Az AdWords üzenetbővítmények Google AdWords hirdetés bővítmény már első hallásra is érdekesen hangzott, így rögtön, már a megjelenésekor elkezdtünk vele foglalkozni. Sorra hívtam fel az ügyfeleimet, akiknél úgy gondoltam, hogy lesz rá nyitottság. Ugyanis az üzenetbővítményeknél nem csak azt kell megvizsgálnom, hogy ténylegesen hasznos egy adott ügyfelemnek, hanem arról is nyíltan kell beszélni, hogy lesz vagy sem rá kapacitásuk. Ugyanis ez a kiegészítő rengeteg sms-t jelenthet…
Lássuk be sokan azért indítanak például egy webshopot, hogy minden ügyfélkezelési pontot leautomatizáljanak, így növeljék a profitot és csökkentsék az ügyfelekkel való kapcsolattartásra szánt időt és energiát. Ámbátor a gépek mögött emberek ülnek és az emberek igénylik a törődést. Amikor eljutunk odáig, hogy az androidja fogja megrendelni Ön helyett a neki leadott bevásárlólistát, akkor bizonyára már más lesz a helyzet, de jelen pillanatban még nem ott tartunk.
Az AdWords üzenetbővítmények kiegészítője sokat ígért, így rögtön bevetettük. Az interneten az email címeiket, telefonszámaikat erőteljesen védik, féltik az emberek. Ez teljesen érthető hiszen rengeteg kéretlen marketing üzenet kering az éterben. Ha kikerül, megadja valamelyik adatát, akkor önként kiteszi magát ennek a mérhetetlen kavalkádnak, marketing dömpingnek. Ezért már nagyon óvatosan adják meg az emberek az adataikat, figyelmesen, körültekintően járnak el, ha ilyesmire kerül a sor. Sőt a telefonszámukat legtöbbször ki sem adják, mert tudják, hogy azon éjjel-nappal zaklatni fogják őket. Éppen ezért izgalmas az AdWords üzenetbővítmények eszköze, mert ez egy konkrét lead generáló megoldás, amelynek hatására egy sms-t küld számunkra a rendszer egy érdeklődő nevében. A csoda az egészben pedig az, hogy rögtön meglesz a kedves érdeklődő telefonszáma. És abban a pillanatban ér el minket, amikor neki fontos. Eléggé felpörgeti az eseményeket ez a megoldás, mert bizony jönnek az sms üzenetek… Főként nagyobb AdWords keret befektetésénél több százzal, vagy ezerrel is számolhatunk hetente vagy havonta.
Erre még mi is keressük a választ, mert egyik ügyfelem fiókjában nem dolgozik. Most tettem le a telefont az AdWords Support kollégával átböngésztük a fiókot és semmilyen hibát sem találtunk. Ilyenkor az ember megnézi a legbagatellebb hibalehetőségeket is. Mis is így tettünk. A telefonszám stimmel, minden más beállítás rendben van. Egyetlen pontot találtunk, amelyik eltér az AdWords rendszerben megjelenített példától. Az üzenetbővítmények példában egy vonalas szám van megadva, amelyik így jelenik meg: „Adjon meg egy olyan telefonszámot, amely képes szöveges üzenetek fogadására. Példa: (1) 234 5678„. Ez alapvetően sem jó, mert vonalas számra nem lehet sms üzenetet küldeni, igaz? Az ügyfelem telefonszámát így vittem fel: „(12) 3456789”. Most átállítottuk erre a variációra: „(12) 345 6789”. Igazából ez nem lehetne probléma, mert telefonszámokat így is engedi menteni a rendszer. Azonban, ha ez volt a baja, akkor mindenképpen bolondbiztosra kell alakítani. Mert a példa nem jó, hiszen vonalas szám… A mobil számokat pedig ahányan vagyunk annyiféleképpen írjuk, mint: „(12) 3456 789, „(12) 345 67 89, „(12) 345 6789”. Minden esetre meglátjuk, hogy így működni fog vagy sem.
Még jó pár éve történt , amikor a hívás bővítmény újnak számított. Akkoriban szintén volt egy hasonló esetem, amikor több száz hívást mértünk egy ügyfelemnél, de egy sem realizálódott. Az történt ugyanis, hogy az AdWords rendszer akkoriban minden hívásindítást mért. Azokat is, amelyek mögött a „Jaj, megnyomtam!” felkiáltások harsogtak fel. Magyarul nem akartak telefonálni, de mégis sikerült elindítani. Akkoriban azt javasoltam az AdWords Support kollégáknak, hogy kössék össze a szolgáltatókkal a rendszerüket és 60 másodpercnél rövidebb hívásokat ne vegyék figyelembe. Akkoriban ez „elképzelhetetlen” volt, de aztán később mégis sikerült realizálni.
Ha valamit folyamatosan ellenőrzünk kell, akkor arra tipikusan az AdWords kampány a legjobb példa. Ez egy újítás volt az ügyfelemnél, amelyik nem a várt eredményeket produkálta. Nézze át Ön is vagy nézetese át egy AdWords szakértővel a kampányát, mert ez sajnos nem egyedi eset. Ha valami elromolhat, akkor az rendszerint el is romlik. És eme tézis alól az AdWords kampányok sem húzzák ki magukat. Kíváncsian várom a fejleményeket az AdWords üzenetbővítményeknél. Nyomjon egy megosztást, lájkot, hogy mások is ránézzenek erre az elemre az AdWords fiókjukban.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.