Önt is ismernie kell a követőinek?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Sok vállalkozó nem szívesen adja az arcát a cégéhez. Ebben semmi meglepő nincs, az emberek többsége nem szeret idegen emberek előtt szerepelni. Ön is ebbe a csoportba tartozik? Akkor érdemes újra gondolnia!

Miért?

Mert egy arctalan vállalkozásban sokkal nehezebb megbízni, mint egy olyan cégben, ahol a vezető hajlandó vállalni az arcát. Ha kiáll a célközönsége elé az azt jelenti, hogy büszke arra, amit nyújtani tud.

Emelje mindezt egy magasabb szintre!
Egy vállalkozás miért bíz meg egy influencert? Mert a népszerűségét felhasználva szeretnék minél több emberhez eljuttatni a cég hírét. És mi lenne, ha Ön lennél ez az ismert ember a cégben?

Akkor térjünk át az énmárka építésre.

Az énmárka építés minden vállalkozás esetében jól működik az autószerelőtől a műkörmösig. De, hogy lehet a neten ismert egy autószerelő?

Úgy, hogy sokat, rendszeresen és tudatosan kommunikál. Fontos, hogy megmutassa ki is valójában, hiszen csak így lesz lehetősége kitűnni a tömegből. „Megbízható” , „gyors” és „olcsó” autószerelőből már rengeteg van, de Önből csak egy. Nem csak emberként, de szakemberként is különleges, amit meg kell mutatni az ügyfeleinek. Ez a bátorság tiszteletet ébreszt majd és megbízhatóvá tesz.

Énmárka építés tippek

Nincs ötlete, hogy milyen posztokkal tehetné népszerűbbé magát és ezzel a vállalkozását? Hogyan jelenhetne meg a vállalkozása élén és válhatna influencerré? Nekünk van néhány tuti ötletünk!

Mutatkozzon be

Eddig nem volt bátorsága, de most elhatározta, hogy belevág? Akkor talán kezdje azzal, hogy bemutatkozik. Készítsen egy rövid videót, ahol elmondja, hogy ki is Ön pontosan. Mesélhet egy picit a motivációiról és a céljairól. Elég, ha 1-2 perc lesz a végső felvétel.

Ossza meg a véleményét

A vezetőséggel együtt járó egyik feladat, hogy határozott véleménnyel kell rendelkeznie a szakterületével kapcsolatban. Biztos vagyok benne, hogy az Ön területén is vannak olyan kérdések, amik megmozgatják az embereket, de néha bele lehet menni társadalmi kérdésekben is. Kávézója van? Akkor beszélhet a nyilvános szoptatásról, az ingyen wifiért csak egy kávét vásárlókról vagy a borravaló kérdéséről. Ezekben az esetekben nagyon fontos, hogy ne bántsa meg a többi embert. Ha nagyon szélsőséges és felháborító véleménye van ezekben a kérdésekben, akkor inkább azt tanácsolom, hogy maradjon a szigorúan szakmai kérdéseknél.

énmárka építés

Meséljen a tervekről

Minden vállalkozásnak vannak tervei, biztosan Önnek is! Ezeket érdemes megosztani a követőkkel, mert így látni fogják, hogy előre néztek és folyamatosan fejlesztetek. Ez a hozzáállás pedig sokat dob majd a megítélésében. Későbbiekben pedig érdemes megosztani a kivitelezés folyamatát is.

Kérje ki a véleményüket

Egy vállalkozó számára az egyik legkomolyabb érték az az ügyfelek véleménye. Mondjanak jót vagy rosszat Önnek kincsként kell kezelnie. Éppen ezért bizonyos döntésekben érdemes megkérdezni, hogy mit gondolnak. Ennek köszönhetően érezhetik, hogy számítanak és egy kicsit közelebb is kerülnek a vállalkozásához.

Meséljen a mindennapokról

Az énmárka építéssel megszemélyesíti a vállalkozását. Ezt még jobban elmélyítheti, ha betekinthetnek a minden napjába. Egy hétfő reggeli meeting, egy csapatépítő, egy meleg nyári nap az irodában…. Bármi jöhet, amivel képesek azonosulni a követők.

De nagyon figyeljen oda, hogy ne essen túlzásba. Ne egy öntömjénezés, egy valóságshow legyen a vége, mert senki nem kíváncsi rá, hogy litániákat zengjen egy gondolatáról a reggeli dugóban. Nagyon fontos, hogy lássák, hogy Ön a vállalkozásáért van és nem az Önért. A második eset inkább visszataszító, mint csábító az emberek számára.

Az énmárka építés egy nagyon nehéz feladat, főleg manapság, amikor mindenki influencer akar lenni. De Önnek nem is az a feladata, hogy celeb legyen hanem, hogy a szakmájában egy ismert és megbecsült szakember.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?