A közelmúltban elérhetővé vált az új kiterjesztett szöveges hirdetések opció a Google AdWords fiókjában, melyben lehetőség van két címsor megadására. Ez által több mód nyílik pontosabban kifejezni a hirdetése tartalmát, mely több információt nyújt az olvasóknak így pontosabb találatot is.
Ez idáig egyszer 25 karaktere volt arra, hogy hirdetése főcímét, rövid bevezetőjét kifejezze. Ezen túl kétszer 30 karakterrel gazdálkodhat majd az AdWords főcímben, mely a Google vizsgálatai szerint 20%-kal több átkattintást hoz Önnek. De nem csak a címsorban, hanem a leírásnál is nagyobb tér áll rendelkezésére.
Megjelentek a Google AdWords kiterjesztett szöveges hirdetések, így a hosszabb főcímmel látványosabb a megjelenés.
A kiterjesztett szöveges hirdetéseknél nem csak a magasabb karakter szám az, ami újdonság. Az eddigiekkel ellentétben most már nem kell megadni a végső URL domainjével megegyező megjelenített URL-t, mert az AdWords elvégzi Ön helyett a munkát. Ha a végső URL például: www.pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/ akkor a hirdetésben megjelent URL www.pallascommunication.hu lesz. Emellett két opcionális „útvonal” mezőt is bevezetnek a kiterjesztett szöveges hirdetésekhez. Ezek a megjelenített URL részét alkotják majd és a domain után helyezkednek. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ha a végső URL www.pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/, akkor útvonal elérésként érdemes az adwords és kampány szavakat megadni. A hirdetésben megjelenő URL ebben az esetben a következő lesz www.pallascommunication.hu/adwords/kampány. Fontos, hogy az útvonalként megadott szavak kapcsolódjanak a céloldal tartalmához, hogy az olvasó képet kaphasson a tartalomról.
Az AdWordsben jelenleg lehetőségünk van a régi és az új típusú hirdetések feladására egyaránt. Amennyiben ragaszkodik a régi formátumhoz, van lehetősége azt alkalmazni, ha a Visszaváltás normál szöveges hirdetésre linkre kattint. Azonban ez nem ajánlott, hiszen mint ahogy ezt már fentebb említettük lényegesen hatékonyabbak az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetései, mind emellett csak október 26.-áig van lehetőségünk a régi formátumot alkalmazni. A Google ezután is megjeleníti a régi hirdetéseket, de már nem lesz lehetőségünk újat feladni.
A kiterjesztett szöveges hirdetéseknél alkalmazhatóak a már jól bevált módszerek, de mivel lényegében dupla annyi karakter számmal gazdálkodhatunk érdemes egy-két dolgot újra gondolni.
· Mivel kiterjesztett címsor mezővel gazdálkodhat, így megnövekedett a hirdetések kattintható felülete. Érdemes kihasználni a maximális karakter számot, mert a több információ több látogatót vonz majd az oldalára.
· A második címsor lehetőséget jól használja ki, ne intézze el annyival, hogy szimplán csak egy második címet ad hirdetésének. Jól gondolja át a közvetítendő tartalmat és éljen az új lehetőségekkel.
· Használjon hirdetés bővítményeket, melyek bizonyítottan fokozzák annak teljesítményét.
Természetesen igen, hiszen cél, hogy minden eszközön egyformán jól mutassanak a hirdetések. Mivel nem minden esetben egyformán értékes, egy kattintás számítógépről vagy mobilról, így arra is van lehetősége, hogy ezt szabályozza. Ennek a megoldásnak ajánlatkorrekció a neve, ami lehetővé teszi, hogy gyakrabban vagy ritkábban jelenjenek meg a hirdetései aszerint, hogy hol, mikor és milyen eszközről kerestek rá.
Tehát az új kiterjesztett szöveges hirdetések esetében a címsor mezők egyenként 30 karakteresek, a leírás 80 karaktert támogat, a két útvonal mező pedig egyenként 15 karakterre vannak kalibrálva. Lehet, hogy sokaknak fejtörést okozhatnak majd az újítások, de érdemes mihamarabb hozzászokni, hogy élvezhessék az előnyeit, hiszen a több információ pontosabb találatokat és több látogatót vonz majd oldalára.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.