Hírlevél – Mit ne tegyünk? 7-es lista

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Ha rákeres az e-mail marketingre vagy a hírlevél írásra az interneten biztos vagyok benne, hogy egy csomó olyan cikkel találkozik majd, amiben leírják, hogyan kell hírleveleket készíteni. Mi most megfordítottuk a dolgot és azt áruljuk el, mit ne tegyen. Már írtunk egy „milyen ne legyen a hírlevele” cikket, ami szintén hasznos tanácsokat rejt magában, érdemes azt is elolvasni. Higgye el nagyon hasznos lesz!

Ne mindenkinek írjon!

hírlevél

mit ne tegyünk hírlevélíráskor?

Lehet, hogy az Ön adatbázisán szereplők mind egy érdeklődésű körűek, nagyjából egy korúak, és azonos az iskolázottsági szintjük valamint családi állapotuk. De a többség nem ilyen szerencsés, így azok, akik nem ennyire homogén listával rendelkeznek jobban teszik, ha az üzenetüket több módon fogalmazzák meg. Szedje szét a listájátt több csoportra (ezeket a csoportokat értelem szerint határozza meg a termékei illetve a célközönség függvényében) és külön hírlevelekkel célozza meg őket. Ez sokkal melósabb, mintha mindenkinek egy üzenetet írna, de higgye el sokkal több konverzióra számíthat majd.

Ne csak összecsapja

Az előző pontból már biztosan sejti, hogy itt is muszáj a minőségre törekednie. Ehhez nem elegendő, ha egyszer szegmentálja az adatbázist aztán összecsap mindenkinek 1 üzenetet. Higgye el, hogy nagyon lehet érezni egy hírlevélen (de minden más munkán is), ha csak néhány perc alatt rakták össze. Az ilyen fajta igénytelenség nem vet valami jó fényt a vállalkozására. Tudom, tudom, de nincs idője és már éppen ideje lenne valamit kiküldeni. Sajnos ez nem lesz jó érv az olvasóknak, mert Őket nem érdekli majd, hogy miért gagyi, amit kaptak. Ön meghatódna, ha az étteremben nyers tésztával kapná a makarónit és a szakács a telt házra fogná az egészet? Na, ugye!

Jó a személyes megszólítás, de ezzel is túlzásba lehet esni

Manapság a személyes hangvétel nagyon fontos, ezért a levél elején, h van rá lehetőség, akkor a keresztnevén (ha hivatalosabb a hangvétel, akkor a teljes nevén) szólítsa az olvasókat. De nem vigye túlzásba ezt se. Ha minden második mondatban a nevén szólítja, nagyon erőszakos lesz az üzenet hatása és inkább elriasztja majd, mint bizalmat kelt.

NO Spam

Lehet sokak számára evidenciának hat majd, de amíg rendszeresen belefutunk előre gyártott, olcsón megvásárolható adatbázisokba addig úgy érezzük beszélnünk kell róla! Szóval soha, de komolyan soha ne küldjön ki levelet spamként. Akkor sem, ha más azt állítja, hogy neki nagyon bevált az előre vásárolt lista vagy úgy ítéli meg, hogy soha nem lesz lehetősége sajátot építeni. Higgye el sokkal jobban jár, ha 1-2 évig egy folyamatosan növekvő saját listával dolgozik, mintha vesz egy hatalmasat, amihez semmi köze. Szóval a konklúzió, ami soha ne felejtsen el: NO spam!!

spam

Ne küldjön spamet!

Ne emeljen ki túl sok szöveget

Ha olvasta már a cikkeinket, akkor biztosan találkozott már olyan tanáccsal, amiben azt javasoljuk, hogy a hírlevele szövegének egy részét tegye feltűnőbbé, azaz emelje ki. De ez is csak, akkor működik, ha jól megfontoltan használja és nem tarkítja túl mindenféle színes, aláhúzott, félkövér kiemelésekkel. Lehet abban a pillanatban azt érzi, hogy mindez fontos és szeretné, hogy az olvasó azonnal szembesüljön vele. De lépjen inkább kettőt hátrébb és fontolja meg még 1x, hogy biztosan minden kiemelés a kitűzött célt szolgálja e.

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?