No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Hírlevél marketing

Ez a bejegyzésem, most a hírlevél marketing etikáját fogja boncolgatni. Itt most olyan íratlan szabályokra vagy inkább jó tanácsokra szeretnék kitérni, amiket nem kötelező betartani, ám de tanácsos.

Ne legyen tolakodó

Miért ne legyen tolakodó a hírlevele!?

Ahogyan Ön is, úgy én is rendszeresen kapok hírleveleket. Van, amire feliratkoztam és van, amire nem. Azonban a kértek között is akad olyan, amiről egy idő után azt érzem, hogy megbántam a feliratkozást. Persze van lehetőségem leiratkozni, így ilyenkor meg is szoktam tenni. De ugye Önnek is az a célja, hogy minél kevesebben hagyják el az adatbázisát? Milyenek ezek a hírlevelek? Tolakodóak, tukmálóak, erőszakosak, fantáziátlanok. Az olvasásuk közben érzem a pénztárcámban matató kezet. Ezt pedig senki nem szereti érezni. Egyszerűen ezeken a leveleken érezni, hogy nem foglalkoznak semmi mással csak azzal, hogy minél többet adjanak el a termékükből vagy a szolgáltatásukból.

hírlevél írás

hírlevélírás trükkök

Gyakori hiba, de mégsem ismerik fel sokan

Egy hírlevél kiküldésével nem csak értékesíteni lehet!

Sok esetben azonban azt is érzem –ez nyilvánvalóan a területen szerzett tapasztalatomnak köszönhető-, hogy ezt nem szándékosan teszik a cégek. Nem szeretnének kellemetlen érzéseket táplálni bennem mégis megteszik. Mert csak a fő cél, az értékesítés lebeg a szemük előtt, azonban nem tudják, hogy milyen eszközökkel lehet hatékonyan értékesíteni.

Több szórakoztatás, kevesebb értékesítés

70% szórakoztatás, 30% értékesítés. Ez a jó arány egy hírlevélben.

Én úgy gondolom, hogy a marketing nagyon sok területén igaz, hogy egy kicsit többet kell szórakoztatnunk, mint amennyit értékesítünk. Lehet, hogy ez furcsán hangzik, azonban így sokkal hatékonyabb lesz a kommunikációja. Ezzel pont a fent említett hatás fogja elkerülni. De hogyan szórakoztathat egy hírlevéllel? Megoszthatja benne a legújabb blog bejegyzéseit, videóit vagy praktikus tanácsot adhat. Bármilyen olyan jellegű bejegyzéssel, ami nem az értékesítésről szól. Sőt, még az eladást növelő üzeneteket is hígithatja szórakoztató elemekkel. Mire gondolok? Például ír egy hírlevelet, amiben bemutatja, hogy az egyik termékét hány féle módon lehet használni a mindennapokban. Ezzel felkelti az érdeklődést, motivál és jó tanácsokkal látja el olvasóját, melyek segítségével növelheti a vásárlás lehetőséget.

hírlevél

hírlevél írás

A személyes kommunikáció teljes hiánya

Ma már nincs hírlevél személyes kommunikáció nélkül!

A következő nagy hiba, amit gyakran felfedezünk, hogy érezhetően tömegeket szólít meg. Úgy van megfogalmazva a szövege és kiválasztva a tartalma, hogy látszik rajta egyszerre több ezer embernek szeretne eladni. Azonban ez manapság már nem működik! Az emberek sokkal nyitottabbak lesznek, ha érzik a személyes törődést. Ez megteheti akár úgy, hogy kisebb csoportokra szegmentálja a listát és olyan ajánlatokat küld ki, amik az Ő érdeklődési körüknek felel meg. Vagy akár a keresztnevén szólíthatja a levélben. Ez utóbbival nem csak a személyes törődés érzetét erősíti, de a spam szűrők szemében is értékesebb lesz a hírlevele.

Ahogyan fentebb is írtam tisztában vagyok vele, hogy ezek a hibák nem rossz szándékból keletkeznek. Azonban azt el kell tudni ismerni, amikor valaki nem rendelkezik mély szakmai tapasztalattal egy bizonyos területen. Ezek a hibák sok esetben elkerülhetőek lettek volna egy profi szakember segítségével. Önöknél a cégnél van ilyen személy?  Nincs? És biztos benne, hogy a hírlevél marketingje valóban olyan jó, mint amilyennek szeretné? Ha szüksége lenne egy profi segítségére, akkor vegye fel velem a kapcsolatot és együtt elkészítjük azt a hírlevelet, ami méltón képviseli a cégét az Olvasók előtt.

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?