Trükkök a spamszűrők kikerüléséhez

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Spam szűrők

Ha folyamatosan foglalkozik hírlevelek kiküldésével nagyon hamar találkozik majd a spam szűrőkkel. Ezek a fránya programok még akkor is képesek borsot törni az orra alá, ha egyénileg felépített címlistával rendelkezik. Sajnos még ebben az esetben is képesek akadályokat gördíteni elénk, mert nagyon sok szempontot vesznek figyelembe, amik alapján eldöntik, hogy kéretlennek minősítik ez az üzenetet vagy sem.

spam szűrők

Mik a spam hírlevelek?

Szinte biztos vagyok benne, hogy Ön is tudja, de a pontosság kedvéért leírom. A spam hírlevelek olyan e-mail üzenetek, melyeket előzetes feliratkozás nélkül, azaz kéretlenül küld ki a felhasználóknak. Bár ezt e tevékenységet a törvény is bünteti ez mégsem akadályoz meg mindenkit benne. Így, ha egy előre elkészített e-mail adatbázist használ, akkor Ön is spam hírlevelezést követ el. Többet szeretne tudni a hatékony hírlevél írásról? Olvassa el cikkülnket a témában.

Hogyan működnek a spam szűrők?

Megvizsgálják a kiküldött leveleket bizonyos paraméterek alapján és pontozzák. Minden gyanús részlet büntető pontot jelent és minél magasabb pontszámú a hírlevél annál nagyobb az esélye, hogy a spam mappában landol majd.

kéretlen levelek

kéretlen levelek

Miért adnak büntető pontot a spam szűrők?

  • Ha már előzőleg magas számban érkeztek spam bejelentések a hírleveleire.
  • Ha a címlistája nagy számban tartalmaz érvénytelen címeket. Ez azt sugallja a szűrőknek, hogy nem saját adatbázissal dolgozik. Ezért is rossz, ha egy olcsó letölthető vagy megvásárolható email adatbázisra küld ki leveleket, mert ezek jellemzően nagyon rosszul karbantartottak. Ennél a pontnál azt is meg kell említenem, hogy a saját listáját is rendszeresen gondoznia kell, hogy elkerülje ezt a problémát.
  • Ha minden előzmény nélkül óriási kiküldést észlelnek Öntől. Hiszen gyanús lesz számukra, hogy vajon honnan lett az egyik pillanatról a másikra több ezer e-mail címe a semmiből.
  • Túl sok felkiáltó jelet használ. Az ilyen jellegű figyelem felhívás nem csak a spam szűrők miatt nem tanácsolt, hanem szövegírói szempontból is. Ez inkább erőszakosnak, mint határozottnak hat.
  • Csupa nagybetűt használ. Mivel ez a módszer főként a spammerekre jellemző, így a szűrők is büntető pontot adnak érte. Ezen felül én úgy gondolom, hogy ez egyébként is egy nagyon otromba megoldás, hiszen azt a hatást kelti, mintha kiabálnál az olvasóddal.
  • Nagyon élénk színek, főképp a neon zöld és a rikító piros. Ezt a figyelemfelhívó megoldást is leginkább a spam hírlevél küldők szokták alkalmazni.
  • A hírlevélben linkelt weboldalra sok spam bejelentés érkezett már.
  • Sajnos a spam szűrők a képeket sem szeretik így, ha a hírlevele csak egy nagy képből áll, akkor azzal biztosan lesznek gondjai. Ez nem azt jelenti, hogy nem használhat képeket, csak tudnia kell, hogy hogyan. Erről egy másik blog bejegyzésemben bővebben olvashat.
  • Ha a képekhez nem tartozik alt tag, azaz helyettesítő szöveg. Ez abból a szempontból is rossz, hogy ha nem jelenik meg az olvasónak, akkor fogalma sincs róla, hogy miről marad le. Viszont, ha ezt alkalmazza, akkor felhívhatja a figyelmét és lehet, hogy megadja az engedélyt a kép betöltődésére.
  • Vannak olyan kifejezések, amik a spamszűrőket a kéretlen levelekre emlékeztetik így, ha ilyennel találkoznak, azt negatívan értékelik. Ilyen kifejezés például az „Egyedülálló ajánlat”.
hírlevél kiküldés

hírlevél kiküldés szabályai

A személyes kommunikáció a spam szűrők kikerülésére

A személyes kommunikáció alatt most azt értem, hogy a levele tárgyában és tartalmában is használja a feliratkozó nevét. Sokan úgy gondolják, hogy a feliratkozók gyűjtésénél minél kevesebb információt kérnek el annál nagyobb lesz a siker. Azonban és azt gondolom, hogy ezt a plusz rublikát mindenképpen kockáztasd meg, mert ezzel nem csak a szűrők szemében lesz jobb a hírleveled, de az Olvasó is érzi majd a személyes törődést.

Akkor összegezzük

Ahhoz, hogy átjusson a spam szűrőkön először is szüksége lesz egy saját adatbázisra. Az adatgyűjtésnél mindenképp őrizze meg a feliratkozás bizonyítékát, mert az a tapasztalat, hogy minden listán akad 1-2 olyan ember, aki már nem is emlékszik, hogy hova iratkozott fel. És így persze érkezhet néhány spam bejelentés a legjobb listákra is.  Emellett mindenképp tartsa szem előtt a fent leírtakat és a leiratkozási lehetőséget tegye jól látható helyre.

 

A szűrők is folyamatosan változnak

Ami azt jelenti, hogy az irányelveik is. Így a fent felsorolt paraméterek inkább csak irányadóak, mert képtelenség lenne minden változásnál frissíteni a listát. Azonban ezeket az alapelveket mindenképp be kell tartani.

spam

spam

 

Ha Ön úgy érzi segítségre van szüksége hírlevelei professzionális és törvényes kezeléséhez, keressen minket bizalommal!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?