Már évek óta adott ez a nagyszerű lehetőség mégis sokak számára még mindig ismeretlen. Vagy hallottak már róla, de nem tudják miért jó. Vagy hogyan kell jól használni. Ön kiaknázza az AdWords demográfiai szűrésében rejlő lehetőségeket? Tudja, hogy kik az igazi célcsoportja? Szeretné tudni, hogyan derítheti ki? Akkor olvasson tovább!
Szóval…az AdWords hirdetéseink hatékonyságának növelése érdekében érdemes demográfiai szűrőket is beállítani. Ezzel elérhetjük, hogy a hirdetésünk csak adott nemű, korú, szülői állapotú és anyagi helyzetű emberek számára jelenjen meg.
Ha nem biztos benne, hogy jól tudná beállítani a demográfiai szűrőt, akkor először csináljon egy rövid tesztet. Állítsa be az összes lehetőséget és figyelje meg, hogy melyik csoport hogyan reagál. Több férfi vagy több nő kattint a hirdetéseire? Melyik korosztály a legaktívabb? És ezekből az adatokból már jól láthatja kikre érdemes összpontosítania. Itt azt javasolnánk, hogy szegmentálja a hirdetéseit. Azaz írjon külön hirdetést a fiataloknak, az idősebbeknek, a nőknek, férfiaknak és szabja rájuk a hirdetése szövegét.
Onnan, hogy a Google hálózatán belül rengeteg oldal szerepel. Ezek közül sokra csak regisztráció után tudunk belépni, ahol meg kell adnunk a születési dátumunkat és a nevünket. Ezt anonim módon eltárolja a rendszer, úgy hogy egy cookiba csomagolva elmenti a gépünkön. Innentől fogva be se kell, jelentkezzünk a Google-ba ahhoz, hogy mindezt tudja rólunk. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud hozzá jutni ezekhez az adatokhoz, akkor következtet. Ha főként női témájú oldalakat nézünk meg, akkor az ő szemében nők vagyunk. De még így is akadnak számára vak foltok. Azokat a felhasználókat, akikről nem tudja beszerezni sehogy sem a fenti információkat az „ismeretlen” csoportba teszi. Ez azért fontos, mert a hirdetéseink feladásánál érdemes lehet velük is számolni.
Abszolút! Attól még, hogy van egy kisebb csoport, akikről nincs demográfiai információja a Google-nek még érdemes vele foglalkozni. Így nagyon sok irreleváns embert kizárhatunk. És az így felszabadult energiáinkat a számunkra érdekes közönségre fordíthatjuk. A tapasztalat az, hogy kampányonként körülbelül 80-90%-os hatékonysággal működik, és a fennmaradó részbe tartoznak az ismeretlenek. Ez pedig nagyon jó arány!
Ez a felhasználóknak ugyan annyira előnyös, hiszen így csak számukra érdekes hirdetésekkel fognak találkozni. Nem untatja Őket senki, hiszen egy 30-as urat biztosan nem fog érdekelni egy gél lakkokat és tartozékokat értékesítő web áruház. Pont, úgy ahogy egy 30-as hölgyet sem a barkács web shop. A mai rohanó világunkban erre kiemelten igénye van a felhasználóknak. Ezt az igényt, egyéb módszerekkel is kielégíthetjük, mint az RLSA vagy az ügyfelezés. Ennek a két módszernek a használatával tovább javíthatjuk a felhasználói élményt és a saját hirdetésink hatékonyságát is. Akkor miért ne tennénk meg?
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.