A Google AdWords: kiterjesztett szöveges hirdetések

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Kiterjesztett szöveges hirdetések hatására felélénkül az AdWords hirdetés hatásfoka?

A közelmúltban elérhetővé vált az új kiterjesztett szöveges hirdetések opció a Google AdWords fiókjában, melyben lehetőség van két címsor megadására. Ez által több mód nyílik pontosabban kifejezni a hirdetése tartalmát, mely több információt nyújt az olvasóknak így pontosabb találatot is.

Az AdWords hirdetés volumenében milyen változás történt?

Ez idáig egyszer 25 karaktere volt arra, hogy hirdetése főcímét, rövid bevezetőjét kifejezze. Ezen túl kétszer 30 karakterrel gazdálkodhat majd az AdWords  főcímben, mely a Google vizsgálatai szerint 20%-kal több átkattintást hoz Önnek. De nem csak a címsorban, hanem a leírásnál is nagyobb tér áll rendelkezésére.

Új megjelenített URL a kiterjesztett szöveges hirdetéseknél

Látványosabb a megjelenés - kiterjesztett szöveges hirdetések

Megjelentek a Google AdWords kiterjesztett szöveges hirdetések, így a hosszabb főcímmel látványosabb a megjelenés.

A kiterjesztett szöveges hirdetéseknél nem csak a magasabb karakter szám az, ami újdonság. Az eddigiekkel ellentétben most már nem kell megadni a végső URL domainjével megegyező megjelenített URL-t, mert az AdWords elvégzi Ön helyett a munkát. Ha a végső URL például: www.pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/ akkor a hirdetésben megjelent URL www.pallascommunication.hu lesz. Emellett két opcionális „útvonal” mezőt is bevezetnek a kiterjesztett szöveges hirdetésekhez. Ezek a megjelenített URL részét alkotják majd és a domain után helyezkednek. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ha a végső URL www.pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/, akkor útvonal elérésként érdemes az adwords és kampány szavakat megadni. A hirdetésben megjelenő URL ebben az esetben a következő lesz www.pallascommunication.hu/adwords/kampány. Fontos, hogy az útvonalként megadott szavak kapcsolódjanak a céloldal tartalmához, hogy az olvasó képet kaphasson a tartalomról.

Kiterjesztett szöveges hirdetések! Érdemes átállni?

Az AdWordsben jelenleg lehetőségünk van a régi és az új típusú hirdetések feladására egyaránt. Amennyiben ragaszkodik a régi formátumhoz, van lehetősége azt alkalmazni, ha a Visszaváltás normál szöveges hirdetésre linkre kattint. Azonban ez nem ajánlott, hiszen mint ahogy ezt már fentebb említettük lényegesen hatékonyabbak az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetései, mind emellett csak október 26.-áig van lehetőségünk a régi formátumot alkalmazni. A Google ezután is megjeleníti a régi hirdetéseket, de már nem lesz lehetőségünk újat feladni.

Amire érdemes odafigyelni a kiterjesztett szöveges hirdetéseknél.

A kiterjesztett szöveges hirdetéseknél alkalmazhatóak a már jól bevált módszerek, de mivel lényegében dupla annyi karakter számmal gazdálkodhatunk érdemes egy-két dolgot újra gondolni.

·         Mivel kiterjesztett címsor mezővel gazdálkodhat, így megnövekedett a hirdetések kattintható felülete. Érdemes kihasználni a maximális karakter számot, mert a több információ több látogatót vonz majd az oldalára.

·         A második címsor lehetőséget jól használja ki, ne intézze el annyival, hogy szimplán csak egy második címet ad hirdetésének. Jól gondolja át a közvetítendő tartalmat és éljen az új lehetőségekkel.

·         Használjon hirdetés bővítményeket, melyek bizonyítottan fokozzák annak teljesítményét.

Mobilon is jól olvasható ér értelmezhető a megnövekedett tartalom?

Természetesen igen, hiszen cél, hogy minden eszközön egyformán jól mutassanak a hirdetések. Mivel nem minden esetben egyformán értékes, egy kattintás számítógépről vagy mobilról, így arra is van lehetősége, hogy ezt szabályozza. Ennek a megoldásnak ajánlatkorrekció a neve, ami lehetővé teszi, hogy gyakrabban vagy ritkábban jelenjenek meg a hirdetései aszerint, hogy hol, mikor és milyen eszközről kerestek rá.

Tehát az új kiterjesztett szöveges hirdetések esetében a címsor mezők egyenként 30 karakteresek, a leírás 80 karaktert támogat, a két útvonal mező pedig egyenként 15 karakterre vannak kalibrálva. Lehet, hogy sokaknak fejtörést okozhatnak majd az újítások, de érdemes mihamarabb hozzászokni, hogy élvezhessék az előnyeit, hiszen a több információ pontosabb találatokat és több látogatót vonz majd oldalára.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?