Facebook toborzó kampány

No Comments

Facebook toborzó kampány menedzsmentre kért fel a Visit Málta!

Egy Facebook toborzó kampány indítására kért fel a Visit Málta, Málta idegenforgalmi képviselete. A Facebook kampány célja az új Facebook oldal népszerűsítése. A Facebook követők toborzása sem mellékes célkitűzés, mert az elmaradhatatlan, egyenesen kötelező művelet. Hiszen a követők egy marketing adatbázist képeznek, akiket bármikor el tudunk érni, meg tudunk mozgatni. Ha a szükség úgy kívánja, akkor egy kiemelt poszttal fel tudjuk rázni a követőket.

A Facebook oldal bevezetés!

Egy új Facebook oldal bevezetése mindig kihívás, mert minden kezdet nehéz, így van ez a nulláról indított Facebook reklám során is, mert a piac effektus lép fel. Mire gondolok? Ott áll egy szépen elkészített Facebook oldal, amelynek a követője nulla. Na jó, nem nulla, mert a tulajdonosa már lájkolta és én kampánymenedzserként is nyomtam neki egy lájkot.

Mégis mit lát a kedves Facebook oldal látogató?

Facebook kampány indítás

Facebook kampány indítás

A Facebook toborzó kampány hatására bejönnek a Facebook oldalra a szűrt látogatók, és egy olyan Facebook oldal fogadja őket, amelynek összesen kettő darab lájkja van. Mit szól ehhez a legtöbb ember? Milyen érzéseket vált ki bennük a puszta tény, hogy a meglátogatott oldal semmit nem tud felmutatni? Arról nem is beszélve, hogy egyetlen poszt van rajta. Piac effektus van, igaz? Tudja, milyen a piac effektus? Az egyik kofánál ott áll az összes vevő, a másiknál senki sem várakozik. Ön melyiket választaná?

Mire emlékeztet egy induló Facebook hirdetés?

A legtöbb induló oldalra irányított Facebook toborzó kampány egy ilyen piac effektusra emlékeztet. Persze van mód az oldalon leírni, hogy ez egy új törekvés! Szükséges is motiválni a látogatókat. Ám a legtöbben így is nem túl befogadók a lájkra, mert a Facebook oldal még nem bizonyított. Nincs rajta kellő mennyiségű tartalom, csak két személy követi. Sajnos nincsen referenciája… Ezeket a kezdeti nehézségeket bizony nem is olyan egyszerű legyőzni.

Mit állítunk? A Facebook reklám mit produkál?

A Facebook kampány hatására elkezdenek olvasók érkezni a Facebook oldalra. Mit állítunk a Facebook kampánnyal? Mit állít a másik kofa a nála sorban álló tömeggel? Referenciát a tévelygő nézelődők szeme elé. Pontosan! Ezt a kezdeti állapotot nehéz legyőzni, mert a tyúk vagy a tojás esetéhez hasonlítható.

Facebook marketing kampány indítás

Facebook marketing kampány indítás

Facebook hirdetés sikere!

Ezen az ingoványos talajon igyekszünk sikerre vinni a Faceboook kampányok, a Facebook oldalak sokaságát, mert az elején nem könnyű az építés. Amikor felépült a Facebook követők tábora, akkor pedig egyenesen kihívás a rajongók gondozása, a figyelmük fenntartása. Érdemes mindkettőt – Facebook kampány, Facebook posztolás – egy kézben tartani, mert őszintén írom, hogy kevés Facebook oldalon látom a tudatos és folyamatos kommunikációt.

Mi a véleménye a Facebook toborzó kampány menedzsment cikkemről?

Ön szerint is kihívás a Facebook kampány menedzselése? Vagy egy célzott kampánnyal már nem is olyan könnyű követőket toborozni? Vagy nincs jelentősége, hogy játékkal épül fel egy Facebook tábor? Szerintem van differencia, nem is csekély, mert aki nyerni jön az nem akar venni! Szóval maradjunk inkább a szépen targetált Facebook kampányok kezelésénél. Szüksége van egy Facebook szakértő támogatására? Keressen minket.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?