Tudjon meg többet az AdWords demográfiai célzásáról!

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Már évek óta adott ez a nagyszerű lehetőség mégis sokak számára még mindig ismeretlen. Vagy hallottak már róla, de nem tudják miért jó. Vagy hogyan kell jól használni. Ön kiaknázza az AdWords demográfiai szűrésében rejlő lehetőségeket? Tudja, hogy kik az igazi célcsoportja? Szeretné tudni, hogyan derítheti ki? Akkor olvasson tovább!

Szóval…az AdWords hirdetéseink hatékonyságának növelése érdekében érdemes demográfiai szűrőket is beállítani. Ezzel elérhetjük, hogy a hirdetésünk csak adott nemű, korú, szülői állapotú és anyagi helyzetű emberek számára jelenjen meg.

Tudja Ön kik érdeklődnek a hirdetései iránt?

Ha nem biztos benne, hogy jól tudná beállítani a demográfiai szűrőt, akkor először csináljon egy rövid tesztet. Állítsa be az összes lehetőséget és figyelje meg, hogy melyik csoport hogyan reagál. Több férfi vagy több nő kattint a hirdetéseire? Melyik korosztály a legaktívabb? És ezekből az adatokból már jól láthatja kikre érdemes összpontosítania. Itt azt javasolnánk, hogy szegmentálja a hirdetéseit. Azaz írjon külön hirdetést a fiataloknak, az idősebbeknek, a nőknek, férfiaknak és szabja rájuk a hirdetése szövegét.

De honnan tudja mindezt az AdWords rendszere?

Onnan, hogy a Google hálózatán belül rengeteg oldal szerepel. Ezek közül sokra csak regisztráció után tudunk belépni, ahol meg kell adnunk a születési dátumunkat és a nevünket. Ezt anonim módon eltárolja a rendszer, úgy hogy egy cookiba csomagolva elmenti a gépünkön. Innentől fogva be se kell, jelentkezzünk a Google-ba ahhoz, hogy mindezt tudja rólunk. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud hozzá jutni ezekhez az adatokhoz, akkor következtet. Ha főként női témájú oldalakat nézünk meg, akkor az ő szemében nők vagyunk. De még így is akadnak számára vak foltok. Azokat a felhasználókat, akikről nem tudja beszerezni sehogy sem a fenti információkat az „ismeretlen” csoportba teszi. Ez azért fontos, mert a hirdetéseink feladásánál érdemes lehet velük is számolni.

Akkor most érdemes szűkíteni?

Abszolút! Attól még, hogy van egy kisebb csoport, akikről nincs demográfiai információja a Google-nek még érdemes vele foglalkozni. Így nagyon sok irreleváns embert kizárhatunk. És az így felszabadult energiáinkat a számunkra érdekes közönségre fordíthatjuk. A tapasztalat az, hogy kampányonként körülbelül 80-90%-os hatékonysággal működik, és a fennmaradó részbe tartoznak az ismeretlenek. Ez pedig nagyon jó arány!

Nem csak nekünk jó a demográfiai célzás!

Ez a felhasználóknak ugyan annyira előnyös, hiszen így csak számukra érdekes hirdetésekkel fognak találkozni. Nem untatja Őket senki, hiszen egy 30-as urat biztosan nem fog érdekelni egy gél lakkokat és tartozékokat értékesítő web áruház. Pont, úgy ahogy egy 30-as hölgyet sem a barkács web shop. A mai rohanó világunkban erre kiemelten igénye van a felhasználóknak. Ezt az igényt, egyéb módszerekkel is kielégíthetjük, mint az RLSA vagy az ügyfelezés. Ennek a két módszernek a használatával tovább javíthatjuk a felhasználói élményt és a saját hirdetésink hatékonyságát is. Akkor miért ne tennénk meg?

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?