Az e-mail adatbázis építés segítségével a vállalkozása számára egyedileg építhet egy címlistát, amelyen csak olyan személyek adatai szerepelnek, akik érdeklődnek a vállalkozása iránt. Ez azért szükséges, mert így olyan emberek célozhat meg az ajánlataival, akik szívesen vásárolnának Öntől, így nagy eséllyel válnak később az ügyfelekké. Azonban egy ilyen e-mail címlista felépítése hosszadalmas munkát és precíz tervezést igényel.
Ennek az egyik oka, hogy nagyon sok törvény szabályozza ezt a területet, melyek bizonyos keretek közé szorítják a lehetőségeket. Nem gyűjthet feliratkozókat akárhogy, nem tárolhatja az adataikat akárhogy és a hírlevél kiküldésnél is nagyon körültekintőnek kell lennie! Másrészről, az emberek egyre kevésbé szeretnek hírlevelekre feliratkozni. Ez érhető is, hiszen már nagyon sok helyről találkoznak reklámokkal. Éppen ezért nagyon fontos, hogy Ön valami olyan ellenértéket adjon az adataikért cserébe, ami meghozza a kedvüket. Milyen eszközökkel lehetséges ez?
E-mail adatbázis építés nyereményjátékokkal.
Az egyik legelterjedtebb formája a nyereményjátékok segítségével történő feliratkoztatás. Itt egy megadott határidőn belül lehetőséget nyújt a hírlevelekre való feliratkozásra és az így keletkezett listán szereplő emberek között kisorsolja a meghirdetett díjakat. Alapvetően ez is egy nagyon jó módszer, azonban erről el kell mondanom, hogy sok esetben egy lényegesen hígabb listát eredményez, hiszen esetleg olyanok is feliratkoznak, akiket valójában csak a főnyeremény érdekel. Ezen sokat javíthat, ha nem a klasszikus iPhone, wellness hétvége, mobiltelefon triumvirátusból választ, hanem olyan főnyereményt határoz meg, ami kifejezetten az Ön célcsoportja számára érdekes. Például, ha a divatmárkájának szeretne listát építeni, akkor lehet az a nyeremény, hogy 3 szerencsés kiválaszthat egy-egy darabot az új kollekcióból. Vagy ha papír-írószer boltja van, akkor készíthet ajándékcsomagot. Ha pedig könyveléssel foglalkozik, akkor a nyertesnek 3 hónapig ingyen készíti el a havi könyvelési anyagát. Ezzel elég jól kiszűrhetők a nyeremény vadászok és a szerencsés nyertesek testközelből megismerhetik a termékeit vagy a szolgáltatásait, így néhány új ügyfele már biztosan lesz.
E-mail adatbázis építés és a pop up ablakok.
Bár a Google a közelmúltban hadjáratot indított a popup ablakok ellen én mégis azt mondom, hogy vannak helyzetek, amikor érdemes alkalmazni. Bizonyos szintig egyet értek a Google törekvéseivel, mert felhasználóként én is sokszor tapasztaltam már, hogy egyes vállalkozások nagyon zavaróan használják. Sőt, olyan is volt már, hogy egy számomra nagyon érdekes oldalról azért kellett távoznom, mert a felugró ablak állandóan zaklatott, így teljesen használhatatlanná tette az adott honlapot. Azonban én úgy gondolom, hogy ezt is lehet ízlésesen használni és úgy alkalmazni, hogy az egy lehetőség legyen az érdeklődő számára nem pedig teher.
E-mail adatbázis építés tudásanyag megosztásával.
Talán az egyik legértékesebb dolog, amit a leendő ügyfeleinek adhat az adataikért cserébe, az a tudása. Az Ön területén is biztosan akadnak olyan információk amikkel segíthet az ügyfeleinek. Olyan hasznos tippek, praktikák és egyebek, amiket szívesen vesznek és cserébe akár fel is iratkoznak a hírleveleire. Biztosan Ön is találkozott már ilyenekkel az interneten, de ha nem akkor mondok néhány példát.
Egy cukrász műhely készíthet egy hírlevél sorozatot, amiben süteménydíszítési praktikákat, recepteket, cukrászfogásokat oszt meg a feliratkozóival.
Egy autó alkatrészeket forgalmazó cég karbantartással, autógumikkal és egyéb alkatrész választási tanácsokkal segíthet a feliratkozóinak.
Igazából nincs olyan szakterület, ahol ne lehetne hasznos tanácsokkal segíteni a célközönségnek. És ezzel két legyet üthet egy csapásra, mert sok új érdeklődőre tehet szert és mellette azt is megmutathatja Nekik, hogy Ön minden fontos kérdésükre választ tud adni, mert egy igazán jó szakember.
Feliratkozási űrlap e-mail adatbázis építéshez.
A honlapján is elhelyezhet feliratkozó űrlapot, ezzel is lehetőséget biztosítva az érdeklődőknek. Ezt javaslom is Önnek, mert így kötetlen formában buzdíthatja az embereket a követésedre.
A hírlevélre való feliratkoztatás soha nem könnyű! Nagyon sok munkát és tervezést igényel. És talán még több tapasztalatot. De higgye el, hogy hosszútávon abszolút megéri, mert így lesz egy nagyon jó kommunikációs eszköze egy e-mail adatbázis formájában.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.