Marketing kampány tervezés

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Marketing kampány tervezés az Espa Bio And Art Hotel részére

Médiafoglalás egy marketing kampányhoz

Az Espa Bio and Art Hotel ügyfelünknek részére marketing kampány tervezés projektbe fogtunk. Egy remek online kampányt javasoltunk, mellyel magas elérés mellett sok-sok érdeklődőt tudunk szállítani. Megoldásunkkal havonta 672.000 egyedi látogatót érünk el egy roppant kedvező összegből.

Milyenek a vásárlói trendek?

Online marketing kampány tervezés az Espa Bio And Art Hotel részére. A kampányt komplexen megterveztük és a felületeket is megvásároltuk hozzá.

Online marketing kampány tervezés az Espa Bio And Art Hotel részére. A kampányt komplexen megterveztük és a felületeket is megvásároltuk hozzá.

Bizonyára a kedves Olvasóm is egyetért velem abban, hogy az online marketing egyre nagyobb teret hódít. Ez ma már nem Nosztradamuszhoz hasonlítható jövőbelátás, hanem évenként ismétlődő trendnek számít. Minden egyes év végén kihozzák a statisztikákat, mely szerint 15, 20, 35 százalékkal többen vásároltak vagy foglaltak online.

Fontos a médiatípus kiválasztása egy marketing kampánynál?

Éppen ezért nagyon fontos év végén átgondolni – vagy akár év közben mérlegelni -, milyen médiatípus a legmegfelelőbb a potenciális ügyfelek elérésére. Rendszeresen tapasztalom, hogy az ügyfeleinknél az online irányba történő marketing büdzsé átcsoportosításokra nagyobb a nyitottság, mint évekkel ezelőtt, mert már minden cégvezető látja, ennek konkrét eredményei vannak.

Hatalmas a médiapiaci kínálat!

Manapság egy marketing kampány tervezés projekt azért is jelent kihívást, mert hatalmassá duzzadt a médiapiac! A rengeteg megoldás között pedig fel kell tudni ismerni, hogy az ügyfeleinknek melyek biztosítják a konkrét célérést. A felelősség nem csekély, mert ügyfeleink nagyobb része pici piaci szerepel ahhoz, hogy csak branding kampányokat bonyolítson. Ám a médiafoglalás során egy rosszul megválasztott médium könnyen teljesíthet csak ezen a vonalon.

Konkrét eredmények mérhetősége!

Az online marketing mérhető! Vagy mégsem ilyen egyszerű a helyzet? Az online marketing bizonyos mértékben mérhetőbb a többi marketing csatorna viszonyát vizsgálva. Ám az online marketing sem mérhető 100%-ban, mert nem csak online marketing éri a kedves fogyasztókat, hanem rengeteg más médiatípuson keresztül kapnak inputot.

Komplex online kampány médiaterv és médiavásárlás

Komplex online kampány médiaterv és médiavásárlás

Ez sem segít az online marketingnek!

Az sem erősíti az online marketinget, hogy sokan nem is mérik az eredményeket. Vagy egyszerűen vannak dolgok, amelyek nehezen kimutathatók! A példa kedvéért egy AdWords kampány hatására mobilról belépnek egy webáruházba mobilnetről, majd a nézelődést követően az otthoni számítógépről már direktben a webáruházat nyitják meg és megveszik a terméket.

A mérhetőség fontos, de sajnos mindent nem lehet mérni!

Ez nem kimutatható! Ha más tevékenység nem folytat az ügyfél, akkor egyértelműen az AdWords kampány hatásának tudja be. Azonban, ha ennél komplexebb online marketing kampányt folytat, akkor igen nehéz egy ilyen folyamat kimutatása, mert a konverziós kódhoz a sütik – cookie – a telefonra kerültek az AdWords kampány mérhetősége miatt, ám a folyamatot egy másik gépről fejezik be, így kimutathatatlan!

Kihívás a marketing kampány tervezés!

Ugyanis a mérhetőség itt sem 100%! Bár minden kétséget kizárhatunk a hatékonyság szempontjából, mert a legjobb ár/érték arányú marketing az online marketing. Itt pusztán arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a mérhetőség nehéz ügy, mert minden egyén más módon reagál a reklámokra. Van akinél 3 alkalom után beérik a vásárlás, másoknál pedig fél év és több impulzus kell…

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?