Az Espa Bio and Art Hotel ügyfelünknek részére marketing kampány tervezés projektbe fogtunk. Egy remek online kampányt javasoltunk, mellyel magas elérés mellett sok-sok érdeklődőt tudunk szállítani. Megoldásunkkal havonta 672.000 egyedi látogatót érünk el egy roppant kedvező összegből.
Bizonyára a kedves Olvasóm is egyetért velem abban, hogy az online marketing egyre nagyobb teret hódít. Ez ma már nem Nosztradamuszhoz hasonlítható jövőbelátás, hanem évenként ismétlődő trendnek számít. Minden egyes év végén kihozzák a statisztikákat, mely szerint 15, 20, 35 százalékkal többen vásároltak vagy foglaltak online.
Éppen ezért nagyon fontos év végén átgondolni – vagy akár év közben mérlegelni -, milyen médiatípus a legmegfelelőbb a potenciális ügyfelek elérésére. Rendszeresen tapasztalom, hogy az ügyfeleinknél az online irányba történő marketing büdzsé átcsoportosításokra nagyobb a nyitottság, mint évekkel ezelőtt, mert már minden cégvezető látja, ennek konkrét eredményei vannak.
Manapság egy marketing kampány tervezés projekt azért is jelent kihívást, mert hatalmassá duzzadt a médiapiac! A rengeteg megoldás között pedig fel kell tudni ismerni, hogy az ügyfeleinknek melyek biztosítják a konkrét célérést. A felelősség nem csekély, mert ügyfeleink nagyobb része pici piaci szerepel ahhoz, hogy csak branding kampányokat bonyolítson. Ám a médiafoglalás során egy rosszul megválasztott médium könnyen teljesíthet csak ezen a vonalon.
Az online marketing mérhető! Vagy mégsem ilyen egyszerű a helyzet? Az online marketing bizonyos mértékben mérhetőbb a többi marketing csatorna viszonyát vizsgálva. Ám az online marketing sem mérhető 100%-ban, mert nem csak online marketing éri a kedves fogyasztókat, hanem rengeteg más médiatípuson keresztül kapnak inputot.
Az sem erősíti az online marketinget, hogy sokan nem is mérik az eredményeket. Vagy egyszerűen vannak dolgok, amelyek nehezen kimutathatók! A példa kedvéért egy AdWords kampány hatására mobilról belépnek egy webáruházba mobilnetről, majd a nézelődést követően az otthoni számítógépről már direktben a webáruházat nyitják meg és megveszik a terméket.
Ez nem kimutatható! Ha más tevékenység nem folytat az ügyfél, akkor egyértelműen az AdWords kampány hatásának tudja be. Azonban, ha ennél komplexebb online marketing kampányt folytat, akkor igen nehéz egy ilyen folyamat kimutatása, mert a konverziós kódhoz a sütik – cookie – a telefonra kerültek az AdWords kampány mérhetősége miatt, ám a folyamatot egy másik gépről fejezik be, így kimutathatatlan!
Ugyanis a mérhetőség itt sem 100%! Bár minden kétséget kizárhatunk a hatékonyság szempontjából, mert a legjobb ár/érték arányú marketing az online marketing. Itt pusztán arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a mérhetőség nehéz ügy, mert minden egyén más módon reagál a reklámokra. Van akinél 3 alkalom után beérik a vásárlás, másoknál pedig fél év és több impulzus kell…
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.