Hírlevél kampány

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Hírlevél kampány a Hotel Pelion részére

Üzleti hírlevél kampány?

A Hotel Pelion megbízásából hírlevél kampány felépítésén dolgozunk. Ügyfelünk üzleti utazókra helyezi a fókuszt. Ennek a terméknek az értékesítésével kapcsolatban keresett meg minket, hogy erre  a vonalra dolgozzunk ki egy működő koncepciót. A felkérés valódi kihívást jelent számunkra, mert a hazai b2b e-mail adatbázisok között nagyon kevés a jól teljesítő.

Ehhez a kampányhoz célravezető a business to business e-mail adatbázis használata!

Hírlevél marketing, hírlevél kiküldés

Hírlevél marketing, hírlevél kiküldés

Olyan online kampányt dolgozunk ki, amellyel az üzleti utazókat vállalkozóknak szóló fórumokon érjük el. Ehhez tematikus gazdasági oldalakat és kifejezetten üzletembereknek szóló online médiumokat keresünk, amelyek relevánsak a hirdetni kívánt szolgáltatás szempontjából.

A relevancia kérdésköre…

A hírlevél kampány kiküldéséhez a releváns hírlevél adatbázis nélkülözhetetlen, mert csak annak tagjai potenciális ügyfelek. Azaz ott koncentráltabban érjük el az üzleti utazókat, mert a vállalkozók, ügyvezetők, cégvezetők, értékesítési szakemberek rengeteget tárgyalnak és sokat utaznak.

A médiafoglalás nehézségei

Az online médiavásárlás szempontjából bejáratott felületeket alkalmazunk, de minden termék, szolgáltatás, kampány más és más. Mindig izgalmas egy új kampány indítása, mert az ismert felületek olvasói különbözően reagálnak a reklámokban beharangozott termékekre. Ügyfeleink befektetését azzal óvjuk, hogy már ismert, pozitív eredményeket produkáló eszközöket, felületeket vetünk be a hírlevél kampány indításához.

Hírlevél kampány a Hunguest Hotel Pelion részére

Hírlevél kampány a Hunguest Hotel Pelion részére

Lényeges az időzítés?

Az időzítés fontos kérdés a hírlevél kiküldés kapcsán. melyik a jó időpont egy hírlevél kiküldésére? Talán mondhatom a tapasztalatunk alapján, hogy nincs kimondottan rossz időpont. Talán a hétfő már nem annyira eredményes, mint korábban, de kísérletezni mindig kell és érdemes is egyben. A legjobb megoldás, ha megkérdezzük a célcsoportot, hogy mikor olvassák leginkább az e-mail üzeneteiket. Ha a birtokában van ez a reprezentatív adat, akkor nagyon egyszerűen el tudja érni potenciális ügyféljelöltjeit.

Hatalmas hiba a hírlevelek mellőzése!

A hírlevél kiküldések kampányokban történő alkalmazása versenyelőnyt jelent, mert sokan már felhagytak a hírlevelezéssel. Nagyon nagy hiba ez! Nincs hírlevél kommunikáció a meglévő vagy új ügyféljelöltekkel? Tudja, mit eredményez ez? Elvesznek a régiek, az új érdeklődők alacsonyabb arányban konvertálódnak, mert nem foglalkozik velük… Már ha Ön nem hírlevelezik…

Megoldás a marketing kiszervezés, ha nincs erre ideje…

Ha netán Önnek sincs minden egyes marketing eszközre, marketing kampányra, akkor szervezze ki marketing tevékenységének egy részét vagy egészét. A marketing outsourcing egyenlő a fellélegzéssel, mert egy ügyfélszerző koncepciót kap, amely önműködően, folyamatosa, biztonságosan dolgozik a háttérben a kezünk alatt. Miközben Ön éppen tárgyal, hétvégén pihen, golfozik, nyaral, síel.

A vezetőknek az első legfontosabb kérdés, amelyet meg kell tanulniuk az a delegálás! Ha még nem delegált, akkor kezdje el most!

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?