Tényleg megszüntették a Google AdWords reklámok jobboldali pozícióit? Vagy csak káprázik a Google kampányt alkalmazók szeme? Jogosan merülhet fel Önben is ez a költői kérdés: hol a hiba a gépezetben? Sajnos ez nem hiba, mert egy óriási paradigmaváltásról van szó. Igaz, itthon még pár napot, esetleg hetet kell várni erre a változtatásra.
A Google reklám rendszerét folyamatosan tesztelik, milyen módszerrel lehet a leghatékonyabb. Milyen módon lehet a legtöbb bevételt termelni az ügyfeleknek? És mi módon lehet a legtöbb bevételt elérni a Google kereső látogatottságából. Ilyen volumenű látogatottságnál egy apró változtatás is végzetes lehet, de az is megeshet, hogy többszörösére növeli a bevételeket.
Eltűntek a Google AdWords reklámok a jobb oldalról. Mi lehet az AdWords hirdetések eltűnése mögötti ok?
A Google folyamatosan teszteli a reklámrendszerét. Örökös nyughatatlansággal szemléli az eredményeket és folyamatosan ötletel, hol, hogyan lehetne hatékonyabbá tenni. Most is egy ilyen teszt végeredményét láttuk, még akkor is ha sokakat meglepett a döntés.
A meglepetés mögött több évnyi kísérletezés történt, mert a Google AdWords rendszerben folyamatosan végeznek kisebb és nagyobb teszteket. Mi már egy évvel ezelőtt is találkoztunk 4 AdWords hirdetéssel. Igaz, ezt nem Magyarországon láttuk, több országban is kezelünk Google hirdetési kampányokat.
Nyilván Ön is tudja, hogy az első AdWords hirdetési pozíciók eléréséhez nem csak rendkívüli AdWords szaktudás szükséges, hanem a marketing keret mérete is befolyással bír. Természetesen ez fordítva is igaz, mert nagyon sok pénzzel is lehet rendkívüli módon eredménytelen kampányt felépíteni. Az AdWords jobb oldali hirdetési pozícióit a kisvállalkozások birtokolták. Ott jelentősen kedvezőbb feltételek és árak mellett is meg lehetett jelenni, így nagy érvágásnak fogják ezt a lépést tekinteni. A valódi helyzetet AdWords körképet pár hét, hónap leforgása után lehet majd kiértékelni.
4 Google AdWords hirdetés jelenik meg a Google találati lista tetején. A változások mögött és a jobb oldali AdWords reklámok eltűnése mögött komoly tesztelés áll?
A döntés mögött nyilván egy alapos, előre átgondolt, tesztelt bevételi oldal áll. A Google szakemberei nem együgyűek! Régóta tesztelték már ezt a lehetőséget, hogy jobb oldalon nem, de felül 4 AdWords kampány jelent meg. Úgy tűnik, hogy ettől több bevételt remélnek. Talán nem csak remélnek… Bizonyára megvannak a számaik arra vonatkozóan, hogy ezzel hatékonyabban tudnak kattintásokat szerezni az AdWords hirdetéseknek.
Úgy vélem, hogy az egyre trendib mobiltelefonos, táblagépes forgalomra lett optimalizálva a Google kereső. A Google AdWords reklámok a természetesnek hatott, seo hatására előre sorolt találatokat kívánja kiszorítani a kijelzőről a mobil keresőkben. Ezzel a húzással sokkal többen fogják az AdWords hirdetéseket választani a természetes találatok helyett.
A Google keresőnek van egy adott, de folyamatosan változó forgalma. A hirdetések nem szabad, ellehetetlenítsék, elkedvetlenítsék a kedves ügyfeleket, látogatókat. Ám a lehető legtöbbet kell kihozni a meglévő forgalomból, így ezt a frappáns tervet eszelték ki, amely az előzetes tesztek eredményei szerint sikeresnek bizonyult. Máskülönben biztosan nem látnánk ezt a drasztikus változást a keresőben.
Ön is találkozott 4 AdWords hirdetéssel még a megjelenése előtt? Mire gondolt? Mi a véleménye? Fején találtam a szöget?
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.