úgy gondoljuk, manapság jól jöhet egy-két pozitív gondolat, üzleti idézet a vállalkozók körében.


selfinvestment-önképzés
„Fektess magadba!”

– Warren Buffet nyilatkozta ezt az egyik interjúja alkalmával, mára az üzleti idézetek szállóigéjévé vált. Milyen igaza volt! Létezik jobban megtérülő befektetés, mint magunkat fejleszteni? A saját adottságaink javítása, a magunkba fektetett energia mindig megtérül. Lehet ez egy újabb nyelv elsajátítása, továbbképzés a saját szakterületünkön, vagy akár valami teljesen új dologba is vághatjuk a fejszénket: mindenképpen értékesebbek leszünk ez által, szellemi és üzleti szempontból is.

Seneca

„Semmilyen szél nem jó annak, ki nem tudja melyik kikötőbe tart.”

– Seneca ókori római filozófus gondolatai örök érvényűek és nagyon jól hasznosíthatóak az üzleti életben is. Aki nem határoz meg célokat, nem tűz ki mérföldköveket, az nem is tudja merre tart valójában. Még akkor is, ha gyakran a kitűzött célok menet közben módosulnak valamilyen külső hatás nyomására, vagy valamilyen rajtunk kívül álló körülmény változására. Ha vannak kitűzött céljaink, akkor időről – időre megvizsgálhatjuk merre tartunk és hogy helyes irányban haladunk e.


Utazás, mint személyiségfejlesztés
„…Majd utazgatok, mert utazni élvezet.”

– A KFT nagysikerű örökzöld slágere nem is annyira az üzleti idézetek kategóriába tartozik, mint inkább a vicc helye. De a viccet félretéve az utazás rengeteget tesz az ember személyiségéhez. Ráadásul, aki emberekkel dolgozik, esetleg cégvezető, vagy valamilyen formában hozzá tartozik a szakmájához a másokkal való kommunikáció, annak több tekintetben is javára válik. Egyrészt azért, mert utazásaink során sokkal nyitottabbak vagyunk a másokkal való ismerkedésre, idegen kultúrák és emberek befogadására. Miért hasznos ez? Mert annak, aki emberek között tölti a hétköznapjait gyakran a legkülönfélébb emberekkel is percek alatt meg kell találnia a közös nevezőt, ilyenkor meríthetünk ezekből az élményeinkből. Alapvetően is bizonyítottan nyitottabbá válnak azok az emberek, akik gyakrabban utaznak az átlagosnál, ráadásul lehetőségünk nyílik az idegen nyelv elsajátítására, vagy tökéletesítésére. Valamint, a komfortzónánkból való rendszeres kimozdulás megtanít minket az alkalmazkodásra is.

„Nem a legerősebb marad fenn, nem a legügyesebb, hanem aki legjobban alkalmazkodik a változásokhoz.”

– Charles Darwin angol természettudós, az evolúcióelmélet kidolgozója mondta ezt valamikor a 19. században. Az üzleti életben kiváltképp fontos ennek a gondolatnak az adaptálása. A koronavírus okozta lelassult gazdasági helyzetben sokan szembesültek ennek a mondatnak az érvényességével. Az emberi létezés egyik legfontosabb képessége az alkalmazkodás. Az ember szeret rendszereket kialakítani és ezekben gondolkozni, hiszen nap mint nap döntések ezreit kell meghoznunk és a szokások, rituálék segítenek abban, hogy kicsit lazítson a Cortex. Ám, ha a túlélésünk vagy az üzleti sikereink a kérdés nem ajánlott a szokásokra támaszkodni. A világ rohamtempóban változik, éppen ezért vezetőként érdemes felmérni ezeket a változásokat, megújuló fogyasztói szokásokat és megpróbálni a lehetséges legnagyobb mértékben alkalmazkodni hozzájuk.

A jó vezető

„Senkiből nem válhat nagy vezető, ha mindent egymaga akar felépíteni, vagy ha a teljes dicsőséget saját magának akarja.”

– Andrew Carnegie iparmágnás, filantróp 19. századi üzletember gondolata arra hívatott irányítani a figyelmünket, hogy az ember egymaga nem érthet jól mindenhez. Minél nagyobbra nől egy vállalkozás, annál lényegesebbé válik ez. Meg kell találni azokat az embereket, akik a szaktudásukkal elősegítik a fejlődésünket és segítenek átlátni és megérteni vezetőként azt a területet, melynek nem vagyunk a szakértői.

Virginia Rometty
„Nem az teszi értékessé az embert, amit tud, hanem amit másokkal megoszt.”

– Virginia Rometty az IBM első női CEO-ja gazdagította az üzleti idézetek listáját ezzel a mondatával. Virginia több, mint 30 éve az IBM munkatársa egyébként. Egy vállalat működésénél fontos, hogy a tapasztalt vezetők megosszák a tudásukat a fiatalabb munkatársakkal. Fontos, hogy a dolgozók ne csak végrehajtsanak feladatokat, hanem meglegyen a kellő rálátásuk a folyamatok egészére is. Így végeredményben összefüggéseiben látva eredményesebben végezhetik munkájukat.


Victor Hugo
„Nincs erősebb, mint egy olyan ötlet, amelynek eljött az ideje.”

– mondta Victor Hugo politikus minőségében, nem is sejtvén, mennyire jól alkalmazható gondolat lesz ez a 21. században. Vezetőként bátornak kell lenni, hogy az ember képes legyen a kellő pillanatban meghozni merésznek tűnő döntéseket is. Még akkor is, ha mások megkérdőjelezik a döntést.

Benjamin Franklin
„Szeresd ellenségeidet, hisz ők mondják meg, hol hibáztál.”

– Benjamin Franklin polihisztor szavai arra mutatnak rá, hogy a siker feltétele, hogy magunkat is képesek legyünk kritikus szemmel viszgálni olykor. Az önreflexió segít abban, hogy döntéseinket a súlyuktól eltávolodva szemléljük azzal az igyekezettel, hogy közelítsünk az objektivitás felé. Hiszen, egy másik fontos idézettel élve „Csak a hülyék holtbiztosak mindenben, az okosok tele vannak kételyekkel.”


Ha hasznosnak találta Üzleti idézetek cikkünk, kérjük ossza meg ismerőseivel is!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?