Ha rákeres az e-mail marketingre vagy a hírlevél írásra az interneten biztos vagyok benne, hogy egy csomó olyan cikkel találkozik majd, amiben leírják, hogyan kell hírleveleket készíteni. Mi most megfordítottuk a dolgot és azt áruljuk el, mit ne tegyen. Már írtunk egy „milyen ne legyen a hírlevele” cikket, ami szintén hasznos tanácsokat rejt magában, érdemes azt is elolvasni. Higgye el nagyon hasznos lesz!
Lehet, hogy az Ön adatbázisán szereplők mind egy érdeklődésű körűek, nagyjából egy korúak, és azonos az iskolázottsági szintjük valamint családi állapotuk. De a többség nem ilyen szerencsés, így azok, akik nem ennyire homogén listával rendelkeznek jobban teszik, ha az üzenetüket több módon fogalmazzák meg. Szedje szét a listájátt több csoportra (ezeket a csoportokat értelem szerint határozza meg a termékei illetve a célközönség függvényében) és külön hírlevelekkel célozza meg őket. Ez sokkal melósabb, mintha mindenkinek egy üzenetet írna, de higgye el sokkal több konverzióra számíthat majd.
Az előző pontból már biztosan sejti, hogy itt is muszáj a minőségre törekednie. Ehhez nem elegendő, ha egyszer szegmentálja az adatbázist aztán összecsap mindenkinek 1 üzenetet. Higgye el, hogy nagyon lehet érezni egy hírlevélen (de minden más munkán is), ha csak néhány perc alatt rakták össze. Az ilyen fajta igénytelenség nem vet valami jó fényt a vállalkozására. Tudom, tudom, de nincs idője és már éppen ideje lenne valamit kiküldeni. Sajnos ez nem lesz jó érv az olvasóknak, mert Őket nem érdekli majd, hogy miért gagyi, amit kaptak. Ön meghatódna, ha az étteremben nyers tésztával kapná a makarónit és a szakács a telt házra fogná az egészet? Na, ugye!
Manapság a személyes hangvétel nagyon fontos, ezért a levél elején, h van rá lehetőség, akkor a keresztnevén (ha hivatalosabb a hangvétel, akkor a teljes nevén) szólítsa az olvasókat. De nem vigye túlzásba ezt se. Ha minden második mondatban a nevén szólítja, nagyon erőszakos lesz az üzenet hatása és inkább elriasztja majd, mint bizalmat kelt.
Lehet sokak számára evidenciának hat majd, de amíg rendszeresen belefutunk előre gyártott, olcsón megvásárolható adatbázisokba addig úgy érezzük beszélnünk kell róla! Szóval soha, de komolyan soha ne küldjön ki levelet spamként. Akkor sem, ha más azt állítja, hogy neki nagyon bevált az előre vásárolt lista vagy úgy ítéli meg, hogy soha nem lesz lehetősége sajátot építeni. Higgye el sokkal jobban jár, ha 1-2 évig egy folyamatosan növekvő saját listával dolgozik, mintha vesz egy hatalmasat, amihez semmi köze. Szóval a konklúzió, ami soha ne felejtsen el: NO spam!!
Ha olvasta már a cikkeinket, akkor biztosan találkozott már olyan tanáccsal, amiben azt javasoljuk, hogy a hírlevele szövegének egy részét tegye feltűnőbbé, azaz emelje ki. De ez is csak, akkor működik, ha jól megfontoltan használja és nem tarkítja túl mindenféle színes, aláhúzott, félkövér kiemelésekkel. Lehet abban a pillanatban azt érzi, hogy mindez fontos és szeretné, hogy az olvasó azonnal szembesüljön vele. De lépjen inkább kettőt hátrébb és fontolja meg még 1x, hogy biztosan minden kiemelés a kitűzött célt szolgálja e.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.