Több időnk marad a kiterjesztett szöveges hirdetések tesztelésére

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Szöveges hirdetések tesztelése!

Mint már erről szót ejtettünk megváltozik az AdWords szöveges hirdetések bevitelének rendszere, melynek tesztelésére és fejlesztésre most több időt kaptunk. Ez a változás nagyobb teret enged a tartalomnak, azonban a régi rendszerkedvelők számára kihívásokat jelenthet. Az átállás új határideje 2017. Január. 31., mely dátumtól nem hozhatunk létre és nem is szerkeszthetünk régi típusú Google hirdetéséket. A már meglévő normál szöveges hirdetések továbbra is megjelennek. Ahhoz, hogy segítsük ezt az átállást szeretnénk néhány jó tanácsot adni az új AdWords kiterjesztett szöveges hirdetésekhez.

Szövegírási tippek, trükkök tőlünk:

Hosszabbítás! A kiterjesztett szöveges hirdetések tesztelése nem ért véget. Lehetőségünk még tesztelni.

Több időt kaptunk az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetések tesztelésére.

1:Ami eddig jól bevált azt használja a jövőben is. Azok a módszerek, amik jól működtek a normál szöveges hirdetésben esetleg jól működhetnek a kiterjesztett változatában is.

2: Az újjak mellett futassa a már jól bevált hirdetésit. A hosszabb szövegrész nem feltétlenül jelent jobb hirdetést, így amíg nem sikerül kitapasztalni a kiterjesztett szöveges hirdetésben rejlő lehetőségeket ne vágja sutba a régieket. Ez akár jelentős bevétel kieséshez is vezethet, így mindenképpen fogadja meg ezt a tanácsunkat.

3: Egyszerre futasson több kiterjesztett szöveges hirdetést és folyamatosan figyelje az eredményeket. Az ezekből levonható következtetések fényében változtasson.

4: Szenteljen több figyelmet a címsoroknak. A hirdetés legfontosabb része a címsor és most még egy címsor nyújt újabb lehetőségeket Önnek. Éljen vele és kísérletezze ki hogyan tudná a legjobban hasznosítani.

A fenti tippek mellett érdemes figyelembe venni egy-két általános szabályt. A Google hirdetéseket mindig precízen a célcsoporthoz kell igazítani, így ugyan azt a hirdetést ne jelentesse meg különböző célcsoportoknak. Egy már meglévő normál hirdetést ne használjon fel változatlanul csak plusz egy címsorra. A hirdetés tartalmát is gondolja újra és igazítsa az új lehetőségekhez. Ami a legfontosabb, hogy minden szöveg kialakításánál vegye figyelembe a lekérdezésekből származó információkat és azokhoz mérten alakítsa ki új hirdetéseit.

A legfontosabb, hogy ha valami nagyon nem működik, nem tudja eladni, akkor azt az ajánlatot érdemes felülvizsgálni, nem szabad feltétlenül a Google AdWords hirdetési rendszert okolni a sikertelenség miatt. A legtöbbször ugyanis az ajánlattal van a baj, az túl gyenge, nem üti át a vásárló jelöltek ingerküszöbét. Netán az árral, kiszállítás költségeivel vannak komoly problémák.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?