Egy Facebook toborzó kampány indítására kért fel a Visit Málta, Málta idegenforgalmi képviselete. A Facebook kampány célja az új Facebook oldal népszerűsítése. A Facebook követők toborzása sem mellékes célkitűzés, mert az elmaradhatatlan, egyenesen kötelező művelet. Hiszen a követők egy marketing adatbázist képeznek, akiket bármikor el tudunk érni, meg tudunk mozgatni. Ha a szükség úgy kívánja, akkor egy kiemelt poszttal fel tudjuk rázni a követőket.
Egy új Facebook oldal bevezetése mindig kihívás, mert minden kezdet nehéz, így van ez a nulláról indított Facebook reklám során is, mert a piac effektus lép fel. Mire gondolok? Ott áll egy szépen elkészített Facebook oldal, amelynek a követője nulla. Na jó, nem nulla, mert a tulajdonosa már lájkolta és én kampánymenedzserként is nyomtam neki egy lájkot.
A Facebook toborzó kampány hatására bejönnek a Facebook oldalra a szűrt látogatók, és egy olyan Facebook oldal fogadja őket, amelynek összesen kettő darab lájkja van. Mit szól ehhez a legtöbb ember? Milyen érzéseket vált ki bennük a puszta tény, hogy a meglátogatott oldal semmit nem tud felmutatni? Arról nem is beszélve, hogy egyetlen poszt van rajta. Piac effektus van, igaz? Tudja, milyen a piac effektus? Az egyik kofánál ott áll az összes vevő, a másiknál senki sem várakozik. Ön melyiket választaná?
A legtöbb induló oldalra irányított Facebook toborzó kampány egy ilyen piac effektusra emlékeztet. Persze van mód az oldalon leírni, hogy ez egy új törekvés! Szükséges is motiválni a látogatókat. Ám a legtöbben így is nem túl befogadók a lájkra, mert a Facebook oldal még nem bizonyított. Nincs rajta kellő mennyiségű tartalom, csak két személy követi. Sajnos nincsen referenciája… Ezeket a kezdeti nehézségeket bizony nem is olyan egyszerű legyőzni.
A Facebook kampány hatására elkezdenek olvasók érkezni a Facebook oldalra. Mit állítunk a Facebook kampánnyal? Mit állít a másik kofa a nála sorban álló tömeggel? Referenciát a tévelygő nézelődők szeme elé. Pontosan! Ezt a kezdeti állapotot nehéz legyőzni, mert a tyúk vagy a tojás esetéhez hasonlítható.
Ezen az ingoványos talajon igyekszünk sikerre vinni a Faceboook kampányok, a Facebook oldalak sokaságát, mert az elején nem könnyű az építés. Amikor felépült a Facebook követők tábora, akkor pedig egyenesen kihívás a rajongók gondozása, a figyelmük fenntartása. Érdemes mindkettőt – Facebook kampány, Facebook posztolás – egy kézben tartani, mert őszintén írom, hogy kevés Facebook oldalon látom a tudatos és folyamatos kommunikációt.
Ön szerint is kihívás a Facebook kampány menedzselése? Vagy egy célzott kampánnyal már nem is olyan könnyű követőket toborozni? Vagy nincs jelentősége, hogy játékkal épül fel egy Facebook tábor? Szerintem van differencia, nem is csekély, mert aki nyerni jön az nem akar venni! Szóval maradjunk inkább a szépen targetált Facebook kampányok kezelésénél. Szüksége van egy Facebook szakértő támogatására? Keressen minket.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.